Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook terug van een rit van 70 km.....lekker weer.

Helaas ook de rits van mijn pak kapot gegaan.... |(

Nee, niet vanwege de buikomvang....gewoon slijtage.. |(

Stap straks op de fiets en zal ff langs zo'n turkse atelier gaan...vragen of ze hem kunnen repareren....
 
Laatst bewerkt:
En ook terug van een rit van 70 km.....lekker weer.

Helaas ook de rits van mijn pak kapot gegaan.... |(

Nee, niet vanwege de buikomvang....gewoon slijtage.. |(

Stap straks op de fiets en zal ff langs zo'n turkse atelier gaan...vragen of ze hem kunnen repareren....

Golden Schaar op de kruising van de haaksbergerstraat heb ik goede ervaringen mee
 
Verhuizen..., soms is dat leuk, voor de 1 , wellicht voor een ander minder.
Vooral gedwongen moeten verhuizen uit je 'eigen 'valt zwaar,
dan zit je mooi in de natuur-prachtig(1,5 jr) maar oud en steenkoud krot.
terug naar het dorp, woningbouwstichting huisje, te klein maar wel knus,
verdomme m,n Hyper kan niet thuis staan, maar gelukkig in de wintermaanden/ voorjaar in een mooi verwarmde berging.
Probleem met Hyper , 1x er-uit, niet meer erin (door diverse omstandigheden)
Vanavond de knoop doorgehakt, Na 5 mnd toch maar weer verkassen, groot recent huis uit 2008 (part.huur),energiezuinig (A)
mooie blokhut 4,00x 4,50mtr. op afgesloten achtertuin, veulst te groot voor 1- pers. met 5 slk en 36 m2 woonkamer :X
Volgende week eerst maar weer met de verfemmer en sausemmers in de weer, kleurtjes op de muren.
Ben half in het aanleggen van terras blijven hangen hier, shit heb nog 240 rode betontegels 50x50cm klaarliggen a 35kg/p.st, mag de volgende bewoner overnemen en zelf neervlijen.
Binnenkort kan de Hyper weer gebruikt worden waar hij voor gemaakt en aangeschaft is...... :] :]
eindelijk *O* *O* :P

had ik a vertelt dat ik in 2015 nog geen cm heb gereden O-) })
:] :] :}
9 mei kun je weer lekker een blokje om met de hyper.... op naar Hippolytushoef :D
 
Hmmm, nadeel van in groepsverband rijden..... ;)

Daarom slinger ik het liefst achteraan... :+
 
Speurtocht, wie o wie weet waar ik nog zo'n setje kan kopen voor de bugspoiler van de Monster/SS :?


Picd1mK.jpg


Diverse Ducati dealers en sub leveranciers al gemaild en van 1 een antwoord dat ze momenteel in backorder staan..
 
Zo, weer terug van fit20, ff de kilo die ik er dit weekend in Harderwijk heb aangegeten eraf trainen... Echt een aanrader trouwens 'het Nonnetje'

Vrijdag en zaterdag weer naar Assen, we staan in box 28... Vrijdag komt Metung ook in de box met zn nieuwe Pani .. een dagje wheelien :P
 
Laatst bewerkt:
boeien, je bent toch niet ineens in to voetbal? en om half 6 ben je weer thuis en kun je meefeesten

Ach , als jij het als 'ineens'betiteld *D

tijdje ouds- & langs voetballend lid geweest (gestopt op 48jr met 569 sen.wedstrijden) competitie)
37jr trainer geweest bij de vv, van D1-pup,B1,A1,Dames(jaja 2x kamp), B-sel. (2e/3e elftal)
C-sel. (3e/4e elftal)
8jr bestuursfunctie, Tech. Commissie (opgezet en 5jr uitvoering aan gegeven)
opgestapt na verschil van inzicht met voorzitter(1,5 jr) sinds Nov 2014 terug in bestuur Alg.Zaken, sinds 4-wk Voorzitter(ad-interim).
Dus verplicht aanwezig met hopelijk een .... feessie *O* :P _O- _O-

ach , dus ineens? dacht het niet :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan