Ducati 996s gezien voor 4000 euro :?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trabuca

MF veteraan
18 aug 2004
1.189
11
Zwolle (Overijssel)
Is er iemand zijn ducati 996s gestolen? Ik kwam laatst namelijk dit verhaal tegen op marktplaats.

"Te koop aangeboden, ducati 996s voor 4000 euro"

Een advertentie met veel te lage prijs met foto's en in het nederlands geschreven. Dus ik denk even mailen..

Kreeg ik vandaag dit terug:

"I attached some photos with the moto. The moto is in perfect condition and has no problems , or damage in any kind .

I am located with the moto in Italy . Believe me , this is not a problem . I will ship the moto and you will have 5 testing days before I get the money.

The price of the moto is 4000Eur and the shipping taxes 300 eur
The total price will be 4300eur

Please e-mail me with more questions."

Incl wat foto's. Dus gegevens opgezocht op RDW:

Datum eerste afgifte Nederland 31 mei 2001
Datum eerste toelating 31 mei 2001
Datum aanvang tenaamstelling 27 augustus 2004

Tja wat moet je hier nou mee? Mijn eerste gedachte -> gestolen...

Tweede gedachte -> als hij mij die bike stuurt kan ik altijd bij politie navraag doen en later betalen zoals in de mail staat en loop ik geen risico, of zie ik iets over het hoofd?

11ci1.jpg

21on2.jpg

33bq1.jpg

44es.jpg

56ar.jpg
 
:Z

ff zoeken op scam of nigerianen oid

Ik denk dat iemand anders zijn motor gebruikt wordt om jou geld uit de zak te kloppen ;)
If it sounds to good to be true, it probably is ;)
 
wss moet je 300 euro verzendkosten betalen, krijg je niks en hep hij ze geld :W zet het uit je hoofd :\
 
Waar komt dat nigeriaans vandaan ?

euhm Nigeria??? Die gasten zijn volop aan het husselen. Ook heel populair bij nigerianen geld wissel truc. Ze spreken je zomaar aan op de straat. Ik zeg meestal ben een Joegoslaaf en nu wegwezen! })
 
Waar komt dat nigeriaans vandaan ?
het zijn altijd vrijwel altijd nigerianen die dit soort praktijken uitoefenen vandaar. maar ze zijn zo dom als het achterend van een ezel, werkelijk. ik bedoel zet de motor voor een normale prijs op internet, en typ GOED nederlands en hou niet van die lulverhalen van ik zit in engeleland maar ik stuur hem op enz. dan trappen er nog mensen in. maar dit standaard liedje van hun :z

achja het is ook maar beter zo anders hadden we echte problemen.
 
wss moet je 300 euro verzendkosten betalen, krijg je niks en hep hij ze geld :W zet het uit je hoofd :\


tenzij je hem ergens op contactslot ziet staan, dan mag je hem gerust meenemen |( |( :X

het zijn altijd vrijwel altijd nigerianen die dit soort praktijken uitoefenen vandaar. maar ze zijn zo dom als het achterend van een ezel, werkelijk. ik bedoel zet de motor voor een normale prijs op internet, en typ GOED nederlands en hou niet van die lulverhalen van ik zit in engeleland maar ik stuur hem op enz. dan trappen er nog mensen in. maar dit standaard liedje van hun :z

achja het is ook maar beter zo anders hadden we echte problemen.

jij hebt er wel verstand van ofniet??









:+
 
Ik ga uiteraard geen geld overmaken. Maar als ding niet gestolen blijkt en ik
pas geld overmaak als ik de motor al heb?

Niet dat iemand een motor op gaat sturen want dan heeft en krijgt ie geen geld ;)

Er komen wel vaker van dit soort dingen langs op marktplaats :(
 
tis wel een mooi bike ;)

maareh, zoals al gezegd , lekker laten staan
 
laat m lekker die motor opsturen en als hij dat heeft gedaan geef je pas jouw gegevens etc. maar natuurlijk niks betalen totdat je de motor zelf hebt.

zal idd wel scam zijn, maar je lacht je kapot als t ding idd na 5 dagen voor je deur wordt neergeplempt door een UPS'er.
 
gewoon mailen dat je'm komt ophalen in italie, leuk ritje terug.

(ben benieuwd wat je dat terugkrijgt, haha)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan