Ducati 999 s. Wordt radical

Ze is weer thuis
360.jpg
 
Hmmm Ik vindt die pijp an sich prima, maar de hoek TOV de fiets en de dubbele dikke knik aan het begin ( in zijaanzicht een paar foto's terug) maakt het een net-nietje voor mij.
Maar fiets wordt zowiezo een gaaf ding.
 
Laatst bewerkt:
Je had gelijk. Een echte Alikra. Zie onderstaande tekst van Facebook over deze demper

Gerard Kramer ben 7 jr race R&D engineer bij Akrapovic geweest en Hexagonaal is mijn ontwerp. Akrapovic gebruikt geen rvs ophang klemmen en begin schaal klopt niet
Wist ik, heb er zelf meer dan 100 in mn handen gehad :X

Als je op MP kijkt en je ziet hoeveel namaak meuk als "echt" verkocht wordt krijg je spontane moordneigingen...
 
Sander `` Je hebt gelijk ... B| (sorry , ik bedoel` ben het met je eens.. _O- )
 
Laatst bewerkt:
Ga 2 ultra batt accu's aanschaffen en deze op diverse plekken proberen kwijt te raken. Wordt een uitdaging op zich.
 
@ squalo: weet niet welk merk je qua accu wilt kopen maar ik ben niet onder de indruk van ultrabatt iig....3,5 jaar terug 6 van die losse cellen gekocht die je kunt koppelen.
4 voor mijn race auto project en 2 voor de motor.
De auto is nog helemaal niet van zijn plek geweest en daarvan gaan de cellen eens per half jaar aan de lading. Mijn motor gebruik ik wel in de zomer gewoon.
Kort verhaal lang verhaal....op dit moment is nog 1 cel goed en die andere cel in de motor okee....

De rest houd zijn stroom niet meer vast en ondanks die speciale dure ultrabatt lader gaat het gewoon te snel stuk naar mijn zin.... €480 betaald voor die 6 cellen maar ga gewoon weer naar een ouderwetse yuasa accu toe....dat is degelijk spul.
Ik moet daarvoor bij mijn project ook een grotere accubak gaan maken die dan wel een beetje in het zicht komt maar ja....
Ik waarschuw je iig!
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik er dus 6 van......maar je moet het zelf weten hoor!. Ze doen het zeker 3 jaar prima maar vind bv de connectors waarmee je ze aan elkaar verbind erg iel net als het m6 schroefdraad waarmee je je accu polen vast moet schroeven (Dit gold voornamelijk bij mijn auto). Die stripjes tussen de cellen werden pis heet tijdens starten met 4 van die cellen aan elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan