Ducati deel #116 Springtime

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yahoo! De resultaten zijn binnen van de geluidsmeeting die men kon laten uitvoeren bij Startwin 19 April jl.

Zie hier mijn resultaat: 99,5 db gemiddeld en 100,4 db in de piek :) :Y

Niet super spectaculair maar geeft toch weer een gespreks onderwerp ;)

full
 
in de 18+ tent. Verwacht dat Paul wel een aardig collectie cultureel interessante films heeft.

Of had je meer Zoep ego-trip-on-board-movies in gedachten...
ik sta voor alles open, fietsen met penetrerende componenten tot aan geitenmelkdrinkende dames, zingende buschauffeurs en ga zo maar door...
 
Even een ander onderwerp dan fietsen en motors....

Ben op zoek naar een kleine compactcamera met minimaal 20x optische zoom.... Iemand tips?
 
Even een ander onderwerp dan fietsen en motors....

Ben op zoek naar een kleine compactcamera met minimaal 20x optische zoom.... Iemand tips?

Ik blijf toch Nikon ook erg mooi en goed vinden....toch zou die van Samsung ook goed zijn.

Voordeel van een compact is dat je die toch gemakkelijker gebruikt voor de kiekjes en een stuk beter is als de telefoon, omdat er een meer fatsoenlijke lens in zit. Heb nog een oud compactje van HP van 2,1mp en dat voldoet ergens ook nog steeds. De spiegelreflex is ook mooi, maar die is me vaak te groot om mee te zeulen.
 
Ik blijf toch Nikon ook erg mooi en goed vinden....toch zou die van Samsung ook goed zijn.

Voordeel van een compact is dat je die toch gemakkelijker gebruikt voor de kiekjes en een stuk beter is als de telefoon, omdat er een meer fatsoenlijke lens in zit. Heb nog een oud compactje van HP van 2,1mp en dat voldoet ergens ook nog steeds. De spiegelreflex is ook mooi, maar die is me vaak te groot om mee te zeulen.
't ligt nog het meeste aan degene die de camera bedient _O-

Goedemorgen :W
 
Ik blijf toch Nikon ook erg mooi en goed vinden....toch zou die van Samsung ook goed zijn.

Voordeel van een compact is dat je die toch gemakkelijker gebruikt voor de kiekjes en een stuk beter is als de telefoon, omdat er een meer fatsoenlijke lens in zit. Heb nog een oud compactje van HP van 2,1mp en dat voldoet ergens ook nog steeds. De spiegelreflex is ook mooi, maar die is me vaak te groot om mee te zeulen.

Spiegelreflex had ik in het verleden ook... maar nam hem vaak niet mee omdat hij zo groot is.... nu dus op zoek naar een goede compact.... had er een van sony... maar is beeldscherm van gesneuveld.....
 
Zo, de Reserveband die Gerritgraaigraag zo elegant tijdens LMD strietste ook maar weer eens teruggevonden, die heikneuter mikt hét ding zo op een vaag adres achter een hok neer, fraai is dat O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan