Ducati 996

Cecotto

MF veteraan
6 jun 2002
1.429
10
Oisterwijk
Ik heb besloten om "rechtop zittend" te gaan rijden...

Te koop: Ducati 996 uit 1999
Open Termignoni's (originele uitlaten zitten er bij), Open CNC gefreesd koppelings deksel.
Prijs: EUR 4.400,=

Historie:
Ik heb de motor via MF gekocht in Sept 2006, was toen net uit Duitslad geimporteerd, km.stand 30.000 km. Geen schade motor, volledige onderhouds historie in originele Ducati onderhouds boekjes aanwezig. Per direct bij Biggelaar in onderhoud, zie hieronder.

30.000 km:
Aangezien ik in Oisterwijk woon, per direct naar Biggelaar: Volledige grote "Biggelbeurt", aangevuld met een volledige blok revisie (lagers + modificaties), biggel koppeling mod, nieuw koppelings huis en platen, nieuwe voorschijven (998), accu, voor- en achterwiel lagers, brug as en lagers etc etc etc. Factuur aanwezig. Wie Biggelaar kent, weet dat de teller dan weer op nul staat.
Open Termignoni uitlaten + mod chip, nieuwe koppelings druk cylinder, open CNC gefreesd koppelings deksel, remklauw revisie, nieuwe tandwielen voor / achter, ketting. Nieuw zadeldek (carbon look).
Kortom, nagenoeg nieuwe verse motor.

40.000 km:
Kleine "Biggelbeurt", incl distributie riemen. Rempotje en koelvloeistof reservoir vernieuwd. Nieuwe ketting + accu.

Elke 5.000 km:
Biggelaar olie + filter + checkup.

Km stand: 44.800
Voorband: 4 mm
Achterband: 4.5 mm
Remblokken voor: 75% Remblokken achter: 80%

Inclusief: voor- en achterbok, originele uitlaten, DB killers voor Termignoni, donkere "double bubble" kuip ruit, alle facturen en origineel onderhouds boekje, 2 originele sleutels.

Voor interesse, meer info of foto's - even mailen.

Grt,
John
full
 
Ter info (+ subtiel schopje).... Er komen nog hele mooie motor dagen aan in Augustus en September (volgens Paulusma i.i.g.).

grtz,
john
 
en ik ben er heel blij mee, John heeft hem echt heel goed onderhouden, nog 3 nachtjes slapen :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan