Ducati 999 s. Wordt radical

360.jpg

360.jpg

360.jpg

360.jpg

360.jpg


Zo is het opgelost bij de radicals. Dan heb je nog verschillennde kleine accu's maar ze moeten wel het blok van de 999 rondkrijgen:
Aliant ylp 10 of 12
Turntech 5.0
Shorai lfx 18 a1-bs12

Of 2/3 keer een ultra batt verdeeld over diverse plaatsen.........
 
Heb het bekeken maar word echt in de rugzak😂
 
Laatst bewerkt:
Ben een plek voor de accu aan het bedenken. Dat is niet makkelijk. Iemand een idee?

Dat probleem herken ik. Heb hetzelfde zitje van een radical, alleen de plaatsing van de accu bezorgd me hoofdpijn. Was al blij dat ik de ecu kwijt kon.
 
Losse cellen ( waar die kleine accu's uit bestaan) kopen, zelf een beetje frunikken kan je zo'n acupack in allerlei vormen maken, bv onder je zit dun en breed. Kijk maar eens bij de modelbouwers en drones etc. Als je iets van de plank wilt dan, wordt het zo'n radical oplossing ben ik bang.
 
Dat is toch niet zo'n neppe chinese demper he... :+

Je had gelijk. Een echte Alikra. Zie onderstaande tekst van Facebook over deze demper

Gerard Kramer ben 7 jr race R&D engineer bij Akrapovic geweest en Hexagonaal is mijn ontwerp. Akrapovic gebruikt geen rvs ophang klemmen en begin schaal klopt niet
 
Past er juist heel goed bij ! En ik vind persoonlijk de hoek weer lekker agressief ogen, mooi juist !
Zo zie je maar weer, smaken verschillen. Goed werk weer ! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan