Ducati 996

Duc-Crasher

MF veteraan
12 feb 2005
2.310
0
Valkenswaard
Ducati 996 te koop aangeboden:

Bouwjaar: 2000 (afgifte 27 dec 2000)
Km-stand: 17000
Kleur: Rood
Onderhoud: Bij biggelaar, boekjes aanwezig

Banden, ketting/tandwielen etc. in goede staat

Accessoires:
Spyball alarm
Termignoni carbon dempers
Ohlins schokbreker
Stalen remleidingen (origineel?)

Bij de 11000km nog een grote beurt gehad en bij 12500 nogmaals volledig nagekeken bij aankoop. Deze week nog nieuwe koppelingsplaten erin laten zetten.

Kortom een prachtige motor

Vraagprijs: 9.995 euro

Inruil in overleg

full
 
Laatst bewerkt:
Heb nog wel een artikel liggen over deze prachtige Italiaanse kilometer vreter.. gaat om een Nederlandse fiets welke als woon-werk motor werd gebruik! |(

Hoe dan ook, 996 uit 2000 is zeker betrouwbaar! :Y

PS: Mocht je dat artikel willen lezen kan ik hem wel ff inscannen, moet je ff mailtje sturen naar michiel_boelens at hotmail.com
 
Hij wordt straks nogal duur in de verzekering (lees richting de 300 euries p/m), omdat ik met mijn vorige motor (916) schade heb gereden. Daarom heb ik liever een wat goedkoper 600tje. Ik heb er nog niet zo'n haast mee, maar ik kan natuurlijk altijd kijken of er interesse is voor de motor.
 
Damn............................
Ga jij echt afscheid nemen van je 2 cilinder en hiervoor een 600cc 4 cilinder terug kopen :N
Daar ga je spijt van krijgen................. :Y
Je weet niet wat je d'r bij krijgt.................namelijk 2 cilinders................en das nie best _O-
 
Zo'n 600 is eigenlijk het enige wat een beetje rendabel is in de verzekering, met een nieuwprijs van 11000, vergeleken met 18000 voor een duc :X
 
Ik heb zeker interesse :)

Ruilen voor de mijne? :Y :Y :Y

Mooie, zeer mooie fiets *O*

Ik hoor het wel als je heeeeeel wanhopig bent geworden.... ;)
 
die foto :9~ :9~ :9~ :9~

jammer van dat blauwe pak.. :X

edit: beter dan geen pak trouwens, voordat ik bijdehandte reacties krijg..
 
Ik ga 'm niet/nooit kopen, mij te extreem qua zithouding, maar evengoed een plaatje van een fiets. Succes met de verkoop.
 
300 Euri per maand is idd knap duur aan verzekering Ronald, maar iets zegt me dat je er spijt van gaat krijgen. Niets is zo stabiel als een Duc, zoals je zelf al hebt gezegd nadat je van die R6 op de 916 was gestapt. Maar 3600 Euri/jaar is nogal wat geld. Ik betaal voor mijn 851 (welliswaar beperkt casco) maar 197 Euri/jaar. Maar goed, succes met de eventuele verkoop, zoveel premie doet je de lol vergaan van een leuk rondje sturen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan