Ducati deel #117 l'estate è magica

Status
Niet open voor verdere reacties.
alpine oordoppendag is ook spam dan, Rockanje motorraces is ook spam.

Klopt, en als je dat ziet doe je toch een topicreport ?

Met dank voor het vrijhouden van M-F van spam :)




Dan kan heel MF wel leeggeklopt worden, overal is Spam, olie topic, banden topic, dealertopic, merkenclub topic.... circuitrijden bij welke organisatie is spam, we gaan naar de Eiffel en logeren bij hotel x is spam, ik ben zo blij met mijn Hyosung alleen niet, want dat is gewoon zelfkwelling. etc., etc., etc.

DOC-NL verdient er geen cent aan en we doen het om mede Italiaanse merken rijders op het circuit te kunnen laten rijden

DOC heeft er inkomsten van, dus commercieel.
En overduidelijk.
Dus gaat het dicht.

Jullie komen beiden lang genoeg op M-F om dat te weten. Ga dan nu niet 'heilig' lopen doen aub.


Deze discussie hoort dit topic niet te verpesten trouwens, dus als er nog wat te melden is dan graag via mail/PM naar de Admin's. Die gaan over dit soort dingen :)





nou das dan ook weer duidelijk, ik mag niet lopen zeiken en zeuren en net daarvoor toch nog iets algemeners proberen te doen. Zit meteen alweer tegen een ban aan, sorry....


(TSC, je zou dan zelf een (ongetwijfeld betaalde) banner moeten regelen bij ze, da's wat ze me net melden)

Doe je toch ook niet, ik bedoel er alleen mee...houden zo ;)
Dat het duidelijk is, is alleen maar meegenomen.

Maare... laten we dit topic in z'n waarde laten aub :)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, en als je dat ziet doe je toch een topicreport ?

Met dank voor het vrijhouden van M-F van spam :)DOC heeft er inkomsten van, dus commercieel.
En overduidelijk.
Dus gaat het dicht.

Jullie komen beiden lang genoeg op M-F om dat te weten. Ga dan nu niet 'heilig' lopen doen aub.


Deze discussie hoort dit topic niet te verpesten trouwens, dus als er nog wat te melden is dan graag via mail/PM naar de Admin's. Die gaan over dit soort dingen :)Doe je toch ook niet, ik bedoel er alleen mee...houden zo ;)
Dat het duidelijk is, is alleen maar meegenomen.

Maare... laten we dit topic in z'n waarde laten aub :)

jammer...
full
 
aanstaande zaterdag wel de 851-888 meeting. Ben benieuwd welke kleur Remco's motor nu weer is :P :P

full
 
Laatst bewerkt:
Dit topic en in waarde, whaaaaaaaa _O- _O- _O-



[Citaat mod: All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.] En dan doet een aardige human being* als ik wat en bam doe het nog eens en je hebt een ban. Moet ik meer zeggen...?? O-) ;) :+



* niet dat dat in mijn raadselachtige geval perse een bewezen feit is, maar gaat hier even om het idee _O- 8-)
 
Dit topic en in waarde, whaaaaaaaa _O- _O- _O-



[Citaat mod: All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.] En dan doet een aardige human being* als ik wat en bam doe het nog eens en je hebt een ban. Moet ik meer zeggen...?? O-) ;) :+



* niet dat dat in mijn raadselachtige geval perse een bewezen feit is, maar gaat hier even om het idee _O- 8-)

Ook MF is niet meer wat het geweest is....... :+
 
DOC heeft er inkomsten van, dus commercieel.
En overduidelijk.
Dus gaat het dicht.

DOC-NL geeft alle inkomsten meteen weer door aan de organisatie, dus verdienen we er niets aan.

Jullie komen beiden lang genoeg op M-F om dat te weten. Ga dan nu niet 'heilig' lopen doen aub.

we komen hier inderdaad lang genoeg, want we weten dat we hier geen clubshirtjes en andere zooi moeten en mogen verkopen. Dat doen we dus ook niet
 
Net zoals ik tegen Foggy heb gezegd, linkje hier in het topic of in je ondertitel is prima. :) Doen we niet moeilijk over.

Verder begrijp je prima hoe het zit, en onrust stoken heeft geen zin. Klaar nou. :)
 
Net zoals ik tegen Foggy heb gezegd, linkje hier in het topic of in je ondertitel is prima. :) Doen we niet moeilijk over.

Verder begrijp je prima hoe het zit, en onrust stoken heeft geen zin. Klaar nou. :)

ben niet aan het stoken. Jullie gaan er maar vanuit dat het zus of zo zit. Ook al zit het niet zo.

Als je dan een lijn trekt trek hem dan ook over de hele linie of vraag eerst of er een verdienmodel voor ons is en zoja hoe dat in elkaar zit.

dan blijf je als forum van motorrijders voor motorrijders.

Ik denk alleen niet dat jullie open staan voor de waarheid, want alleen jullie waarheid is de waarheid.
 
ben niet aan het stoken. Jullie gaan er maar vanuit dat het zus of zo zit. Ook al zit het niet zo.

Als je dan een lijn trekt trek hem dan ook over de hele linie of vraag eerst of er een verdienmodel voor ons is en zoja hoe dat in elkaar zit.

dan blijf je als forum van motorrijders voor motorrijders.

Ik denk alleen niet dat jullie open staan voor de waarheid, want alleen jullie waarheid is de waarheid.
Tijd voor een eigen forum.......??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan