Ducati deel #116 Springtime

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Gefeliciteerd Jeremayah. . *O* *D
 
Denk gewoon de carburateurs ultrasoon reinigen ,ding liep toen ik hem kocht super alleen nu na de winterstalling krijgt die karakter 8-)klepjes moesten zo wie zo gecontroleerd worden omdat ik niet weet hoelang geleden dat is gebeurd.
Verkoper had hem wel ergens in onderhoud maar niks op papier,dus nu nul punt maken zodat alles zeker te weten goed is 8-)
Ben links en rechts nog wel eens aan het kijken om nog een oud barrel erbij te kopen :)
Nieuwe naalden en emulsiebuizen ook?
 
Laatst bewerkt:
Als iemand met een 900SS of 900SL een mooie upgrade wil doen, ik heb een tangentiaal bochten set liggen.Deze worden zeldzaam :Y
 
Morgenmiddag de :] :] :] even uitlaten.

Planning is om 14.00 uur op de boulevard in Harderwijk even koffie/fris drinken ( of een ijsje eten voor de dames)

Daarna klein rondje Veluwe voor de liefhebbers.

nog liefhebbers?? :9~ :9~
:W :W
 
Zo, helm is goed bevonden....stukje gereden en mooi stil en merk toch aan de vorm hij veel minder wappert dan mijn vorige helm. Kortom, goede koop geweest... :}
 
Morgenmiddag de :] :] :] even uitlaten.

Planning is om 14.00 uur op de boulevard in Harderwijk even koffie/fris drinken ( of een ijsje eten voor de dames)

Daarna klein rondje Veluwe voor de liefhebbers.

nog liefhebbers?? :9~ :9~
:W :W
Helaas Rick, de Mrs is vh weekend vrij en we gaan met de fietsen erop uit. Hoogstens morgenvroeg naar Gildehaus ff een bakje halen.... ;)
 
Had graag mee gewild maar de brommert staat bij de dokter.
Wel de Dax 125 weer tot leven gebracht *O* *O* had ook wat karakter na lang stilstaan :X
Morgenmiddag de :] :] :] even uitlaten.

Planning is om 14.00 uur op de boulevard in Harderwijk even koffie/fris drinken ( of een ijsje eten voor de dames)

Daarna klein rondje Veluwe voor de liefhebbers.

nog liefhebbers?? :9~ :9~
:W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan