Ducati Deel #121 Xmas edition

Of zo, 85 pk, ca 160 kg droog.
1616536954114.png
 
Ik vind het hele zware motoren gedoe volstrekt absurd geworden. Nu is blijkbaar de capaciteitslimiet voor superstock opgetrokken naar meer dan 1000cc.
De prijzen worden ook steeds ranziger.

Ik vond wsb niet minder leuk om kijken in het 750/1000 cc tijdperk. Ik hoop dat dingen als de rs660 en nieuwe r7 een beetje een terugkeer naar echt motorrijden worden. Liefst zonder elektronica.
Las vandaag ook dat er Ninja 700R komt, denk ook zo'n 2 cilinder
 
En wat is hier mis mee?
Veel koppel, genoeg pk en niet zo'n super goedkope uitstraling als de Aprillia 660( kijk maar eens naar die achtervork)
 

Bijlagen

  • 7CD53B8C-1CC2-4E02-9CB4-BA74794A5D6D.jpeg
    7CD53B8C-1CC2-4E02-9CB4-BA74794A5D6D.jpeg
    182,5 KB · Weergaven: 12
En wat is hier mis mee?
Veel koppel, genoeg pk en niet zo'n super goedkope uitstraling als de Aprillia 660( kijk maar eens naar die achtervork)
Niks. Maar die is dan ook wel 6-7k duurder. Daar kun je prima de vering voor upgraden.

Moet wel zeggen dat die Supersport erg mooi is na die facelift.
 
En wat is hier mis mee?
Veel koppel, genoeg pk en niet zo'n super goedkope uitstraling als de Aprillia 660( kijk maar eens naar die achtervork)
Niet veel sinds de nieuwe koplampen. De oude zijn de reden dat ik m niet heb overwogen voor mn nieuwe motor. Oude zijkuip was wel mooier.
En de lage zitpositie.

Die 900SS nuda hierboven is prachtig, ook iets wat op mn lijstje staat, exact zo.
 
Tis net een Fiat 500 twinair. Ook al zo een misbaksel.
Moet echt v twin worden..of triple.

Ooit eens in een Lancia Ypsilon met twinair-blokje gereden. Het ziet eruit als lullig boodschappengebakkie en klinkt als een kruising tussen een verkouden eend en een BMW-boxer, maar met het gekke ding konden we op de Autobahn bij het optrekken na een inhalende vrachtwagen toch wel redelijk dikke bakken achter ons laten ... tot ongeveer 140 km/u :+
Nou moet ik er wel bij zeggen dat het het leengebakje was van Munsterhaus in Hengelo (o.a. Ferrari-dealer, toen ook nog Alfa), en dat het blokje voor 99% zeker niet meer origineel was })
 
Als iemand nog op zoek is naar een 1098 achterbok...


Heb ook nog een standaard stuurdemper liggen en standaard dempers. Komen morgen nog advertenties voor.
 
Als iemand nog op zoek is naar een 1098 achterbok...


Heb ook nog een standaard stuurdemper liggen en standaard dempers. Komen morgen nog advertenties voor.
Hoe bokte jij de voorkant op?
Ik een 848/1098/1198 poten in mijn 748.
Alleen mijn oude bokje onder de poten gaat niet meer passen.
Geen uitsparingen meer.
 
Hoe bokte jij de voorkant op?
Ik een 848/1098/1198 poten in mijn 748.
Alleen mijn oude bokje onder de poten gaat niet meer passen.
Geen uitsparingen meer.

Twee conische nokjes die in de onderkant van de voorvork vallen.
 

Bijlagen

  • Voorbok.jpg
    Voorbok.jpg
    270,4 KB · Weergaven: 10
Ah, dat is wel een mooie vork! Alleen dus wat onpraktisch met opbokken ;)

Geen idee, geen ervaring met die ohlins. Standaard vork is een Showa die ik had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan