ducati 999 "plexiglas " uitvoering

"Plexiglas" uitvoering

  • braaaak

    Stemmen: 84 62,7%
  • schitterend!

    Stemmen: 20 14,9%
  • Deze uitvoering zouden andere merken ook moeten produceren.

    Stemmen: 7 5,2%
  • mwah

    Stemmen: 23 17,2%

  • Totaal aantal stemmers
    134

d@ve

MF veteraan
2 jan 2005
8.913
3
daaronder ergens
full





ik kwam de volgende foto's tegen op het net over een 999 in "plexiglas" uitvoering? :X

Door het doorzichtige valt heel de vorm weg ,zodat het net zo'n saaie naked lijkt (No offence andere naked-bikers)


Ik vind het wel apart maar niet echt mooi.

dit wou ik jullie ff mede delen.
 
full


Ducati 999 'plexiglas'. Deze motor is gemaakt voor de introductie van het 999 model, en werd gebruikt op diverse motorbeurzen. Van deze uitvoering zijn er slechts 3 geproduceerd.
 
Vraag ik me dan eigenlijk af wat voor outfit de berijder van de Duc zou hebben gedragen om in 1 stijl over te komen met zn bike _O-
 
als ze de delen nu in fluorgroen doorschijnend plexiglas hadden gedaan en de rest van de motor achter de kappen glanzen zwart hadden gemaakt :P
 
Dit doet me denken aan een zelfgebouwde serre met van die doorzichtige golfplaten als dak... ;(




:X :X :X
 
Als ze nou ook de tank ,spiegels en het afdekkapje transparant hadden gemaakt dan was het echt iets aparts maar dit is gewoon een beetje half-half werk.
 
Als ze nou ook de tank ,spiegels en het afdekkapje transparant hadden gemaakt dan was het echt iets aparts maar dit is gewoon een beetje half-half werk.
Ik wou het net gaan posten ja, zo is het net niks....

Ze zien je ook lekker aankomen zo in het donken en in het licht, vooral als je je licht niet aanhebt. Zie je een vent op een wiel aankomen rollen in je achteruikijkspiegel.
 
Vooral de benzine lijkt me wel geinig om te zien.

Maar of dat het er in een plexiglas tank lang in blijft zitten. :N
wat is er zo leuk aan om benzine te zien?

Enige voordeel is dat je dan geen benzine meter nodig hebt... scheelt weer gewicht :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan