Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
11070228_820745617996302_7348721280350712265_n.png


voor alle Ducatisten natuurlijk ;)
 
http://www.ducatiparts-online.com/c...l-907-ie-888-851-supersport-monster-36140031a

Wat ik niet snap, waar is de montage ring voor de gaskabels?
Oftewel als je dit setje besteld moet je die overzetten :?
Bij Rizoma heb ik een fout ringetje gekregen waardoor mijn gashendel open bleef staan.
Nu dacht ik die ring te kunnen bestellen of een alternatief setje waar ik mee kan knoeien maar... :?

het lijkt of dit slechts de rubberen/kunststof moffen zijn voor tussen je handen en het stuur
 
Laatst bewerkt:
http://www.ducatiparts-online.com/c...l-907-ie-888-851-supersport-monster-36140031a

Wat ik niet snap, waar is de montage ring voor de gaskabels?
Oftewel als je dit setje besteld moet je die overzetten :?
Bij Rizoma heb ik een fout ringetje gekregen waardoor mijn gashendel open bleef staan.
Nu dacht ik die ring te kunnen bestellen of een alternatief setje waar ik mee kan knoeien maar... :?

Rick, neem even contact op met www.GEGshop.nl , hij heeft waarschijnlijk wel liggen wat je zoekt.
 
:Y

Voorwiel terug monteren (juiste rijrichting-voor sommigen er maar ff bij gezet), as plaatsen , wielmoer li. monteren en handvast draaien, asbouten li/re handvast draaien= niet vast dus! , remklauwen monteren -bouten handvast!-remdruk opbouwen door remhandel aantal keren in te knijpen en tegelijkertijd voorwiel al draaiend rond draaien.-remklauw bouten vastzetten op juiste moment!, voorwielbok laten zakken, motor paar keer goed in de voorvering drukken(Zetten van As), opbokken voorkant, Asbouten op juiste moment vastzetten, vervolgens wielasmoer op juiste moment vastzetten.
Juiste moment is belangrijk om schade aan draad te voorkomen. ;)

niet te moeilijk over na lopen te denken, gewoon goede volgorde aanhouden dan komt het goed

Thanks voor je toelichting! Ik ga er gewoon aan beginnen en dan komt het vast wel goed. Heb gelukkig 2 rechter handen en een beetje verstand. Vandaag of morgen zullen mijn banden binnen komen. Alleen nog die voorbok bekijken want heb wel mijn twijfels over die van Datona. Die van Constands ziet er beter uit. Heeft iemand ervaring met die voorbok van hun?
 
Eenmaal op temp. probleem over toch?

Anders de zuigers in de bank bijbuigen.... :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan