Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo had ik hier ineens een niet nader te noemen dcr deelnemer aan de bordeeldeur, hij wilde graag twee rubbers hebben voor zijn staafje want meneer wilde een intiem samenzijn met zijn vriendin en bij dat avontuurtje uiteraard geen onverhoedse sap overstroming.... Nou noem ik integer(rit) als ik ben nooit geen namen...., dus dat zal ik ook nu niet doen, maar het moet toch niet gekker worden ook zeg!! _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Zo had ik hier ineens een niet nader te noemen dcr deelnemer aan de bordeeldeur, hij wilde graag twee rubbers hebben voor zijn staafje want meneer wilde een intiem samenzijn met zijn vriendin en bij dat avontuurtje uiteraard geen onverhoedse sap overstroming.... Nou noem ik integer(rit) als ik ben nooit geen namen...., dus dat zal ik ook nu niet doen, maar het moet toch niet gekker worden ook zeg!! _O- :+

Rijke fantasie heb jij :') of wil jij daarom met dcr bij mij in de auto, om je natte droom uit te laten komen :N

:W
 
Dit lijkt me ook wel weer wat :D ik heb toch het meeste plezier gehad op m'n 750, maar een beetje meer power mocht af en toe best.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

vraag wel even waar het onderhoud is gepleegd, in het noorden zijn er twee die niet originele riemen gebruiken. ( dan is het na twee jaar toch wel een beetje oppassen)

Verder is het een nette prijs 9 oow en kijk even naar scheurtjes in het frame ( of hij moet al eens vervangen zijn)
 
Laatst bewerkt:
full

full

full

Kan de foto's helaas niet zien Rob..


vraagprijs 2350

Zeer nette 900 SuperSport. Heb hem pas een jaar, maar blijkt dat in de praktijk ik niet verder kom als een keer naar mijn werk op en neer 20km , en dat is toch een beetje zonde van deze machine. Staat aan de druppelaar.
Wel sinds de aanschaf een beetje gepimpt, inmiddels voorzien van een 45 mm "slip on" superlight open uitlaatsysteem (vet) superlight uitlaatsteunen ook aanwezig niet gemonteerd (hoge montage), open koppelings deksel (ook vet!) Carbon achterspatbord. Carbon voorspatbord is er ook, een origineel superlight monoseat gemonteerd. Originele zadel en zijkappen etc zijn ook aanwezig.
Km 30500, wordt af en toe op gereden. Banden en ketting nog zeer netjes.
Naar keuze leverbaar met een grote beurt en nieuwe riemen. Afhankelijk van je bod.
Kuip is voorzien van isolatie aan de binnenzijde (af fabriek) en carburateur verwarming.
 
Laatst bewerkt:
vraag wel even waar het onderhoud is gepleegd, in het noorden zijn er twee die niet originele riemen gebruiken. ( dan is het na twee jaar toch wel een beetje oppassen)

Verder is het een nette prijs 9 oow en kijk even naar scheurtjes in het frame ( of hij moet al eens vervangen zijn)
Ik heb toendertijd ook niet originele riemen gebruikt, ik ben dr niet zo bang voor, zwaar hebben ze het niet echt.
Origineel is niet bepaald beter (waren overigens Gates riemen, redelijk bekend merk)
 
Duckatti, ik ben pas overgestapt van een supersport 750 naar een 996S en nog geen seconde spijt gehad.
Stuurt net zo fijn, alleen met een bak meer vermogen.
De 916/996/998 zijn nu goed betaalbaar, dus doen :-)
Kijk zoals gezegt goed naar de staat van het onderhoud, liefst recent kleppen en riemen gedaan, dan zit je goed
 
Ik heb toendertijd ook niet originele riemen gebruikt, ik ben dr niet zo bang voor, zwaar hebben ze het niet echt.
Origineel is niet bepaald beter (waren overigens Gates riemen, redelijk bekend merk)

de riemen met de rode ducatitekst is ook ver na de twee jaar nog betrouwbaar, van de niet originele riemen kan dat ook zo zijn, maar de ervaringen kunnen wel eens zwaar tegenvallen ;) en het is erg prijzig als een riem knapt
 
de riemen met de rode ducatitekst is ook ver na de twee jaar nog betrouwbaar, van de niet originele riemen kan dat ook zo zijn, maar de ervaringen kunnen wel eens zwaar tegenvallen ;) en het is erg prijzig als een riem knapt
_O- thanks voor de tip, ga gelijk ff checken of ik rode letters heb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan