ducati club races 2005 wie gaat, en foto's

ik zeg kom maar op met de stokken/haringen/touwtjes/etc.
doe (bijna) alles voor (female)forummers..... :P
nee alle gekheid op een stokje maar ik help wel, weet je al waar je gaat staan??
ik bel morgen ff naar het circuit om te vragen of ik op het binnenterrein of bij het welcomecenter mijn tentje neer kan zetten.
ik hou jullie wel op de hoogte.....
Ik weet alleen dat ik me bij het welcome centre moet melden en vanaf daar wordt mijn plaatsje toegewezen op de paddock. Ik weet alleen nog niet hoe laat ik daar ben omdat ik nog niet weet hoe laat mijn examens zijn afgelopen..
 
vandaag is de spanningsregelaar van mijn RVF400 overleden, wordt hopelijk morgen alweer gemaakt, en ja ik ga met de honda want op mijn duc kan ik mijn tent en tassen niet kwijt......erg fijn allemaal.
 
ben er ook het komende weekend om mijn maatje toine vd biggelaar met het een en ander te helpen.
zaterdag ochtend ben ik al op de paddock(moet vrijdag zelf nog werken) en ben dan het resterende weekend samen met de gehele biggelaar racing clan om er weer een rete leuk feestje van te maken want.........toine vd biggelaar gaat trouwen op de grid van assen met zijn meissie angelique.
naast kluslul poetsdweil en manusje van alles fungeer ik ook als getuige van de huwelijks voltrekking.

ik heb er iig weer erg veel zin in en ik hoop ook dat het weer een beetje mee blijft zitten.
aan de temp zal het niet liggen.......alleen de nattigheid die wordt verwacht mag van mij wegwaaien.

cu all op de clubraces :)

toine%20en%20bassie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook het hele weekend als monteur :P , ben wel een beetje verkouden, maar al dat gepruttel van de 2 cilinders zal me goed doen :P dan ben je zo over alles heen.
 
Ik ga traditioneel altijd op de Zaterdag,

Geweldig sfeertje!

Heeft iemand op dit forum ook een programma (starttijden van de trainingen en races?)

Ik heb aardig gezocht maar nog niet gevonden :?

Freez
 
Examen Frans :(
ben waarschijnlijk rond een uurtje of 1500/1600 in Assen

spanningsregelaar is gister ff gefixet met hulp van zwart motoren, aardige man trouwens, heeft ook al met de DCR geracet, heb er gister tot een uur of 12 gezeten, erg gezellig.
ga rond 11:00 weg uit zwijndrecht ga binnendoor met zo nu en dan een stukkie rijksweg dus ga er wel van uit dak rond dezelfde tijd op assen ben als jij.
mazzel en tot sinas.
jack

p.s. heb in het motorblad wel wat gezien maar daar alleen over zondag gespecificeerd wat er rijd.
zaterdag van 8:00 tot 18:10 traininngen en kwalificatie (vanaf 20:00 live muziek).
 
Laatst bewerkt:
Er waren er vanmorgen al aardig wat aan het jagen op assen.

Waaronder ook zekers één zeer strak vrouwtje. :}
 
Ben er vandaag geweest, en heb erg genoten iig :9 mooi weer, mooiere machine`s en watn heeeeeerlijk geluid :P :9 ... t geluid van de superstock was om t :9~ Heb zelf geen foto`s gemaakt, maar dr zullen vast wel mensen zijn die ze wel hebben .......VOORAL laten zien hier :}

T enige waar ik van baalde waren die vieze, vuile ******* van een politie :(
Gun de belastingbetalers (wij allemaal dus) toch ook eens een dagje fun :+ en ga lkkr echte criminelen vangen ipv d gemiddelde motorrijders die voor hun plezier een snelle (en soms ook lkkre luidruchtige machine kopen) bekeuren ...

Zowww, ook dat weer ff eruit, maar na een gezellig dagje, en 300 km verder gaan ik nu lkkr van mn avondje genieten :+
 
Ik heb ook nog zo'n 750 foto's gemaakt. Ik start wel een nieuw topic voor een kleine selectie. Ben ze nu nog even op de PC aan het zetten.

Oh, en Kaatje, wil jij daar dan ook even aanwijzen welke gridgirl jij bent? :9
 
zo we zijn net terug (21:15) van een lang weekeindje beesten en genieten op assen.......
het weer heeft goed meegezeten en alleen op de terugweg wat spetters gehad.
even een leuk verhaal..... :X Pam de Vries heeft zijn Ferrari (dacht een GTB) zondag morgen aan bonken gereden op de weg rond het circuit.... volgens Pam zijn bestuurder en passagier (zijn lijkwit weggetrokken assistente) met de schrik vrijgekomen, de altijd koele baas van Ducati North Europe lag het aan te koude banden.
heb trouwens over de drie dagen van aanwezigheid een 370 foto's gemaakt.
leuk voor nu en voor later.
o enne jammer dat je tent al stond Kaatje....
 
Ik heb dat verhaal net gehoord van enkele mensen die een tafel naast mij bij de Mac Noordeloos zaten te eten. Was jij dat toevallig niet?
 
Ik heb ook nog zo'n 750 foto's gemaakt. Ik start wel een nieuw topic voor een kleine selectie. Ben ze nu nog even op de PC aan het zetten.

Oh, en Kaatje, wil jij daar dan ook even aanwijzen welke gridgirl jij bent? :9
Kaatje is de meest blonde, met het korte rokje :P (dat hadden we allemaal ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan