ducati club races 2005 wie gaat, en foto's

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
ff een vraagje wie gaat er allemaal naar de Ducaticlubrace eind deze maand op Assen??
er hangt altijd een leuke sfeer en het is er ook voor de jappen-rijders (sorry voor het katten) leuk en gezellig vooral de feest avond.
zijn er luitjes die op de pits staan, of waar staan jullie anders op de camping, zoals witter zomer of ergens bij het circuit??
groeten en misschien tot ziens JK
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zeker weer. Een neef van mijn vader doet dit jaar weer mee in de desmodue, we gaan voor de top 3 *D . We staan op paddock met een grote zwarte bus en grote gele circustent 8-) .
 
Hier een plaatje, Ik hoop dat ie werkt :X

2003-05-14.jpg
 
natuurlijk ga ik maar waarschijnlijk met de auto, de wepmeester van het dcnforum.com heeft gewaarschuwd voor op hande zijnde geluidscontroles van de politie drenthe in samenwerking met de klpd, lijkt me niet verstandig om met 105 db langs deze geldkloppers te rijden, zou mijn kenteken dan namelijk kwijt zijn
 
ik ga en doe mee aan de demo's
kampeer dus op het paddock, erg gezellig altijd...

ik moet met standaard uitlaten rijden, en die worden van te voren vervangen, gelukkig, want ik heb ook geen zin om m'n kenteken kwijt te raken...
 
wie zegt dat jij met standaard dempers moet rijden? Ik heb vorig jaar vrolijk met open race dempers gereden! En dit jaar doe ik dat lekker weer :9
 
wordt een rustige club race jongens en meisjes natuurlijk :9 zijn er nog niet zo veel kom op ik wil respons misschien is het te regelen dat we met enkele ducs naar de race rijden op zondag lijkt me echt te gaaf wij, broeders en ik ook duc rijder komen uit zwijndrecht omgeving dordrecht/rotterdam
 
Ik kan dan wel gaan , maar heb zelf dan al geen Duc meer ... ;(

aankomende zaterdag komt d nieuwe eigenaresse `m ophalen.....
dus ga misschien met ander merk wel die kant op ... :9
 
Het motorvirus begint weer te kriebelen, dus ben ik er waarschijnlijk ook. Met het vierwielig neefje van de Ducati: een Alfa Romeo.

Weet iemand al wat de toegangsprijs is? Op de DCN-site staat het nl. niet. Alleen dat het voor kinderen gratis is, en dat wordt moeilijk :)

Is er nog een goede ducati-site/forum waar ik veel gebruikerservaringen kan lezen met de verschillende types (moet het nu een 851 worden of een 900ss?).
Hmm, heb het dcnforum inmiddels aan de praat gekregen. Lag aan de brouwserinstellingen.
 
Laatst bewerkt:
Het motorvirus begint weer te kriebelen, dus ben ik er waarschijnlijk ook. Met het vierwielig neefje van de Ducati: een Alfa Romeo.

Weet iemand al wat de toegangsprijs is? Op de DCN-site staat het nl. niet. Alleen dat het voor kinderen gratis is, en dat wordt moeilijk :)

Is er nog een goede ducati-site/forum waar ik veel gebruikerservaringen kan lezen met de verschillende types (moet het nu een 851 worden of een 900ss?).
Hmm, heb het dcnforum inmiddels aan de praat gekregen. Lag aan de brouwserinstellingen.
poster.jpg
 
weet er trouwens al iemand wat meer over de geluids controle waar iedereen het over heeft
hoe betrouwbaar zijn de berichten hier over trouwens heb geen zin om de termies er af te schroeven voor een dagie lol en mijn seicento heeft wel ducati stickers maar dat is het toch net niet helemaal om op deze manier naar mekka af te reizen
 
Persbericht van DCN

LORIS CAPIROSSI IS OOK VAN DE PARTIJ

Je zult het niet geloven, maar het gaat dit jaar weer lukken om een topper naar Assen te halen tijdens de Clubraces. Nadat eerder Troy Bayliss en James Toseland tijdens de Clubrace te gast waren, is het nu de beurt aan Loris Capirossi. Uiteraard onder begeleiding van Pam de Vries zal Loris op zaterdag aanwezig zijn in Assen. Tijdens zijn aanwezigheid zullen we Loris de gelegenheid geven de sfeer te proeven van een Ducati Club Race, wat ongetwijfeld anders zal zijn dan in het GP-circus. Ook zal de gelegenheid geboden worden voor interviews en het uitreiken van handtekeningen en het maken van foto’s. Bijgevoegde foto laat zien hoe Loris de Duc in zijn beruchte stijl door een bocht stuurt.

image004.jpg
 
Ik ga ook, maar heb vorige week wat schade gereden (zo'n 4 kilo euro's) en de motor staat nog wel even bij de dealer.

Dan maar met de auto. Kan ik weer wat mooie foto's knallen. Altijd leuk.

Om de gang erin te krijgen, wat piccies die ik vorig jaar heb geschoten.

:9~
(Afbeelding)


waren idd goeie foto's zeg waar schiet jij die mee?
-----jack vraagt zich af wat voor digi camera hij gaat kopen-------
jammer van de duc, wat is er allemaal stuk?
 
Nee, ik heb geen Duc, maar een Kawa ZX-12R.

Stuk, tja schuivertje bij 10km/u Kuipdelen, uitlaat etc. Komt nu een Akrapovic titanium systeem onder.

Foto's waren toen geschoten met een Nikon D100. Dit jaar heb ik een Nikon D2H. Die is beter geschikt voor snelle actiefotografie. (o.a. 8 beelden per seconde)
 
kost dat geintje (en welke lenzen gebruik je?)
zit zelf eerder te denken aan een canon eos 300D, maar mijn maat gaat voor de digitale spiegelreflex van konica/minolta (hij heeft al lenzen van zijn analoge minolta maar deze vergroten de zaak door een andere brandpunts afstand)
 
Dan zal ik waarschijnlijk nog wel wat foto's van je schieten Kaatje. :9


Dat geintje kost wel erg veel. Een D2H kost ongeveer € 2200. Lenzen die ik heb: Nikon 80-400 VR ± € 1100 en Nikon 24-85 f2.8-4 ± € 500. Dan nog vele andere spullen, maar hiermee zou je aardig uit de voeten moeten kunnen.

Nikon komt binnenkort uit met een Nikon D50 en heeft een mooie D70. Deze is veel beter gebouwd dan de EOS 300D/350D en heeft veel meer mogelijkheden. Als ik je iets mag aanraden, zou dat de D70 zijn. Nikons zijn over het algemeen logischer in gebruik en makkelijker te bedienen.

Is het budget wat beperkter, dan is de nog uit te komen D50 met 2 nieuwe lenzen, een 17-55 en een 55-200mm een zeer interessante optie. Zeer goede kwaliteit, iets beperktere instelmogelijkheden (vergelijkbaar met de EOS300D/350D) voor een zeer nette prijs, namelijk € 999 inclusief de genoemde twee lenzen.
 
heb je nog een plekje......jack weet niet of hij met de tent op de paddock kan slapen....weten jullie misschien of dit nog kan?
deze jongen is wel lid van de DCN.
er komen geen vreemde mannen in mijn tent :P ;)

edit: misschien moet je even bij de organisatie informeren over de mogelijkheden van het kamperen op de paddock
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan