Ducati deel #116 Springtime

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wij hebben ze hoor, MTBers opgelet!!

The Dutch (Pekel)Mountains. :X

full
 
lolz, Ducati fietsgati topic :+

Ik ben van plan van't weekend de 851 weer eens aan te trappen. Het meeste stof heb ik er twee weken geleden wel afgereden ( stukje rechttoe rechtaan naar Aral in Zwolle), maar her en der zit er nog iets. Moet er ook af, dus heb ik geen enkele smoes meer om niet te gaan rijden.
Kan ik mooi een blog schrijven over motorrijden en ducati in het bijzonder :P


HARDERWIJKKKKKKKKK.. *O* *O* *O* *O*
 
tja, de verbindende factor is gemeenschappelijke walging en afkeer. Maar het verbindt! Zou daar meer gebruik van gemaakt worden, zou wereldvrede in 't verschiet liggen :o :+ :+ :+
Ja maar jij verward dat je gemeenschap met die walging en afkeer prefereert...... weinig wereldvrede om zoiets :$
 
:P Even spammen voor een goed doel! Mijn nichtje kan na alle ellende van de laatste weken wel een opstekertje gebruiken.

Zij is met haar comic Spindrift door naar de 3e ronde. Nog maar 32comics in de race!
Deze ronde heeft ze een geduchte tegenstander en heeft dus veel stemmen nodig.

webcomics tournament

>>Helemaal naar beneden scrollen (tot de lijst met geel/rode blokken), Spindrift aanvinken en hoppa KLAAR!
Mijn dank is eeuwig :+ (whaha, kan ik mooi zeggen)

Done.

Maar ze gaat nog wel behoorlijk wat tegenstand krijgen...
 
:P Even spammen voor een goed doel! Mijn nichtje kan na alle ellende van de laatste weken wel een opstekertje gebruiken.

Zij is met haar comic Spindrift door naar de 3e ronde. Nog maar 32comics in de race!
Deze ronde heeft ze een geduchte tegenstander en heeft dus veel stemmen nodig.

webcomics tournament

>>Helemaal naar beneden scrollen (tot de lijst met geel/rode blokken), Spindrift aanvinken en DOOR SCROLLEN naar beneden ( waar sinds een uurtje :( )een groene vote knop staat hoppa KLAAR!
Mijn dank is eeuwig :+ (whaha, kan ik mooi zeggen)
 
Ducati's don't leak oil...

They just mark their territory!!

full


(niet dat ie lekt, maar als, dan is het daarom) ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik ook gestemd :+ weet niet helemaal of t goed is gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan