Ducati 998, zeer goede staat!

John503

Rookie
18 mrt 2011
12
0
Daar gaat ze dan!

Een mooie, goed onderhouden, Ducati 998 uit 2002 te koop aangeboden met 46.900 km en in zeer goede staat. De Duc is dealer onderhouden met boekjes, onderhoudshistorie, etc. en motorisch volledig standaard. Zie hieronder de specs:

• Boekjes, volledige onderhoudshistorie, extra sleutels.
• Nooit mee geracet.
• Pas grote beurt gehad (riemen, kleppen, etc. slijtagedelen nog binnen fabriekstoleranties).
• Verbruik 1:19-1:25!
• Nieuwe koppeling.
• Goede banden (Pirelli supercorsa, profiel: 80-90%).
• Spyball alarmsysteem met SMC certificaat.
• Verhoogde instelbare clip-ons (geen last van polsen, nog wel sportief).
• Nieuwe ketting en tandwielen (DID en Wieres) met andere tandwielverhouding (soepeler rijden met lage toeren en betere acceleratie).
• Achtertandwieladapter (zie foto).
• Verhoogde licht getinte kuipruit.
• Haakse ventielen.
• Carbon achtershock bescherming.
• Kleine knipperlichten.
• Div. carbon delen.
• Vraagprijs € 6.800,-
• Evt. achterbok.
• Evt. bagagerekje.

Ik zal nog wat andere foto's bijplaatsen.

Groet,

John
full
 
Kilometerstand is iets opgeleopen na wederom een lekker weekend sturen in de Eifel.
 
ben je hem nou nogsteeds niet kwijt ? :o

je hebt hem nu tog wel schoongemaakt ? :P
in ieder geval nogmaals succes met de verkoop !
 
Zo, is zo'n 998 écht zo zuinig??
Of is dat alleen als je niet boven de 110km/u komt? :P
 
Hey Danny,

Alles goed? de 998 staat inderdaad nog te koop. En nu wel schoongemaakt :-).

Hoe bevalt de 749?
 
Jethro, hij is echt zuinig. Toen ik hem kocht twijfelde ik of ik met motorweekenden en vakanties een extra jerrycan mee moest nemen, het verbaasde mij ook.

Vorig weekend stevig sturen in de Eifel en daarna een stuk (duitse) snelweg was goed voor 1:21.
 
Jethro, hij is echt zuinig. Toen ik hem kocht twijfelde ik of ik met motorweekenden en vakanties een extra jerrycan mee moest nemen, het verbaasde mij ook.

Vorig weekend stevig sturen in de Eifel en daarna een stuk (duitse) snelweg was goed voor 1:21.
Dan moet je gas geven swah! Mijn 996s loopt bij flink trappen 1 op 10-12
 
Hey Danny,

Alles goed? de 998 staat inderdaad nog te koop. En nu wel schoongemaakt :-).

Hoe bevalt de 749?

de 749 bevalt prima, ik heb er geen spijt van ! hij stuurt iig lekkerder dan een 999.
ik sta nogsteeds te kijken naar het verbruik van jou 998, vaders en ik kwamen op een gemiddelde van 1:17 in de eifel :X
 
Ik denk dat het komt doordat hij motorisch standaard is. Overigens wel lekker lopen knallen bij onze oosterburen, knietje meerdere malen aan de grond... dat kan het niet zijn ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan