Ducati Deel #121 Xmas edition

Een 888 is al ruim 25 jaar uit de mode..
Klopt, daarom heb ik ook...En nog belangrijker: de afschrijving heb ik niet betaald... _O-

En was ook meteen de onderliggende probleem dat dealers enorme lage inruilprijzen boden aan vaste klanten die iets nieuws wilden.
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer gaat motorrijden om geld? Is allemaal emotie en plezier!
Dus, zin in nieuwe Pani, vooral doen!
Heb beide proef gereden en de v4 is veeeel sterker onderin toeren. Vergeleken met mijn ss939 is de v2 onder de 7000 tpm erg slap. Daarboven gaat ie wel als de brandweer.
Ik blijf dus eerst maar mooi bij de supersport😄
 
:W

Ik heb nog een aantal onderdelen te koop van mijn ex-749. Passen ook op een 999:
- G&G uitlaat
- Open koppeling
- Carbon onderdelen
- Dash (met een barstje)


Mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel :t
 
Ik wil nog even terug komen op mijn post op de vorige bladzijde. Ik vind het zo moeilijk om een beslissing te maken. Ik wéét dat ik mijn GS ga missen, of toch het gemak ervan. Je kan uiteindelijk niet zeggen dat dat slecht rijdt, minderwaardig is, ...

Ergens zit het ook in mijn hoofd om te veranderen naar een Panigale V2. De meeste mensen uit mijn omgeving (die niets met motoren hebben) zeggen allemaal dat ik er spijt van ga hebben, los van het financiele plaatje dan nog.
De motards in mijn omgeving vinden het allemaal ubervet. Om te kijken is dat inderdaad wel vet, maar om te rijden? Je moet weten dat ik ook helemaal geen held ben op de motorfiets.

Misschien dat wat cijfermateriaal ook helpt om wat adviezen te kunnen geven:
- De GS zit momenteel een jaartje in mijn boekhouding, dus nog 4 jaar af te schrijven. Mijn boekhouder zal blij zijn met deze wissel...
- Ondanks dat die in de boekhouding zit, ben ik vrijgesteld van BTW en heb ik dus geen BTW gerecupereerd voor de zaakvoerders onder ons
- De motor kostte 17500 en dan een koffer, uitlaatje, verstralers, Touratech scherm, ...: 22000 euro
- De Panigale V2 zoals ik hem (enkel seatcover erbij) komt op 18203 en er kan misschien nog wel een kleine extra af omdat de verkoper daar ooit stagiair bij me is geweest
- De GS mag ik inruilen bij hem met 11000 km op de teller en eerste inschrijving 2019 voor 17000 euro. Mijn inziens is die 17000 particulier al een moeilijk verhaal.
- Ik heb eventueel nog een Buell in overname die ik mag achterlaten voor 3150, maar 6000 moet particulier wel haalbaar zijn.

Mijn zelfstandige activiteit is lesgeven in avondschool, ik pendel dus wel regelmatig tussen het Gentse en Antwerpen. Wanneer ik dat met de motor doe, is die GS wel een gemak. Alles in een rugzak moeten meenemen is ook geen evidentie, al lukt het dus wel uiteindelijk.
Ik ben voor het eerst met de GS vorig jaar op verlof geweest en vond dat de max. Dat zal ook minder makkelijk gaan, maar met een extra tussenstop ook niet onoverkomelijk? Bagage meenemen zal een ander verhaal zijn.

Als ik de deal zou doen, dan wil ik afronden naar 18000 met eerste onderhoud en tankpad gratis erbij.
 
Ik wil nog even terug komen op mijn post op de vorige bladzijde. Ik vind het zo moeilijk om een beslissing te maken. Ik wéét dat ik mijn GS ga missen, of toch het gemak ervan. Je kan uiteindelijk niet zeggen dat dat slecht rijdt, minderwaardig is, ...

Ergens zit het ook in mijn hoofd om te veranderen naar een Panigale V2. De meeste mensen uit mijn omgeving (die niets met motoren hebben) zeggen allemaal dat ik er spijt van ga hebben, los van het financiele plaatje dan nog.
De motards in mijn omgeving vinden het allemaal ubervet. Om te kijken is dat inderdaad wel vet, maar om te rijden? Je moet weten dat ik ook helemaal geen held ben op de motorfiets.

Misschien dat wat cijfermateriaal ook helpt om wat adviezen te kunnen geven:
- De GS zit momenteel een jaartje in mijn boekhouding, dus nog 4 jaar af te schrijven. Mijn boekhouder zal blij zijn met deze wissel...
- Ondanks dat die in de boekhouding zit, ben ik vrijgesteld van BTW en heb ik dus geen BTW gerecupereerd voor de zaakvoerders onder ons
- De motor kostte 17500 en dan een koffer, uitlaatje, verstralers, Touratech scherm, ...: 22000 euro
- De Panigale V2 zoals ik hem (enkel seatcover erbij) komt op 18203 en er kan misschien nog wel een kleine extra af omdat de verkoper daar ooit stagiair bij me is geweest
- De GS mag ik inruilen bij hem met 11000 km op de teller en eerste inschrijving 2019 voor 17000 euro. Mijn inziens is die 17000 particulier al een moeilijk verhaal.
- Ik heb eventueel nog een Buell in overname die ik mag achterlaten voor 3150, maar 6000 moet particulier wel haalbaar zijn.

Mijn zelfstandige activiteit is lesgeven in avondschool, ik pendel dus wel regelmatig tussen het Gentse en Antwerpen. Wanneer ik dat met de motor doe, is die GS wel een gemak. Alles in een rugzak moeten meenemen is ook geen evidentie, al lukt het dus wel uiteindelijk.
Ik ben voor het eerst met de GS vorig jaar op verlof geweest en vond dat de max. Dat zal ook minder makkelijk gaan, maar met een extra tussenstop ook niet onoverkomelijk? Bagage meenemen zal een ander verhaal zijn.

Als ik de deal zou doen, dan wil ik afronden naar 18000 met eerste onderhoud en tankpad gratis erbij.
V4,V2 het is maar net wat je wil,rijden doet het beide heel goed,maar als je een motor koopt voornamelijk voor het praktische
kan je toch beter op een BMW blijven rijden,die Duc,s zijn eigenlijk meer circuit fiets dan wegmotor,of een streetfighter V4 overwegen,daar zit je nog normaal op.
 
V4,V2 het is maar net wat je wil,rijden doet het beide heel goed,maar als je een motor koopt voornamelijk voor het praktische
kan je toch beter op een BMW blijven rijden,die Duc,s zijn eigenlijk meer circuit fiets dan wegmotor,of een streetfighter V4 overwegen,daar zit je nog normaal op.

Ik hou helemaal niet van nakeds, hoewel ik toch een Buell in de garage heb. Die vind ik mooi. Anders is een naked ook maar gewoon een fiets zonder kuipen.
 
Ik wil nog even terug komen op mijn post op de vorige bladzijde. Ik vind het zo moeilijk om een beslissing te maken. Ik wéét dat ik mijn GS ga missen, of toch het gemak ervan. Je kan uiteindelijk niet zeggen dat dat slecht rijdt, minderwaardig is, ...

Ergens zit het ook in mijn hoofd om te veranderen naar een Panigale V2. De meeste mensen uit mijn omgeving (die niets met motoren hebben) zeggen allemaal dat ik er spijt van ga hebben, los van het financiele plaatje dan nog.
De motards in mijn omgeving vinden het allemaal ubervet. Om te kijken is dat inderdaad wel vet, maar om te rijden? Je moet weten dat ik ook helemaal geen held ben op de motorfiets.

Misschien dat wat cijfermateriaal ook helpt om wat adviezen te kunnen geven:
- De GS zit momenteel een jaartje in mijn boekhouding, dus nog 4 jaar af te schrijven. Mijn boekhouder zal blij zijn met deze wissel...
- Ondanks dat die in de boekhouding zit, ben ik vrijgesteld van BTW en heb ik dus geen BTW gerecupereerd voor de zaakvoerders onder ons
- De motor kostte 17500 en dan een koffer, uitlaatje, verstralers, Touratech scherm, ...: 22000 euro
- De Panigale V2 zoals ik hem (enkel seatcover erbij) komt op 18203 en er kan misschien nog wel een kleine extra af omdat de verkoper daar ooit stagiair bij me is geweest
- De GS mag ik inruilen bij hem met 11000 km op de teller en eerste inschrijving 2019 voor 17000 euro. Mijn inziens is die 17000 particulier al een moeilijk verhaal.
- Ik heb eventueel nog een Buell in overname die ik mag achterlaten voor 3150, maar 6000 moet particulier wel haalbaar zijn.

Mijn zelfstandige activiteit is lesgeven in avondschool, ik pendel dus wel regelmatig tussen het Gentse en Antwerpen. Wanneer ik dat met de motor doe, is die GS wel een gemak. Alles in een rugzak moeten meenemen is ook geen evidentie, al lukt het dus wel uiteindelijk.
Ik ben voor het eerst met de GS vorig jaar op verlof geweest en vond dat de max. Dat zal ook minder makkelijk gaan, maar met een extra tussenstop ook niet onoverkomelijk? Bagage meenemen zal een ander verhaal zijn.

Als ik de deal zou doen, dan wil ik afronden naar 18000 met eerste onderhoud en tankpad gratis erbij.

Het is natuulijk niet alleen een centen kwestie. Ik heb een KTM 1290 SAS én een Panigale V2. Een GS is een zeer makkelijke machine die geschikt is voor alledaags gebruik, en dat is de V2 zeker niet. De V2 kan je wel meer lol opleveren als het wegdek, bochten en omgeving het toelaat.
Je zou ze dus allebei moeten hebben.
 
Ik wil nog even terug komen op mijn post op de vorige bladzijde. Ik vind het zo moeilijk om een beslissing te maken. Ik wéét dat ik mijn GS ga missen, of toch het gemak ervan. Je kan uiteindelijk niet zeggen dat dat slecht rijdt, minderwaardig is, ...

Ergens zit het ook in mijn hoofd om te veranderen naar een Panigale V2. De meeste mensen uit mijn omgeving (die niets met motoren hebben) zeggen allemaal dat ik er spijt van ga hebben, los van het financiele plaatje dan nog.
De motards in mijn omgeving vinden het allemaal ubervet. Om te kijken is dat inderdaad wel vet, maar om te rijden? Je moet weten dat ik ook helemaal geen held ben op de motorfiets.

Misschien dat wat cijfermateriaal ook helpt om wat adviezen te kunnen geven:
- De GS zit momenteel een jaartje in mijn boekhouding, dus nog 4 jaar af te schrijven. Mijn boekhouder zal blij zijn met deze wissel...
- Ondanks dat die in de boekhouding zit, ben ik vrijgesteld van BTW en heb ik dus geen BTW gerecupereerd voor de zaakvoerders onder ons
- De motor kostte 17500 en dan een koffer, uitlaatje, verstralers, Touratech scherm, ...: 22000 euro
- De Panigale V2 zoals ik hem (enkel seatcover erbij) komt op 18203 en er kan misschien nog wel een kleine extra af omdat de verkoper daar ooit stagiair bij me is geweest
- De GS mag ik inruilen bij hem met 11000 km op de teller en eerste inschrijving 2019 voor 17000 euro. Mijn inziens is die 17000 particulier al een moeilijk verhaal.
- Ik heb eventueel nog een Buell in overname die ik mag achterlaten voor 3150, maar 6000 moet particulier wel haalbaar zijn.

Mijn zelfstandige activiteit is lesgeven in avondschool, ik pendel dus wel regelmatig tussen het Gentse en Antwerpen. Wanneer ik dat met de motor doe, is die GS wel een gemak. Alles in een rugzak moeten meenemen is ook geen evidentie, al lukt het dus wel uiteindelijk.
Ik ben voor het eerst met de GS vorig jaar op verlof geweest en vond dat de max. Dat zal ook minder makkelijk gaan, maar met een extra tussenstop ook niet onoverkomelijk? Bagage meenemen zal een ander verhaal zijn.

Als ik de deal zou doen, dan wil ik afronden naar 18000 met eerste onderhoud en tankpad gratis erbij.

V2 lijkt me het beste, paar gaten in de kuip, superbikestuurtje en wat tassen erop en klaaaaarrrrrr!!
Met een 998 kun je immers ook de wereld over, dus met een V2 moet je ook wel van Gent naar Antwerpen kunnen lijkt me dan....

579138_513724405384542_767584017_n.jpg



:+:+:+:+
 
Ik heb nog even gemaild met hoe ik het zie. Hij mag indien akkoord de bon doormailen. Indien niet, dan niet. To be continued.
 
Is eentje op stock, dus snel.
Er zijn er meer dan voldoende op stock. Volgens mij te veel stock voor de vraag. En dat valt ook op aan de deal die ik eruit wist te slepen.
 
Dankjewel!
Een 1 jaar oude GS is ervoor moeten vertrekken, maar dat komt ooit wel weer terug. Eerst nog een beetje fun :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan