Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen :W

Over karakter gesproken.....
Afgelopen zaterdag naar Zwolle geweest. Op de heenweg al geur van erg warm rubber, en geur van heel heet metaal, plus wat meer knallen dan normaal. Terugweg naar KadL hetzelfde, geen idee waardoor. Zondagmiddag aan de koffie bij m'n 8Ropzitdame in de tuin, en denken: "wat zit die rechter demper toch vreemd?"
Goed gekeken, blijken de 2 bouten waarmee de demper aan de steun vastzit verdwenen te zijn. Demper hing dus alleen nog "vast" in het uiteinde van de bochtenset. Zwaar geluk gehad dat ie er niet vanaf gedonderd is. Nog meer geluk: Bij Judith achter zit een bedrijfje, daar ging net op dat moment iemand weg. Ik gevraagd of hij misschien 2 M8-bouten voor me had. Hij zei dat hij alleen werkt met M10 of groter. :(
Wacht even, even kijken. Heb je bezwaar tegen RVS? Bleek dat hij een paar dagen eerder 4 passende bouten gevonden had, en opgeraapt. Ik heb er nu dus 2 reserve *O*
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen :W

Over karakter gesproken.....
Afgelopen zaterdag naar Zwolle geweest. Op de heenweg al geur van erg warm rubber, en geur van heel heet metaal, plus wat meer knallen dan normaal. Terugweg naar KadL hetzelfde, geen idee waardoor. Zondagmiddag aan de koffie bij m'n 8Ropzitdame in de tuin, en denken: "wat zit die rechter demper toch vreemd?"
Goed gekeken, blijken de 2 bouten waarmee de demper aan de steun vastzit verdwenen te zijn. Demper hing dus alleen nog "vast" in het uiteinde van de bochtenset. Zwaar geluk gehad dat ie er niet vanaf gedonderd is. Nog meer geluk: Bij Judith achter zit een bedrijfje, daar ging net op dat moment iemand weg. Ik gevraagd of hij misschien 2 M8-bouten voor me had. Hij zei dat hij alleen werkt met M10 of groter. :(
Wacht even, even kijken. Heb je bezwaar tegen RVS? Bleek dat hij een paar dagen eerder 4 passende bouten gevonden had, en opgeraapt. Ik heb er nu dus 2 reserve *O*

Da's geen karakter, da's vergeten locktite te gebruiken :+
Of vaker poetsen om dergelijke zaken op te merken O-)
 
Goede morgen :W

Over karakter gesproken.....
Afgelopen zaterdag naar Zwolle geweest. Op de heenweg al geur van erg warm rubber, en geur van heel heet metaal, plus wat meer knallen dan normaal. Terugweg naar KadL hetzelfde, geen idee waardoor. Zondagmiddag aan de koffie bij m'n 8Ropzitdame in de tuin, en denken: "wat zit die rechter demper toch vreemd?"
Goed gekeken, blijken de 2 bouten waarmee de demper aan de steun vastzit verdwenen te zijn. Demper hing dus alleen nog "vast" in het uiteinde van de bochtenset. Zwaar geluk gehad dat ie er niet vanaf gedonderd is. Nog meer geluk: Bij Judith achter zit een bedrijfje, daar ging net op dat moment iemand weg. Ik gevraagd of hij misschien 2 M8-bouten voor me had. Hij zei dat hij alleen werkt met M10 of groter. :(
Wacht even, even kijken. Heb je bezwaar tegen RVS? Bleek dat hij een paar dagen eerder 4 passende bouten gevonden had, en opgeraapt. Ik heb er nu dus 2 reserve *O*

Anders had jij gewoon naar huis hard gelopen...was je mogelijk nog eerder geweest :) _O- :W
 
Hiephoi, :W

Zijn er nog mensen die aankomend weekend naar Tutti Italia gaan in Denekamp? Het weer schijnt redelijk te zijn met Pinksteren.
Van wege de afstand :] heb ik een overnachting geboekt bij het Fletcherhotel. Ligt volgens google maps op nog geen 2 km van het evenment af.
Misschien nog meer geintereseerde? Ik zeg BIERTJE? :Y
 
Hiephoi, :W

Zijn er nog mensen die aankomend weekend naar Tutti Italia gaan in Denekamp? Het weer schijnt redelijk te zijn met Pinksteren.
Van wege de afstand :] heb ik een overnachting geboekt bij het Fletcherhotel. Ligt volgens google maps op nog geen 2 km van het evenment af.
Misschien nog meer geintereseerde? Ik zeg BIERTJE? :Y

Dan slaap je chique! Mooie omgeving om te rijden :)
 
Dan slaap je chique! Mooie omgeving om te rijden

Ik hou normaal helemaal niet van hotels heb ook diverse B&B`s gecontacteerd maar die zaten allemaal vol.

Wij zijn er waarschijnlijk maandag om een italiaans ijsje te komen eten..

misschien komen we jullie dan nog tegen weet nog niet hoe laat we Maandag weer terug rijden. kort in de middag verwacht ik. Is toch een heel eindje naar Belgie :]
 
Ik hou normaal helemaal niet van hotels heb ook diverse B&B`s gecontacteerd maar die zaten allemaal vol.misschien komen we jullie dan nog tegen weet nog niet hoe laat we Maandag weer terug rijden. kort in de middag verwacht ik. Is toch een heel eindje naar Belgie :]

Geen straf om daar te verblijven hoor. Keurig netjes en in een mooie omgeving :) en lekker eten.
 
Goed, volgende "dingetje". degenen die feesboek hebben, hebben het al gezien, maar ik heb geen idee hoe ik de foto's hier krijg.
Gisteren, net voor ik naar de fietstraining ging, even goed geschrokken, de rechter moer van de achteras was weg. Gevolg: Achterbrug FUBAR. Gaat weer geld kosten :/
 
Goed, volgende "dingetje". degenen die feesboek hebben, hebben het al gezien, maar ik heb geen idee hoe ik de foto's hier krijg.
Gisteren, net voor ik naar de fietstraining ging, even goed geschrokken, de rechter moer van de achteras was weg. Gevolg: Achterbrug FUBAR. Gaat weer geld kosten :/

10995565_901144669908148_9161331621645889200_n.jpg


11232015_901144679908147_2475333832878064295_n.jpg
 
Goed, volgende "dingetje". degenen die feesboek hebben, hebben het al gezien, maar ik heb geen idee hoe ik de foto's hier krijg.
Gisteren, net voor ik naar de fietstraining ging, even goed geschrokken, de rechter moer van de achteras was weg. Gevolg: Achterbrug FUBAR. Gaat weer geld kosten :/

Ziet er niet fris uit..
heb nog een achterbrug te leen. Kan je rustig een andere zoeken.
 
Goed, volgende "dingetje". degenen die feesboek hebben, hebben het al gezien, maar ik heb geen idee hoe ik de foto's hier krijg.
Gisteren, net voor ik naar de fietstraining ging, even goed geschrokken, de rechter moer van de achteras was weg. Gevolg: Achterbrug FUBAR. Gaat weer geld kosten :/
Mag je velgen schoonmaken/poetsen...zeker nog niet gedaan na afgelopen zaterdag.
 
Oei,probeer anders ff bij Ducaparts of die een gebruikte brug hebben liggen
Goed, volgende "dingetje". degenen die feesboek hebben, hebben het al gezien, maar ik heb geen idee hoe ik de foto's hier krijg.
Gisteren, net voor ik naar de fietstraining ging, even goed geschrokken, de rechter moer van de achteras was weg. Gevolg: Achterbrug FUBAR. Gaat weer geld kosten :/
 
Hallo,
onder het motto: niet geschoten.....

Vorige week zaterdag hebben wij in de Eifel een "oudere" heer bijgestaan die met zn gele 848 de bocht gemist had.
Hij is per helicopter afgevoerd.
Kent iemand hem toevallig, and ifso, hoe is t met hem.

groet,

Ton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan