Ducati "coureur"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road runner

Die hard MF'er
8 apr 2004
488
0
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.
 
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.
Dit is weer eens een topic en een heleboel heisa om niks, of is er iets of iemand geraakt ofzo??? :?
 
Man, tis al ruim een week geleden en nu pas je topic. Maar ja, het is idd niet goed te praten.... :)
 
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.
Echt schandalig zeg :( Tuig is het. Verpesten m'n hele dagje uit :( Kan er niet meer van genieten. Klotevolk.
 
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.
ZIELIG |(
 

Wat zielig? Er is gewoon niets irritanter dan dit soort volk.. Ben je aan het rijden, goed aan het uitkijken, komt er opeens zo een lul uit het niets, je veels te hard en te dichtop voorbij..!

Laatst ook op de A1, halen we een truck in, komt er opeens een Duc met open dempers tussen ons door! Wij reden 140, hij zo een 160!
En dan erna nog 1 vlak achter! Hoe dom kan je zijn |( En dan zeuren dat die automobilisten niet uitkijken en niet kunnen rijden en blablabla, nou dit soort motorrijders verdienen zo een mooie duc niet! :(
 
Reed ik laatst op de duc van mn maat, zit er weer zo'n slak op een motor voor me! na een kwartier van irritaties, ben ik hem maar bij de eerste de beste rotonde voorbij gegaan... :) hopelijk had ie er niet veel hinder van...
 
Vreselijk die Duc rijders! Asociaal volk! Altijd gefrustreerd om wat er nou weer kapot dreigt te gaan! Echt te triest voor woorden! :P :+

De enige motor die ik overigens langs de weg met pech heb gezien op weg naar de SBK was een gele Duc 996 op de A28 :9
 
Reed ik laatst op de duc van mn maat, zit er weer zo'n slak op een motor voor me! na een kwartier van irritaties, ben ik hem maar bij de eerste de beste rotonde voorbij gegaan... :) hopelijk had ie er niet veel hinder van...
Misschien schrok hij zich rot van je laarzen :P
 
ik denk het ja.

maar vertel even tegen je zoon dat ie in de bbk 50 mag rijden, niet 30. :P
MAG wel :P

Ik moet toegeven dat ik ook wel eens zulke acties uithaal. Bijvoorbeeld als ik een super geile bocht nader die vooraf wordt gegaan door een koekblik wiens snelheid me niet aanstaat. Dan kan ik het niet laten m'n motor er tussen te prakken om vervolgens MIJN BOCHIE te nemen zoals 't mij beaamd :P
 
kan ik NOOOOOOOOOOOOIT geweest zijn, met de SBK zat ik bij onze oosterburen en dat akkefietje op de A1.... mijn motor komt nooit op de snelweg, ik wil mooi :]
 
Vreselijk die Duc rijders! Asociaal volk! Altijd gefrustreerd om wat er nou weer kapot dreigt te gaan! Echt te triest voor woorden! :P :+

De enige motor die ik overigens langs de weg met pech heb gezien op weg naar de SBK was een gele Duc 996 op de A28 :9

hij was natuurlijk zo in extase van het geluid van zijn Duc dat hij vergeten is te tanken :+
 
En toen ineens wist je het en dacht je "Kom, ik gooi er eens wat uit" :?
Nou ja, goed, oke, lekker belangrijk :X

Je kan enkel rechts gepasseerd worden als je rechts teveel ruimte weg geeft ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan