Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mobiel waarschuwt je voor opkomende files, flitsers en regenbuien.. dat doet de weg niet he?!
Opkomende files kunnen sneller opkomen dan je mobiel aankan, drogreden dus.
Flitsers, drogreden. Fout is fout.
Regenbuien :? In een koekblik :? Want daar schaar ik de debielen onder die met hun mobiel onderweg bezig zijn ipv rijden.
Als motorrijders dat ook al doen dan :/

Dus....
 
Jij blij :?
Als ik ergens een tering hekel aan heb zijn het debielen met een mobiele telefoon op hun schoot zodat ze de hele tijd bezig kunnen zijn met lezen en beantwoorden van berichtjes via whatsapp, FB of Tinder :r
Elke keer als ik op de snelweg rij of N-wegen zie ik minimaal, ik herhaal MINIMAAL 50% met de mobiel kloten en al slingerend en te laat remmend rijden.
Van mij mag de boete naar €5000,- per keer :W
 
Even een vraagje over de clubraces van komend weekend, leden van de DCN hebben gratis toegang maar ik neem aan dat dit niet geldt voor DOC-leden? :')
Kon er op de site van DOC niets over vinden.
 
Jij blij :?
Als ik ergens een tering hekel aan heb zijn het debielen met een mobiele telefoon op hun schoot zodat ze de hele tijd bezig kunnen zijn met lezen en beantwoorden van berichtjes via whatsapp, FB of Tinder :r
Elke keer als ik op de snelweg rij of N-wegen zie ik minimaal, ik herhaal MINIMAAL 50% met de mobiel kloten en al slingerend en te laat remmend rijden.
Van mij mag de boete naar €5000,- per keer :W


vond de reactie wel grappig, ik neem aan dat Miss2 niet zelf zo rondrijdt ;) ( gaat ook niet want in dat kleine koekblikje is ze nog kwetsbaarder dan op de motor *D
 
Laatst bewerkt:
Opkomende files kunnen sneller opkomen dan je mobiel aankan, drogreden dus.
Flitsers, drogreden. Fout is fout.
Regenbuien :? In een koekblik :? Want daar schaar ik de debielen onder die met hun mobiel onderweg bezig zijn ipv rijden.
Als motorrijders dat ook al doen dan :/

Dus....
Ga ontbijten joh _O-
 
Even een vraagje over de clubraces van komend weekend, leden van de DCN hebben gratis toegang maar ik neem aan dat dit niet geldt voor DOC-leden? :')
Kon er op de site van DOC niets over vinden.

Clubrace is een evenement van DCN.

Een week later mag je als DOC-NL wel gratis naar binnen bij Viva-Italia.

Hier nog mensen die mee willen rijden?

zowel deelnemers als licentierijders

http://doc-nl.org/viva-italia-2015/
 
vond de reactie wel grappig, ik neem aan dat Miss2 niet zelf zo rondrijdt ;) ( gaat ook niet want in dat kleine koekblikje is ze nog kwetsbaarder dan op de motor :D
Tegenwoordig ingeruild voor een groter koekblik (ook iets sneller :+ ) maar idd. de mobiel en het verkeer gaan bij mij niet samen, evenals drank en het verkeer :N
 
Altijd leuk om gelijk te krijgen van JvdB, maar dat lost het probleem voor jou niet op :+
Heb je hier al een idee over? Zoals gezegd, ligt er hier een alu achterbrug die je wel zou mogen lenen tot je een def. oplossing hebt.
Zou super zijn, maar hoe krijgen we dat ding hier? Monteren lijkt me niet heel moeilijk, al bekeken in het WPH.
 
Zou super zijn, maar hoe krijgen we dat ding hier? Monteren lijkt me niet heel moeilijk, al bekeken in het WPH.

Op je nek op de motor O-)
Of durf je er opeens niet meer mee te rijden nu je hebt gezien wat er aan de hand is :+

Maar goede vraag, echt naast de deur is het niet. Even over nadenken...
 
Op je nek op de motor O-)
Of durf je er opeens niet meer mee te rijden nu je hebt gezien wat er aan de hand is :+

Maar goede vraag, echt naast de deur is het niet. Even over nadenken...
Weet niet of Paul weleens in Utrecht komt, maar ik ben met 2 weken (23-6) weer in Utrecht en woon volgens mij redelijk bij jullie in de buurt O-) of via Alie (rijd daar bijna dagelijks in de buurt)

Als dat wat is, geef maar een gil. ;)
 
Weet niet of Paul weleens in Utrecht komt, maar ik ben met 2 weken (23-6) weer in Utrecht en woon volgens mij redelijk bij jullie in de buurt O-) of via Alie (rijd daar bijna dagelijks in de buurt)

Als dat wat is, geef maar een gil. ;)


one big Family.. *D *D *O*
 
ik snap de combi motorrit en bierdrinken niet helemaal... ik drink geen druppel als ik op de motor ben...

Thor was er naartoe gereden en daar een hotel geboekt, einde van de dag dus een pintje gepakt en de volgende dag pas naar huis.

idd combi moet zijn motor rijden, bier drinken + overnachting ;)
 
Heftige middag, zo haal ik de één en verkoop ik meteen bij terugkomst thuis de ander...

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan