Ducati Deel #121 Xmas edition

Ok, de moer is los *O*. Wat uiteindelijk heeft gewerkt was het achterwiel in de inrijklem van de heftafel zetten samen met verlenging van de breakerbar. Er hoefde geen 2e persoon of remdruk aan te pas te komen.
 
Na een extra weekje wachten vandaag eindelijk kunnen proefrijden op de 848 *O*
3x raden waar die nu dus staat :$
B3119B59-613C-420C-990A-4B828BB5049D.jpeg
 
Gefeliciteerd.

Eindelijk een echte brommert.

Vroeger kraakte ik ducati af.. als 19 jarige.
Reed altijd jap.
Nu al een jaar of 5 ducati. En ondanks hun makken soms vind ik het schitterende fietsen.

Al wat mods op de planning??
 
Ik heb vandaag mn voorvork er weer in gedaan.
Daarnaast ook jpdiag geïnstalleerd en ermee aan de gang gegaan op m'n huiskamer 749. Daarna de 999s aangesloten op de zaak. Leuk spul..wel erg traag overigens. Had ik wel verwacht. Gaat via de K-lijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Gefeliciteerd.

Eindelijk een echte brommert.

Vroeger kraakte ik ducati af.. als 19 jarige.
Reed altijd jap.
Nu al een jaar of 5 ducati. En ondanks hun makken soms vind ik het schitterende fietsen.

Al wat mods op de planning??
De eerste mod is al gedaan zelfs,ik heb bij de vorige eigenaar terplekke de Db-Killers in de termi's geschroefd,hij was nogal euhm,luid,en met de huidige geluidsrazzia's leek het me voorlopig beter om de herrie een beetje weg te houden
 
Ik dacht meteen, ahh, dat komt door de ruimere toleranties op luchtgekoelde motoren. Maar een Enfield is ook luchtgekoeld 😅
 
Nee gelukkig niet ! Maar flitsmeister is geenoverbodige luxe…

wil overstappen naar de Multistrada :)
Touren……:+……je wordt een dagje ouder…._O-

Ik wilde persé een V4 voor erbij…Honda hè want die ducati V4‘s spreken mij niet aan, zit niet te wachten 160+ pk en bijbehorende prijs.
 
Trouwens, gisterenavond nog bij jouw in de achtertuin, Reutum/Albergen, met de club van mijn ex-werkgever getourd……:]

Heerlijke wegen zo in de avond, weinig verkeer gelukkig…..en hebbend achterin het groepje van harley‘s vstorm, bmw’s… ;)

Overigens geen enkele Italiaan…
 
Hé pssst….
wisten jullie al ?
Wij gaan uit elkaar. -O-
Haar ziekelijke drang naar sensatie wordt me te veel….8)7

Ze mag weg voor €8250,-
Maar dan heb je ook wat !!!
Ga je dat ding nu echt in elk Ducati-topic aanprijzen? Dan mag ik ook vast roepen dat ik hem wel prijzig vind voor een non-S... 😅
 
Touren……:+……je wordt een dagje ouder…._O-

Ik wilde persé een V4 voor erbij…Honda hè want die ducati V4‘s spreken mij niet aan, zit niet te wachten 160+ pk en bijbehorende prijs.
Ik zie mij wel zitten op MST *O*

9CD60EBC-7BD3-47A8-B4F4-B061E57A65FD.jpeg


Trouwens, gisterenavond nog bij jouw in de achtertuin, Reutum/Albergen, met de club van mijn ex-werkgever getourd……:]

Heerlijke wegen zo in de avond, weinig verkeer gelukkig…..en hebbend achterin het groepje van harley‘s vstorm, bmw’s… ;)

Overigens geen enkele Italiaan…

kun je zo een keer aankomen voor een bak ☕️ De volgende keer :t
 
Ik zie mij wel zitten op MST *O*

Bekijk bijlage 1661965



kun je zo een keer aankomen voor een bak ☕️ De volgende keer :t
Zag al een paar in ‘Zwolle’ voorbijkomen tijdens mijn laatste bezoek. Altijd een kunst om nette en jonge uitvoeringen te vinden op de Europese markt. Geldt ook voor de ‘GS’en’ die ze daar ook verkopen.

Succes iig met de verkoop.

En zoals ik eerder schreef de 888 en Honda VFR vtec zijn mijn laatsten want beiden zijn een mooi match voor mij. Lekker werken op die ene en op de andere heerlijk toeren…. :]
 
Hij geeft alleen aan dat ie hem iets te duur vindt. Ik moet hem wel gelijk geven dat je hem net ff teveel aanprijst overal.
Dat mag..en kan..echter kan je ook iets kritiek erop krijgen. Dan helpt sarcasme je niet....
Ik snap je niet….
Ik bied mijn Hyper aan daar waar veel Ducatisten zijn, lijkt mij prima toch ?

Vind je haar te duur ? Geen probleem, staan er zat idd die goedkoper zijn.
Ik mag toch zeggen dat ik geen koopjesjagers hoef. Ik weet wat ze waard is. Ze mag voor het juiste bedrag weg en anders stuur ik er nog prima mee *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan