Ducati "coureur"

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een discussie zeg pfffffffff ik rijd altijd rondjes om langzame medeweggebruikers, ik heb nog nooit een voet naar me uit zien steken, hebben ze de tijd niet voor :+
 
Zo seinmonteur gelukkig is jouw nederlands
perfect. Heb je trouwens een visje achter op je motor en auto
ik zal er eens op letten in Almere.Wat voor een kleur heeft je motor rood/wit
gestreept

Ik zal eens bij het havengebouw kijken. :o :o
 
Heb je wel eens van verkeersregels gehoord ??????? imbotep.
En een cursusje A.B.N zou ook geen kwaad kunnen.....Inhielen aan deide kanten???
Ik heb niet zo'n stoer maskertje...... ;) ;)
jonge, als je verder niets kunt dan iemand op typvauten wijzen ben je imho wel heel erg zielig hoor.

Je bevestigd alleen maar dat je een draak bent met deze opmerking, als je niks zinnings kunt zeggen kun je je beter stil houden man.

L-vogel
full
 
Naäpo moet eerst eens goed lezen,en niet oordelen over iets wat hij niet heeft gezien.En ik of wie dan ook moet voor niemand aan de kant.
En schop je nou wel of niet. ;) ;)
NEE we schoppen geen motorrijders
En ja we schoppen jou dan wel omdat we jou niet zien als een motorrijder :X



:+
 
Het idee achter dit topic was om een beetje te kletsen over wat wel of niet asociaal gedrag is en dat is aardig gelukt.
Het blijkt toch maar weer dat er een groep "motorrijders" is die denkt dat de wereld van hun is en dat zodra ze op een motor zitten de verkeersregels voor hun niet meer gelden.Zij zijn naar mijn mening degenen die er voor zorgen dat bij veel mensen motorrijders nog altijd een slechte naam hebben.
En wat betreft de kinderachtige opmerkingen,Remakil,Imhotep,Sonic,MonsterCoen
jullie zijn zelf degenen die hatelijke reakties gaven en dan kan je zoiets verwachten.verder vind ik het wel mooi zo.
Rij veilig en probeer om heelhuids terug te komen van jullie ritten.
:] :] :] :] :]
 
Het idee achter dit topic was om een beetje te kletsen over wat wel of niet asociaal gedrag is en dat is aardig gelukt.
Het blijkt toch maar weer dat er een groep "motorrijders" is die denkt dat de wereld van hun is en dat zodra ze op een motor zitten de verkeersregels voor hun niet meer gelden.Zij zijn naar mijn mening degenen die er voor zorgen dat bij veel mensen motorrijders nog altijd een slechte naam hebben.
En wat betreft de kinderachtige opmerkingen,Remakil,Imhotep,Sonic,MonsterCoen
jullie zijn zelf degenen die hatelijke reakties gaven en dan kan je zoiets verwachten.verder vind ik het wel mooi zo.
Rij veilig en probeer om heelhuids terug te komen van jullie ritten.
:] :] :] :] :]

Je moet het leven niet altijd serieus nemen, beetje lol maken mag best... ;)
 
Als die gozer zo'n held is laat hem dat dan proberen bij een koekblik en niet de collega-motorrijder.


En de echte helden snappen dat de openbare weg GEEN circuit is en andere motorrijders geen tegenstanders zijn in een kampioenschap! (tip: ga je uitleven op het circuit!)

Johan :]

langs een auto is geen ruimte |( |( |(

je weet zeker niet hoe sommige mensen rijden op de openbare weg die ook motorraces rijden :X :X
 
~

Heb je nou al een motor ???????? anders mag je nog helemaal niet meepraten. :X :X :X
Een T-Bird, das toch zo'n amerikaanse auto? :X :X

Kijk maar uit hoor, straks haal ik me pa erbij })

ff de "discussie" een nieuwe inpuls geven, het kakte een beetje in
 
langs een auto is geen ruimte |( |( |(

je weet zeker niet hoe sommige mensen rijden op de openbare weg die ook motorraces rijden :X :X

Dat probeer ik ook duidelijk te maken... inhalen doe je op een TWEE-baansweg... of een BREED circuit.. niet op een rontonde. Ook al past het prima... je kunt degene die je inhaalt flink laten schrikken (vergeef jij jezelf het als die gozer valt?)
En wat als die gozer afslaat?
-richtingaanwijzer stuk (sommigen vinden het gebruik daarvan sowieso overbodig |( )
-afslag bijna gemist... snel afslaan.

Persoonlijk gebruik ik zo ongeveer de gehele breedte van een rontonde... als mij een ******* voorbij probeert te komen krijgen we geheid een aanrijding (kans nihil 8-) )

Johan
 
Dat probeer ik ook duidelijk te maken... inhalen doe je op een TWEE-baansweg... of een BREED circuit.. niet op een rontonde. Ook al past het prima... je kunt degene die je inhaalt flink laten schrikken (vergeef jij jezelf het als die gozer valt?)
En wat als die gozer afslaat?
-richtingaanwijzer stuk (sommigen vinden het gebruik daarvan sowieso overbodig |( )
-afslag bijna gemist... snel afslaan.

Persoonlijk gebruik ik zo ongeveer de gehele breedte van een rontonde... als mij een ******* voorbij probeert te komen krijgen we geheid een aanrijding (kans nihil 8-) )

Johan
ALS ALS....Als me vader koning was, was ik prins geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan