ducati clubraces

P_P

Rookie
1 jun 2007
7
0
Ulft
het is bijna zover de ducati clubraces staan voor de deur.

plaat hier enkele gegevens over jezelf:

- merk van de motorfiets (je mag met alle europese motorfietsen mee doen)
- type
- vermogen en koppel
- aanpassingen aan de motor

en voor de compleetheid een afbeelding van de fiets

ik ben zeer benieuwd want wij wille volgend jaar met select gezelschap van de mts te apeldoorn ook mee doen dus qau kennis komt wel goed. dus plaats hier je gegevens
 
mijn vader rijd dit jaar weer met zijn monster 900 corse de motor is gewoon standaard
dcr2006239.jpg

hij rijd vrijdag met nummer 52 en
in de ducati open b nummer161
vorig jaar in de duo valvolle b gereden dit jaar is er helaas alleen een a klasse
 
mooie motor heeft je vader nog meer mensen die hier hun motor voor de ducati clubraces en specs kwijt willen reageer
 
ik rij ook mee dit jaar in de Desmoquattro met startnr 4
motor is een 998S uit 2002 en is helemaal standaard ( echt waar !) dit i.t.t vele deelnemers die er vette budgetten voor over hebben om er veel pk's in te stoppen , geeft me dan een xtra kick om mee te doen met std machine })
vorig jaar 3e plek behaald in de desmoquattro
 
Ik doe mee met een MuZ Skorpion Sport in de klasse Ducati Open.

Aanpassingen:
- Prox drijfstang
- JE 12:1 101mm zuiger
- Hotcams stage 1 nokkenas
- Dikke uitlaatbochten
- BSM Future
- Brembo remklauw en -pomp voor
- Lichter subframe (uit de MuZ Cup)

56 pk en 62 Nm aan het achterwiel.

muz-2007.jpg


Mark
 
Rij ook mee in de Thunderbikes met een RSV MILLE R. In 2005 op winnende positie in de laatste ronde in de laatste bocht van de baan gedrukt,... ;(

Maar ik is er weer bij! :]
full



De motor is een Edwards rep. maar heeft nu op het racekuip de stickers van een Haga rep. De voorvork is aangepast met wat zwaardere veren ivm het gewicht van zijn baasje. Motorisch niet aangepast!
 
Laatst bewerkt:
het is bijna zover de ducati clubraces staan voor de deur.

plaat hier enkele gegevens over jezelf:

- merk van de motorfiets (je mag met alle europese motorfietsen mee doen)
- type
- vermogen en koppel
- aanpassingen aan de motor

en voor de compleetheid een afbeelding van de fiets

ik ben zeer benieuwd want wij wille volgend jaar met select gezelschap van de mts te apeldoorn ook mee doen dus qau kennis komt wel goed. dus plaats hier je gegevens
even crosspostje ...maar ok...

ism www.motorhoutrust.nl start ik in de thunderbikes klasse met een R1200s...
vermogen en koppel is geen geheim...maar standaard is het niet meer :)

- aanpassingen zijn demping/vering en motorisch de nodige zaken.

full


meer info hier: Motorfreaks: De weg naar de Ducati Club Race
 
Laatst bewerkt:
Rij ook mee in de Thunderbikes met een RSV MILLE R. In 2005 op winnende positie in de laatste ronde in de laatste bocht van de baan gedrukt,... ;(

Maar ik is er weer bij! :] [afbeelding]


De motor is een Edwards rep. maar heeft nu op het racekuip de stickers van een Haga rep. De voorvork is aangepast met wat zwaardere veren ivm het gewicht van zijn baasje. Motorisch niet aangepast!

Yep, bewijsfotootje: (zat op de Geert Timmer tribune, dus van ver genomen)
full
 
mooie motor die bmw r 1200 s. kun je eigenlijk met zon bmw wel plat genoeg door de bocht i.v.m. de cilinders die uitsteken. en als je niet platgenoeg kunt dan mis je dus bochten snelheid. of heb ik dit helemaal fout?
 
mooie motor die bmw r 1200 s. kun je eigenlijk met zon bmw wel plat genoeg door de bocht i.v.m. de cilinders die uitsteken. en als je niet platgenoeg kunt dan mis je dus bochten snelheid. of heb ik dit helemaal fout?
je kan behoorlijk door een bocht...en we zullen zien of we mee kunnen komen met de thunderbikes klasse....
 
Terug
Bovenaan Onderaan