Ducati Deel #121 Xmas edition

Mooi gedaan.

C215C895-5AC1-4A16-980A-7F9C4218C261.jpeg


 
Een 900 supersport met heel veel dure onderdelen en een 750 f1 kuip? Ziet er netjes uit, maar die ledjes vind ik niet zo passend. Liever gewoon een dikke rooie pukkel achterop :+
 
Bij StarTwin staat deze te koop:
Ducati-888-ST4S-1-Overige-foto-s.jpg

Een ST4s met 888 kuipwerk en een puist meer vermogen dan origineel. Mooi gedaan, benieuwd wat het kost. Prijs is op aanvraag dus vrees het ergste.
 
ik heb nog een ST4s staan en genoeg onderdelen van de 851 en 888:)
de ombouw valt wel mee frame is ver hetzelfde.
kan me voorstellen dat de waarde ergens tussen de ST4s en 888 in zit (en wat de gek ervoor geeft).
 
Geen idee waarom die grijze hierboven zijn kont niet aansluit, maar verder mag ie er wel wezen.
 
Omdat bij de originele 750 F1 het kuiperwerk ook niet aansluit. Vermoedelijk ook om de warmte van het luchtgekoelde blok kwijt te kunnen.

1639652616853.png
 
Bij StarTwin staat deze te koop:
Bekijk bijlage 1704642
Een ST4s met 888 kuipwerk en een puist meer vermogen dan origineel. Mooi gedaan, benieuwd wat het kost. Prijs is op aanvraag dus vrees het ergste.
Waarom niet gewoon een prijs erbij…..:?

Tja, en meer vermogen bij klassiekers is niet aan de or… Koop dan gelijk een panigale V4 mocht je vermogen leuk vinden
 
Waarom niet gewoon een prijs erbij…..:?

Tja, en meer vermogen bij klassiekers is niet aan de or… Koop dan gelijk een panigale V4 mocht je vermogen leuk vinden
Wel eens van de term restomod gehoord , gebeurt bij auto’s best veel
Wat betreft de prijs niet noemen , is gewoon dom , als je hem wil verkopen
 
Waarom de S niet gepakt. Nu claimen ze een aparte fiets te hebben bovendien zitten in dit basis model de loodzware wielen. Beetje jammer. 🤷🏻‍♂️ Kleurstelling vind ik mooi.
Omdat ze de S'en zo ook wel verkocht kregen en op deze manier zonder al te veel investeringen ook van hun voorraad non-S afgeraakten denk ik.
 
Omdat ze de S'en zo ook wel verkocht kregen en op deze manier zonder al te veel investeringen ook van hun voorraad non-S afgeraakten denk ik.
Hij maakt trouwens wel erg leuke informatieve YouTube filmpjes
Waar hij in hij het ook heeft over de veel te zware wielen van sommige types
Denk trouwens dat Ducati dat zelf soms ook wel doet , dat uit brengen van een een special om van wat onderdelen af te komen of een type wat beter te laten verkopen
Verdenk er de V2 bayliss van ( wat best een mooi op getuigde V2 is ) of de Hyper RVE een gewone met stickers en standaard wel de quick shifter
 
Maar. Die hyper was wel écht vet, en de standaard is mooier dan de versie met ohlins.
 
Ik vermoed eigenlijk dat ze best wel vraag kregen naar een V2S, van liefhebbers van de tweecilinder, maar die wel een dikke uitvoering wilde.
Vroeger had zo’n uitvoering nog wel eens meer pk’s of minder gewicht , nu is het ohlins , een ander kleurtje en klaar , maar hij is wel mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan