Ducati 999 vs Triumph Daytona 955i

Tipje:

Kijk vooral naar plekken waar je niet dagelijks schoon maakt. Ketting en andere vette plekken. Hieraan kun je vaak wel ongeveer zien hoe de vorige eigenaar de motor verzorgde.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen!
Zaterdag de Triumph opgehaald! Was nog een heel gedoe om na half 2 (ik was er stipt 13.30, maar de mannetjes daar waren niet in een goede bui) nog een postkantoor in de regio Drachten te vinden, maar uiteindelijk bleek ik tot 5 uur in Dokkum terecht te kunnen. Gelijk een mooi stuk mee gereden, hij rijdt echt heerlijk, ben er erg blij mee!
Vandaag vuurproef gehad, van Groningen naar mijn huis in Amsterdam gereden door de regen. 150 km/h om de regen van mn helm af te houden was geen enkel probleem, ik ben dik tevreden ;)
Nu nog een mooi plekje (overdekt) vinden om hem te stallen, dan ben ik helemaal klaar.
Nogmaals bedankt voor alle leuke tips/reacties!
 
Beste mensen!
Zaterdag de Triumph opgehaald! Was nog een heel gedoe om na half 2 (ik was er stipt 13.30, maar de mannetjes daar waren niet in een goede bui) nog een postkantoor in de regio Drachten te vinden, maar uiteindelijk bleek ik tot 5 uur in Dokkum terecht te kunnen. Gelijk een mooi stuk mee gereden, hij rijdt echt heerlijk, ben er erg blij mee!
Vandaag vuurproef gehad, van Groningen naar mijn huis in Amsterdam gereden door de regen. 150 km/h om de regen van mn helm af te houden was geen enkel probleem, ik ben dik tevreden ;)
Nu nog een mooi plekje (overdekt) vinden om hem te stallen, dan ben ik helemaal klaar.
Nogmaals bedankt voor alle leuke tips/reacties!

Wij willen plaatjes zien *D
 
Haha, sorry had ik kunnen weten!
Ik heb daar bij de dealer alvast een paar foto's gemaakt, toen nog met mooi weer dus die kan ik gelijk posten:
Triumph%201.jpg

Triumph%202.jpg

Triumph%203.jpg

Triumph%204.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan