Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En je moet inderdaad een beetje geluk hebben vind het alleen jammer dat bij latere bouwjaren de kleur geel niet meer is gemaakt.Mooie staat, die BMW.
De XX9 serie was toen afschuwelijk, maar is zeer gracieus verouderd. Ik vind het nu een zeer mooie motor.
Mijn 2003 is gewoon betrouwbaar.
Die boxers reden toen in het bijprogramma van de TT Assen in 2003, volgens mij reed Kevin Schwantz toen ook mee.Nou vooruit dan, moet wel even de moed bij elkaar rapen om dit in een Ducati topic te posten Bekijk bijlage 1567677Bekijk bijlage 1567676
Er lijkt geen middenweg te zijn wat je van de 749 vind, of je vind 'm prachtig of afschuwelijk. Mijn vader noemt 'm een diaprojector. zelf vind ik het een prachtige motor. Niet zo mooi als bijvoorbeeld een 888 of 748, maar ik zocht een redelijk moderne fiets omdat ik met mijn boxercup amper rij, maar in de toekomst zullen er nog wel wat klassiekers bijkomen. Persoonlijk vind ik dit de laatste ècht mooie Ducati. De 848 vind ik nog oke maar van de rest kan ik echt niet warm worden. Dat ligt niet alleen aan Ducati dat heb ik eigenlijk met alle merken. De 2003 versie is sowieso minder gewild omdat deze elektronisch niet zo betrouwbaar is, ook schijnt die vaker stil te vallen en deze heeft het eerste type achterbrug. Dit alles is vanaf latere bouwjaren veranderd en/of verbeterd . Zelf vind ik het mooiste aspect van de 2005 dat het frame in de lakkleur is gespoten...
En je moet inderdaad een beetje geluk hebben vind het alleen jammer dat bij latere bouwjaren de kleur geel niet meer is gemaakt.
Die boxers reden toen in het bijprogramma van de TT Assen in 2003, volgens mij reed Kevin Schwantz toen ook mee.
Nou vooruit dan, moet wel even de moed bij elkaar rapen om dit in een Ducati topic te posten Bekijk bijlage 1567677Bekijk bijlage 1567676
Er lijkt geen middenweg te zijn wat je van de 749 vind, of je vind 'm prachtig of afschuwelijk. Mijn vader noemt 'm een diaprojector. zelf vind ik het een prachtige motor. Niet zo mooi als bijvoorbeeld een 888 of 748, maar ik zocht een redelijk moderne fiets omdat ik met mijn boxercup amper rij, maar in de toekomst zullen er nog wel wat klassiekers bijkomen. Persoonlijk vind ik dit de laatste ècht mooie Ducati. De 848 vind ik nog oke maar van de rest kan ik echt niet warm worden. Dat ligt niet alleen aan Ducati dat heb ik eigenlijk met alle merken. De 2003 versie is sowieso minder gewild omdat deze elektronisch niet zo betrouwbaar is, ook schijnt die vaker stil te vallen en deze heeft het eerste type achterbrug. Dit alles is vanaf latere bouwjaren veranderd en/of verbeterd . Zelf vind ik het mooiste aspect van de 2005 dat het frame in de lakkleur is gespoten...
Leuk dat ze de supersport doorzettenBekijk bijlage 1567739
Toch ook mooi toch
Nou vooruit dan, moet wel even de moed bij elkaar rapen om dit in een Ducati topic te posten Bekijk bijlage 1567677Bekijk bijlage 1567676
Er lijkt geen middenweg te zijn wat je van de 749 vind, of je vind 'm prachtig of afschuwelijk. Mijn vader noemt 'm een diaprojector. zelf vind ik het een prachtige motor. Niet zo mooi als bijvoorbeeld een 888 of 748, maar ik zocht een redelijk moderne fiets omdat ik met mijn boxercup amper rij, maar in de toekomst zullen er nog wel wat klassiekers bijkomen. Persoonlijk vind ik dit de laatste ècht mooie Ducati. De 848 vind ik nog oke maar van de rest kan ik echt niet warm worden. Dat ligt niet alleen aan Ducati dat heb ik eigenlijk met alle merken. De 2003 versie is sowieso minder gewild omdat deze elektronisch niet zo betrouwbaar is, ook schijnt die vaker stil te vallen en deze heeft het eerste type achterbrug. Dit alles is vanaf latere bouwjaren veranderd en/of verbeterd . Zelf vind ik het mooiste aspect van de 2005 dat het frame in de lakkleur is gespoten...
Heb je al eens geprobeerd 2 bouten met veren uit koppelingsplaat te halen? kan zonder probleem en wordt koppeling lichter van zonder aan functie te verliezen.
Maar als je eenmaal je mind gezet hebt op een andere fiets gaan dit soort truukjes je niet meer helpen is mijn eigen ervaring .
Je ziet dat ook wel eens bij onze modellen, of scheef/ongelijk of een enorme kier tussen dempers en kontje.Mooi licht gooi en smijt fietsie! Jammer dat die dempers zo ongelijk onder kontje zitten.
Je ziet dat ook wel eens bij onze modellen, of scheef/ongelijk of een enorme kier tussen dempers en kontje.
Ik zou daar niet mee kunnen leven
Vandaag proef gereden op 1199s, groot verschil qua ergonomie met een 996...... vond het erg fijn rijden ook op lage snelheden..Geen hands-on ervaring maar ik denk dat de ergonomie een vooruitgang zal zijn, berijdbaarheid, je zult zoveel meer vermogen hebben. Ik ben van een 998/HM naar een 1098S gegaan en uiteindelijk weer terug naar een 996, ik vond de 1098 gewoon too much, kon er geen vriendjes mee worden. rond de 100pk is voor op de openbare weg meer dan genoeg en goed te handelen. Maar dit is mijn eigen bescheiden mening hoor.