Ducati Deel #114 New Generation

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, diameter aansluiting scheelde paar mm.. maar kon hem er zo opschuiven, veer erom en klaar is klara.. dubbelwandige buis,, pastte in binnenste deel... zit goed.. lekvrij en klinkt super
zo blij als een jochie van 16 met z,n opgevoerde zundapp...
 
nou, diameter aansluiting scheelde paar mm.. maar kon hem er zo opschuiven, veer erom en klaar is klara.. dubbelwandige buis,, pastte in binnenste deel... zit goed.. lekvrij en klinkt super
zo blij als een jochie van 16 met z,n opgevoerde zundapp...
Honkietonkie dus...

Nu ff open filtertje erin en afstellen..
 
Met een hamer past alles :+
Hoe klinkt het nu?

Gokje: BULDERRRRR })

Hamer? had wel een rubber hamer bij de hand, zelfs die had ik niet nodig. Het geluid.... donker,,, heel donker haha.... en leukste is hoog in de toeren en dan gas los... jeetje wat een GEBULDER.. word van de zomer leuk met volle terrasjes... en dan een wheelie met mijn superbike stuur... ow.. nou overdrijf ik haha
 
:} :} :}

Da's goed met dit weer en niet geheel fit :} :} :}
Thanks, kreeg van iemand een advies qua training voor vandaag, hoger rpm over minimaal 25km aan te houden , fietst niet fijn vind ik zelf, later weer mijn eigen trapfrequentie aangehouden. ;)
Maar snap wel dat het iets toe kan voegen :Y
 
Thanks, kreeg van iemand een advies qua training voor vandaag, hoger rpm over minimaal 25km aan te houden , fietst niet fijn vind ik zelf, later weer mijn eigen trapfrequentie aangehouden. ;)
Maar snap wel dat het iets toe kan voegen :Y
das sowieso the thrick, RPM verhogen is minder belastend voor knieen.. je gaat meer op souplesse fietsen.. Het is wel even wennen, maar werpt zeker vruchten af!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan