ducati 999 "plexiglas " uitvoering

"Plexiglas" uitvoering

  • braaaak

    Stemmen: 84 62,7%
  • schitterend!

    Stemmen: 20 14,9%
  • Deze uitvoering zouden andere merken ook moeten produceren.

    Stemmen: 7 5,2%
  • mwah

    Stemmen: 23 17,2%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Klopt, een naked 999 noemen ze `Monster S4RS` O-)

Nou ? ? S4RS ?

full
 
Tjah, echt mooi is het niet. Maar om nu gelijk :r te zeggen vind ik ook wat overtrokken. Ik zeg honda pacifistic toaster, dat vind ik o.a niet om aan te zien. Dit is gewoon de ducati van assepoester.
 
Tjah, echt mooi is het niet. Maar om nu gelijk :r te zeggen vind ik ook wat overtrokken. Ik zeg honda pacifistic toaster, dat vind ik o.a niet om aan te zien. Dit is gewoon de ducati van assepoester.


:Y Helemaal mee eens.

Zeker niet lelijk, maar als ik de keuze zou hebben zou ik voor en normale gaan.
 
't Is een showmodel, om op beurzen te laten zien hoe 'ie er onder z'n kleding uit ziet. Niet alsof het een productiemodel is ofzo..
 
prachtig!!! zouden andere merken ook moeten invoeren.
zo heb je het voordeel van de naked (zichtbare techniek) met het voordeel van de sportfietsen (stroomlijn)
nadeel is uiteraard dat je er de kappen zult moeten afhalen om ze ook aan de binnenkant te reinigen...
 
Vindt het wel heel erg gaaf. Vooral omdat het weer eens wat anders is dan zo'n rijdend stickerplakboek.

Zou het best wel willen hebben, maar dan ook de tank doorzichtig.

Overigens het Buell dat volgens mij bij een bepaald model ook, maar dan gekleurd.

:}
 
De Ducati-rijders die ik ken weten altijd te vertellen dat Ducati onderdelen altijd van hoge kwaliteit zijn. Zou je toch op z'n minst dubbelglas verwachten en geen plexiglas.
 
Met een beetje neon eronder zou het 's avonds wel echt een poserfiets kunnen worden. :P
 
ik zat te denken aan rood plexiglas mischien krijgt hij zo de vorm wel een beetje terug (al hoewel, dan krijgt het wel zoon speelgoed look) maar deze uitvoering vind ik niets
 
tja, als ie helemaal doorzichtig was, dan zou ik het wel heel stoer vinden om al die techniek te zien, maar dit is een beetje... half af zeg maar....
 
ik vind het wel geinig,maar dan moet er wel meer doorzichtig zijn: tank,blokdelen,tellers.
dan zie je de techniek ook een beetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan