k hoefde zelfs maar 1 doppendoos mee te nemen voor 3 dagen racen.. is me nog nooit gebeurdWat is dan de spanning van het racen nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
k hoefde zelfs maar 1 doppendoos mee te nemen voor 3 dagen racen.. is me nog nooit gebeurdWat is dan de spanning van het racen nog?
bij een jap heb je die zorgen niet
Klinkt als een saaie, dooie boelk hoefde zelfs maar 1 doppendoos mee te nemen voor 3 dagen racen.. is me nog nooit gebeurd
k hoefde zelfs maar 1 doppendoos mee te nemen voor 3 dagen racen.. is me nog nooit gebeurd
Bij mij is het altijd starten--> lopen, en anders is het niet starten---> ook lopen..
Ik ben nog op zoek naar een accu voor mn 999r.......... heb me er nog niet in verdiept..... binnenkort ook maar eens doen....
Kans is aanwezig dat als die lui de Duster vrijdag meenemen Fogg (af)gaat voor de enige echte Pausmobiel......, zo'n Kangoo (maar ken er dan evt voor DCR wel in slapen ipv lepeltje lepeltje met LD, multifunctie ruim zo'n ding en verder interesseert het me niet! )
Ik heb in mijn 1098 S Tri een Shido - Lithion Ion accu , zo'n lichte fel blauwe van 980 gram .
Tijdens het proefstarten vorige week met temperaturen van rond het vriespunt redde die accu het bijna niet terwijl die de hele nacht ervoor nog aan de druppellader had gehangen .
Dat soort accu's moet je niet gebruiken als het tegen het vriezen aan zit .
Als het warmer wordt doet zo'n accu het wel goed en start hij zelfs gemakkelijker .
De rustspanning van de Shido is maar liefst 13.8 Volt .
De spanning tijdens starten valt terug tot 11.5 Volt , dat verklaart waarom de startmotor met deze accu aanzienlijk harder ronddraaid .
Als ik de normale loodaccu nameet zakt deze tijdens het starten terug tot 10.5 Volt .
En de rustspanning haald net niet de 13 Volt .
Die is ook 200kg zwaarderZou eerder voor een Berlingo gaan,is net ff wat leuker om te zien maar wel top dat ik straks geen ruftende foggy in de slaapmobiel heb
bij een jap heb je die zorgen niet
Je mag bij een SHIDO LI-ion accu zeker geen druppellader gebruiken, dan gaan ze echt kapot.
Ze garanderen genoeg prik voor temperaturen tot -10.
Draait hij wat zwaar rond, dan even een minuut je lichten aanzetten, dat warmt de accu op en starten gaat dan veel beter.
Er mag toch wel een druppellader op een Shido
Ik heb thuis de officiele flyer liggen van de accu fabrikant zelf .
Daar staat o.a. op vermeld : Te laden met elke intelligente lader die geen pieken boven 15 Volt geven .
Met intelligente lader wordt een druppellader bedoelt .
Ik gebruik de Optimate 3 en die laad op met maximale pieken ruim onder de 15 Volt .
Moet dus gewoon kunnen vermeld Shido zelf .
Vanavond net een dikke piepe gekocht.....Staat een leuke akra voor een 999 te koop op MP staat alleen niet bij voor welk type achterbrug
Die is ook 200kg zwaarder
Ik kruip dan hier wel in (vanmiddag proefgereden, ehhhhhh, tja........)
[afbeelding]
Waar kan ik dat aan zien? Zou het namelijk niet weten....Gaaf,is dat een EVO I of EVO II Ik had op mijn 749 een EVO II Hou wel goed de vulling in de gaten!!![afbeelding]
Waar kan ik dat aan zien? Zou het namelijk niet weten....
Aha.. Mooi.. Ben benieuwd naar de brul!Jep,zit met imbusboutjes vast.Gelijk eruit halen Is EVO II