Ducati deel #116 Springtime

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook ff n klein verslagje..

voor de verandering geen onderdeeltjes van mn fiets gevallen en ook nergens olie uit t blok zien spuiten...
zaterdag beide kwalificatie 2.06 gedraaid en zondag tijdens race n 2.03 geklokt.. Dus helemaal happy op naar de 2.00

Verders n super weekend gehad, thanks allen 8-)
 
Verslag:

Koud, opzetten
Warm trainen
Kut tijden banden slijten te hard
Nu per fles: bier bier bier bier bier prosecco prosecco prosecco prosecco bier
Zingen ... Keelpijn
Qualificeren : olie, olie, olie.... Pijn....
Race 1 pijn pijn pijn uitgereden
Bier bier bier bier x5 ofzoiets
Race 2 tm ronde 3 top 1:49, daarna pijn pijn pijn
Bir bier bier bier bier Mc Donalds
 
Zijn dit misschien carbon blokken die een keer regen hebben gezien?
SBS dual carbon staan er wel om bekend dat ze uit elkaar vallen als je ze in de regen gebruikt...

nee de originele nog van brembo , schijf heeft wel een blauwe schijn in het midden heb ik daarstraks nog gezien
 
Zal vanmiddag wel even kijken welke ik nu gebruik en welke ik gebruikt heb, meerdere nog liggen. Bevallen mij alle goed...
 
nummer 155 is een maat die meedeed , heeft ook goed gereden en tijd verbetert

156, Jan B.? Ik ken Jan al aantal jaren en baal ontzettend dat we niet samen in de Due Valvole hebben kunnen strijden. Denk dat we aan elkaar gewaagd waren, ik had vrijdag tijdens trackday al een lage 2:03 gereden. Jan reed in de race ook lage 2:03.

Volgend jaar een nieuwe kans!
 
Precies, die lange Havermoutboy had nr155, met die bijgeplakte 5 van mij omdat die koelvloeistoftanker ook al niet verder kan tellen dan 15.... :P
full
 
Haha ja dat is het! Je ziet aan die Dickolieboot al dat ie weet dat het weer niets wordt, zit er zielig en verslagen bij... :P
 
Dit was ook een mooie, drie 'deskundigen' die niet snappen waarom een hendel laat druk geeft. Vloeistof gaan vervangen, Tig keer gaan ontluchten enz...... En dan komt ondergetekende na alle vermaak erbij voor ze de hele koppeling reviseren en zegt....." je kunt ook de uitgelopen stelschroef van de hendel even indraaien" _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Dit was ook een mooie, drie 'deskundigen' die niet snappen waarom een hendel laat druk geeft. Vloeistof gaan vervangen, Tig keer gaan ontluchten enz...... En dan komt ondergetekende na alle vermaak erbij voor ze de hele koppeling reviseren en zegt....." je kunt ook de uitgelopen stelschroef van de hendel even indraaien" _O- _O-

_O-
 
Dit was ook een mooie, drie 'deskundigen' die niet snappen waarom een hendel laat druk geeft. Vloeistof gaan vervangen, Tig keer gaan ontluchten enz...... En dan komt ondergetekende na alle vermaak erbij voor ze de hele koppeling reviseren en zegt....." je kunt ook de uitgelopen stelschroef van de hendel even indraaien" _O- _O-
Enkel even ontluchten omdat de modder uit het potje kwam en dat je dat kon uitsluiten..

zat ook een zijn 1098mono te repareren, te starten, te testen... bleek gewoon simpelweg het stekkertje los te liggen..

Koop een Pani of een RSV4, daar is geen sleutel opgeweest..
 
Enkel even ontluchten omdat de modder uit het potje kwam en dat je dat kon uitsluiten..

zat ook een zijn 1098mono te repareren, te starten, te testen... bleek gewoon simpelweg het stekkertje los te liggen..

Koop een Pani of een RSV4, daar is geen sleutel opgeweest..
Échte man zeker, kan geen twee dingen tegelijk :P

Niks aan zo'n Paniekgevale, karakterloos kreng....
 
ff snuffelen aan de uitlaatpiepen en probleem voorste cilinder gevonden 8-)
Enkel even ontluchten omdat de modder uit het potje kwam en dat je dat kon uitsluiten..

zat ook een zijn 1098mono te repareren, te starten, te testen... bleek gewoon simpelweg het stekkertje los te liggen..

Koop een Pani of een RSV4, daar is geen sleutel opgeweest..
 
Enkel even ontluchten omdat de modder uit het potje kwam en dat je dat kon uitsluiten..

zat ook een zijn 1098mono te repareren, te starten, te testen... bleek gewoon simpelweg het stekkertje los te liggen..

Koop een Pani of een RSV4, daar is geen sleutel opgeweest..

Zooooooo saai!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan