Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feli allemaal met de nieuwe aanwinsten

Ronald....En ja ik wil bij Viva Italia evt ook wel circuit op als amateurtje ,maar krijg steeds forumulier niet in beeld laat staan verstuurd grrrr
Kosten als DOC lid?

De rest van het zooitje hier..... :W :W :W :W

Een circuitsessie kost € 37,50 (bij vooraf inschrijven en betaling eerder dan of op 5 juni 2015). Op de dag zelf zijn de kosten per sessie € 42,50. DOC-NL leden krijgen € 5,00 korting. Na het invullen van het formulier krijg je van ons een factuur per mail. Na betaling ontvang je van ons een bevestiging dat je betaald hebt en pas dan is je inschrijving definitief.


@ Jarno: stuur Rik even een mailtje als je teveel hebt betaald ( leg even uit dat ik je aangegeven heb dat je mijn nummer mocht gebruiken, vertel hem maar even waarom)
 
Laatst bewerkt:
DCR geweest
Geertjan gaat lkkr rond op zn tweeklepper
Foggy met inmiddels een ss gespot (nog wel zonder motor), maar toch zaterdag erbij????

Emiel ook ff gesproken, Zoep zat natuurlijk weer te "vreten"

_O- :W :W :W :W :W
 
Ik ook niet, Zaterdag zwemtraining taxi spelen, en Zondag met zoon naar wedstrijd van het zwemmen toe.
Lijkt mooi clubrace weer te worden Zondag 8-) 8-) 8-)
 
Vandaag en morgen het 45-jarige bestaan van de motorclub vieren. Dit jaar geen clubrace voor mij. Ik zie al wel mooie foto's uit Assen over de app gaan.
 
Heb voor morgen in de ochtend al wat afgesproken :) , geen idee hoe laat dat afgelopen is. Daarna misschien, bij goed weer en zal dan wel op de fiets komen 8-)
 
Hoop voor ze dat het droog blijft...was met de hond aan het wandelen en deceerste spetters voelde ik al.
 
Assen was weer heaven, wel jammer van wisselvallige weer feest was er niet minder om. Volgend jaar sturen ze ons vast naar Zandvoort terwijl de rest op Assen rijdt, zo mal, hahaha
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Was weer helemaal TOP wat een feest :} :} :} blok wissel in 1 uur 40 8-) diep respect hoe men dit heeft gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan