Ducati Deel#120 "supera il bel tempo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt _O-

Ik klop nog geen deuk in een pakje half gesmolten roomboter met dat armoeiïge kaboutertje van me, maar daarom kan ik nog wel doen alsof.... :9 :+
 
Gisteren terug gekomen van de Isle of Man.. Damn genoeg Pani's zien rijden daar, ook enkele Desmo's waagde zich aan het asfalt al daar. Heerlijk geluid in de bergen.
 
Kijk dat krijg je met die lange sliert en brokkenpiloten vervoeren door kilometers grind, meteen speling op me fusee,,,,,, ;)

(afkeurpuntje apk, verder niet)
 
Laatst bewerkt:
Was toch een weggetje van het type "biljartlaken". :X :+
wel in mijn franse comfort hé, maar ja hij was off-balance door die giraffe nek van jou die uit het raam moest hangen om te passen in mijn mpv en tel daarbij die vivaglijgast achterin op bij dat #34 hok op de kar en het kwaad is gescheid.... _O-
 
wel in mijn franse comfort hé, maar ja hij was off-balance door die giraffe nek van jou die uit het raam moest hangen om te passen in mijn mpv en tel daarbij die vivaglijgast achterin op bij dat #34 hok op de kar en het kwaad isheeft gescheid.... _O-

lekker boel bij jou in de auto..... je hebt nog mazzel dat het alleen bij de fusee is gebleven...
 
1623690_837829076287956_6553862282322833075_n.png


van 12 tot 17 uur
 
ff een kort berichtje, ook namens Repsol, hij is afgelopen vrijdag opgenomen in het ziekenhuis nadat hij vrij veel buikpijn had de laatste tijd.
Onderzoek wees uit dat hij een klein knikje/ vernauwing in de dunne darm heeft, hier wordt hij waars. woensdag aan verholpen, zodat hij hopelijk de TT thuis kan kijken.

Repsol, beterschap!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan