Ducati "coureur"

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

En jij hebt waarschijnlijk net de kleuterschool afgemaakt... :X :X
Beetje flauw om iedereen maar direct af te zeiken e.d. omdat ze jouw gehuil niet begrijpen en dus een andere mening hebben... :)

Maak eens een tekening van de situatie, tenslotte leer je op de kleuterschool kleuren, dus dat moet je inmiddels wel kunnen... ;)


Humor ??????????????? :+ :+ :+ :+ :+
 
Moet ik al opletten op flitspalen, flitseikels in de berm, koekblikkers die naar links knallen, auto's en motoren met blauw-oranje strepen, auto's met dubbele antennes, overstekend wild, mannen met een hoed, dronken bestuurders, eikels of mutsen die al telefonerend drie rijbanen nodig hebben, dieselsporen, zand in de bocht, witte markeringen in de regen, middellandse zee-omwoners in opgevoerde rugzakken, oude bessen achter de rolator, afval van boerenkarren op de weg, kiezelstenen, vrachtwagens met los puin in de bak, verhuisboedelbakken met losse lakens, mijn vrouw, oliesporen, gaten in de weg, verkeer van links, zijwegen bij toch groen licht, modder, verkeersheuvels, vangrails op op-en afritten, dat ik zwaai naar andere motorrijders, dat ik koekblikkers bedank als ze me doorlaten, putdeksels in de bocht, kinderkopjes, boomwortels die het asfalt omhoogduwen.......(-misschien ben ik nog wel iets vergeten-)......en dan moet ik vanaf nu ook nog er op letten dat ik medeBIKERS die als een trut rijden toestemming vraag om te mogen passeren????
Omdat ik anders een trap krijg als ik het naar de mening van die trut niet volgens, door een of andere omhooggevallen mongool opgestelde, regeltjes passeer???
Nou weet ik waarom ik nog nooit in Fryslan ben geweest en daar ook niet de behoefte aan heb.
Ik hoop dat mijn Nederlands duidelijk genoeg is, anders is mijn mening dat wel hoop ik.

P.S. Soms heb ik ook geen behoefte aan snelle ritten, dan kijk ik net zoveel in mijn spiegels en geef ik ruimte aan mensen die dan wel sneller gaan.
 
Ik was pas een proefritje aan het maken op een duc. Rijdt er ineens zo'n slome drol op mijn prive circuit, en nog niet eens op de ideale lijn zodat ik hem netjes kan inhalen.
Toen heb ik hem maar ff iets minder netjes ingehaald.
Was godverdomme mijn persoonlijke record aan het zetten.
Volgende keer als ik hem tegen kom dan ga ik mijn vriendjes erbij halen en dan schoppen we hem ff het ziekenhuis in.
 
Moet ik al opletten op flitspalen, flitseikels in de berm, koekblikkers die naar links knallen, auto's en motoren met blauw-oranje strepen, auto's met dubbele antennes, overstekend wild, mannen met een hoed, dronken bestuurders, eikels of mutsen die al telefonerend drie rijbanen nodig hebben, dieselsporen, zand in de bocht, witte markeringen in de regen, middellandse zee-omwoners in opgevoerde rugzakken, oude bessen achter de rolator, afval van boerenkarren op de weg, kiezelstenen, vrachtwagens met los puin in de bak, verhuisboedelbakken met losse lakens, mijn vrouw, oliesporen, gaten in de weg, verkeer van links, zijwegen bij toch groen licht, modder, verkeersheuvels, vangrails op op-en afritten, dat ik zwaai naar andere motorrijders, dat ik koekblikkers bedank als ze me doorlaten, putdeksels in de bocht, kinderkopjes, boomwortels die het asfalt omhoogduwen.......(-misschien ben ik nog wel iets vergeten-)......en dan moet ik vanaf nu ook nog er op letten dat ik medeBIKERS die als een trut rijden toestemming vraag om te mogen passeren????
Omdat ik anders een trap krijg als ik het naar de mening van die trut niet volgens, door een of andere omhooggevallen mongool opgestelde, regeltjes passeer???
Nou weet ik waarom ik nog nooit in Fryslan ben geweest en daar ook niet de behoefte aan heb.
Ik hoop dat mijn Nederlands duidelijk genoeg is, anders is mijn mening dat wel hoop ik.

P.S. Soms heb ik ook geen behoefte aan snelle ritten, dan kijk ik net zoveel in mijn spiegels en geef ik ruimte aan mensen die dan wel sneller gaan.
Nog èèntje dan.....blablablablablabla....... :z :z :z :z :z
 
Wat een geweldig topic dit :}

Vermaak me kostelijk.....

Biertje erbij, wat chips........

vooral doorgaan })

full
 
Nog èèntje dan.....blablablablablabla....... :z :z :z :z :z

Tja, als je een post begint met een uitgesproken mening en een dreigement, dan moet je er ook tegen kunnen dat andere mensen een andere mening hebben.
Die mening van jou stoort me niet, dat macho-gedoe van "ik zou hem in de berm trappen" stoort me wel. Leuk voorbeeld voor je zoon trouwens........
 
Maar om dat zo'n leuk topic te maken heb je ons nodig.... toch???? :z

Jaaaaaaaaaa.........blijf alstublieft happen..........en van dat schoppen meen ik ook niet echt hoor.........Ik leer mijn zoon ook om zich niet asociaal te gedragen......Ik ben al erg genoeg. O-) O-)
 
Waarom niet :?
Jij en je zoon hebben er wel eentje, maar kunnen weer niet rijden, dus... })
:^

Ook eens met je onderschrift trouwens Remakil.

[me]FF een eindje offtopic: Sonic heeft zelf al jaren een seizoenkaart op de bunnikside[/me]
 
:^

Ook eens met je onderschrift trouwens Remakil.

[me]FF een eindje offtopic: Sonic heeft zelf al jaren een seizoenkaart op de bunnikside[/me]

Kan je zelf niks bedenken ???????????????????
Vet Coole overwinning van Utrech trouwens. :} :} :} :} :} :}
 
:^

Ook eens met je onderschrift trouwens Remakil.

[me]FF een eindje offtopic: Sonic heeft zelf al jaren een seizoenkaart op de bunnikside[/me]

[offtopic]
Rema gaat af en toe ff kijken, zoals afgelopen donderdag... :} :} :}
Sinds ik een kleine aap heb rondlopen is een seizoenkaart te veel van het goede, maar het komt wel weer later... :) :) :)
[/offtopic]

Zelfs in zijn eigen topic halen we ff rechts in... }) :P ;)
 
[offtopic]
Rema gaat af en toe ff kijken, zoals afgelopen donderdag... :} :} :}
Sinds ik een kleine aap heb rondlopen is een seizoenkaart te veel van het goede, maar het komt wel weer later... :) :) :)
[/offtopic]

Zelfs in zijn eigen topic halen we ff rechts in... }) :P ;)
Hoho, als je nog een keer rechts inhaalt dan trapt ie je er vanaf he!Je tart hier het noodlot. Uitkijken dus :)
 
als TDM'er bak je er weinig van.
Ik stel voor dat je het voortaan maar als tdm'er schrijft. B|

on-topic:

Les één: haal nooit, maar dan ook nooit je pappa erbij als je rechts ingehaald wordt :z :z
Ik ken dat soort jochies nog wel van vroeger :X
 
Zo seinmonteur gelukkig is jouw nederlands
perfect. Heb je trouwens een visje achter op je motor en auto
ik zal er eens op letten in Almere.Wat voor een kleur heeft je motor rood/wit
gestreept

Als je kaatst kan je de bal verwachten,en ik heb een haai op mijn auto??????????
:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.

Uhm... wil niet lullig doen, maar iemand inhalen OP een eenbaansrontonde vind ik alles behalve netjes.
Als die gozer zo'n held is laat hem dat dan proberen bij een koekblik en niet de collega-motorrijder.
En als je graag een 'lekker bochtje' wil maken, ga er dan eerder voorbij of laat het gas ff los en zorg dat je afstand krijgt.
En de echte helden snappen dat de openbare weg GEEN circuit is en andere motorrijders geen tegenstanders zijn in een kampioenschap! (tip: ga je uitleven op het circuit!)

Johan :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan