Ducati Deel #121 Xmas edition

Het is hier anders momenteel prachtig weer, als je niet aan motorrijden denkt.
Droge vorst, heerlijk.
Bovendien hebben we dan hopelijk komende zomer minder last van insecten ;)
 
Een beetje ondergewaardeerde in de familie, ST2. Heb er maar alles afgesloopt om er nog een beetje leuke fiets van te maken.

Staat er hier ook 1 van in de schuur, maar dan in originele toestand.
Die van jou lijkt er in de verste verte niet meer op :+
Nu je het zegt, zie ik het inderdaad aan de tank :$
 
Laatst bewerkt:
Met zilver had ik hem dan weer mooier gevonden,,,,,, Brommers blijven voorlopig wel ff in de schuur, sneeuwzooi en veelsteveel zout




vanmiddag schaatsen ff onder, heb ze hier vanmorgen alweer op de polder streken zien zetten....... :-)

Jij bedoelt deze kleurstelling?
Ducati_900SuperSport.JPG
 
Maar ieder zijn eigen idee en smaak vanzelf...... leuk 'ding' verder, nicely done
 
Staat er hier ook 1 van in de schuur, maar dan in originele toestand.
Die van jou lijkt er in de verste verte niet meer op :+
Nu je het zegt, zie ik het inderdaad aan de tank :$
Dat was de bedoeling ook haha. Met een ST2 maak je niet veel indruk, en ik vond het wel een uitdaging er een bijzonder iets van te maken, low budget ook nog. *O*
 
Met zilver had ik hem dan weer mooier gevonden,,,,,, Brommers blijven voorlopig wel ff in de schuur, sneeuwzooi en veelsteveel zout




vanmiddag schaatsen ff onder, heb ze hier vanmorgen alweer op de polder streken zien zetten....... :-)

foto's, foto's
filmpjes , filmpjes
natte poten
 
Geen problemen, alleen normale slijtage/ouderdomsverschijnselen.

Ik vind het een heerlijke motor. Zeker niet de mooiste of spannendste hier in de stal, maar ik voel me er het meest vertrouwd op :]
Heerlijke motor , schudt en rammelt wat, maar als ie in z,n ritme komt dan blijft ie gaan. Ik had wat startmotorproblemen, soms lege accu. Heb pas alle accukabels vervangen door een stel van 1 cm dik, en subframe extra massa gegeven, dat vind ie wel lekker. Starten gaat een stuk beter, en lege accu volgens mij ook opgelost.
 
foto's, foto's
filmpjes , filmpjes
natte poten
Ik heb foto's, ik heb filmpje en dat van de Kingma boys daar stond ik ooit bij met die student, blijft geweldig zulke strapatsen.... (eerste poging liep ik ook twee natte poten en een natte knibbel op, maar dat was omdat ik probeerde verder te gaan dan de ''leoschuilpakegang'' en dat kon die dag nog zeker niet haha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan