Ducati Deel #121 Xmas edition

Ik heb graag goed zicht naar achter ( of dat ik bijv gevolgd wordt door een politie auto zo als pas )
Dus heb ik overal een bar end op zitten
Bar end vind ik echt afschuwelijk,en daarnaast zitten bij de 848 de richtingaanwijzers in de spiegels.
Armen gewoon strak tegen je lijf houden wil in veel gevallen wel helpen :+
Mijn lijf is niet zo strak, dus dat helpt niet _O-
 
Ik doe mijn elleboog juist even omhoog om in de spiegels te kijken. Ooit reed mijn vrouw achter mij in de auto op snelweg, en af en toe keek in spiegel of ze er nog was en dan ging zij mij prompt inhalen. Thuis vroeg ik waarom ze mij steeds inhaalde, ja jij wenkte toch met je elleboog, zo doen we met wielrennen dat ook, nu jij op kop _O-
 
ducati-999-mono-1406395_2.jpg


Mooie Yoshimura-uitlaat 🤣
 
Het valt me op dat ze bij Ducati bij de prijzen voor goed gekeurde uitlaten wel erg uit de bocht vliegen wat betreft de prijs
Bij een streetfighter iets van 4700€ ( en dan durft een dealer ook nog een rekening te sturen voor het monteren )
En bij een monster een dikke 2000 voor een termi met mapje , gelukkig zat die al op mijn ( bijna) nieuwe monster want ik had het er niet voor over gehad , voor 600 heb je een hele mooie van sc projects
 
Die prijzen zijn bezopen hoog, dat valt niet te verkopen onder regels en procedures naar mijn mening. Dat heeft veel meer te maken met merknaam.
 
Regels en procedures worden ook steeds strenger, geen wonder dat de prijs stijgt.
Ligt er meer aan dat als je iets anders monteert zonder cat Ducati geen garantie meer geeft , en ze dus een monopolie hebben
Als je wel de cat laat zitten en geen map nodig hebt zijn er veel goedkopere opties zoals Zard en Arrows
 
Kan Miles Pajics niets betekenen? Ik heb een of andere Arrow eronder (899).
 

Bijlagen

  • D154C857-8828-4160-AC64-73683D5DCF02.jpeg
    D154C857-8828-4160-AC64-73683D5DCF02.jpeg
    48,6 KB · Weergaven: 16
Blijkbaar gaat dat nog ja, zullen wel investeringen worden, over de grens en dan wegzetten?
Geen idee, maar er zijn klanten die geld zat hebben en iets heel bijzonders zondermeer kunnen kopen.

Ik behoor iig niet tot die groep…een 888 wordt nooit ‘wat’. Af en toe zag ik op FB eentje voorbijkomen van een golddigger verkoper..met fake biedingen. Maar die werd er gauw uitgehaald….;)

En die luchtgekoelde 911 van mij is wel ‘iets’, maar is net als geld in de stenen van mijn huis….gebakken lucht.
 
Geen idee, maar er zijn klanten die geld zat hebben en iets heel bijzonders zondermeer kunnen kopen.

Volgens mij vooral in het buitenland mensen die dan hier die fietsen vandaan halen.

Ik behoor iig niet tot die groep…een 888 wordt nooit ‘wat’. Af en toe zag ik op FB eentje voorbijkomen van een golddigger verkoper..met fake biedingen. Maar die werd er gauw uitgehaald….;)
Mijn 916 zou ik dan origineel moeten maken, en dan klopt hij mogelijk nog niet want het was een 748. En origineel maken…hoe saai is dat 😅😉

En die luchtgekoelde 911 van mij is wel ‘iets’, maar is net als geld in de stenen van mijn huis….gebakken lucht.

Als het maar ‘iets’ waard is voor jezelf want uiteindelijk is dat gekke, wat een gek er voor geeft.
 
Gelukkig zie ik op de zondag af een toe eentje in het buitenland; Gildehaus net hier over de grens….:]
en niet op een verhoging in een privé museum.

Mijn 888 is ook niet origineel, nouja carbon spatborden dan….._O-

Ik kan nog met de 911 tot dinsdag rijden, daarna winterstop ivm kwarttarief maar het weer is niet fraai. Dus die blijft net als de motorfiets binnen….;) Kortom, garagevulling waarbij de Mrs af en toe over klaagt…..:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan