Ducati Deel #121 Xmas edition

de14995f756e3096656f1701ac33a35c.jpg
 
Verzamelobject? Investering? Iets anders dan anders? Zeg het maar :) Inderdaad een flink prijskaartje, maar aan de andere kant worden Superleggeras van een ton oid ook verkocht.
 
Moet je wel heel veel geld hebben dat je zo’n ding wil verkrachten , ook al omdat je voor de helft er eentje in de winkel kan kopen ( streetfighter SP)
 
Eerst eens goed kijken hoe je Ducati(zonder e) schrijft _O- . Wat is nu je vraag? Is een EVO 848 met 24Kkm op de teller, ziet er best goed uit. Als ze de bon kunnen overleggen van die beurt die ze noemt, why not?
 
Vraagje hier aan de mensen met kennis van Ducatie:
Zag een Evo 848 op marktplaats. Lijkt mij een pracht fiets maar klopt dat ook? Ofwel, betrouwbaar, echt uniek, aanschaf waard?

≥ Ducati 848 Evo 2011 UNIEK — Motoren | Ducati — Marktplaats
Goed navragen/checken of het geen import is en of de volledige onderhoudshistorie aantoonbaar is. De gespoten kuipdelen zijn inderdaad erg mooi, maar kijk goed naar evt valschade onder de kuipen. Soms worden motoren ook overgespoten als gevolg van valschade, wat natuurlijk niet wilt zeggen dat dat bij deze ook het geval is!

Als die dan inderdaad goed onderhouden is en geen buitensporige schade heeft, moet het geen probleem zijn.

Het feit dat ze een aankoopkeuring geen probleem vind, zegt ook wel wat vind ik.
 
Vraagje hier aan de mensen met kennis van Ducatie:
Zag een Evo 848 op marktplaats. Lijkt mij een pracht fiets maar klopt dat ook? Ofwel, betrouwbaar, echt uniek, aanschaf waard?

≥ Ducati 848 Evo 2011 UNIEK — Motoren | Ducati — Marktplaats
Lijkt me een nette fiets, al vind ik em persoonlijk nogal smaakgevoelig.
Daarnaast, een Ducati kan je kwa betrouwbaarheid gewoon niet vergelijken met welke japanner dan ook.
Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal neer op onderhoud, daar staat of valt alles mee.
Ik moet wel bekennen, mijn 848 gaf in de eerste 1500km die ik er mee reed meer problemen dan mn Gsx-R Srad in dezelfde hoeveelheid kilometers, maar ja, das ook een Ferrari met een Suzuki alto vergelijken he :+
 
Lijkt me een nette fiets, al vind ik em persoonlijk nogal smaakgevoelig.
Daarnaast, een Ducati kan je kwa betrouwbaarheid gewoon niet vergelijken met welke japanner dan ook.
Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal neer op onderhoud, daar staat of valt alles mee.
Ik moet wel bekennen, mijn 848 gaf in de eerste 1500km die ik er mee reed meer problemen dan mn Gsx-R Srad in dezelfde hoeveelheid kilometers, maar ja, das ook een Ferrari met een Suzuki alto vergelijken he :+
Onderhoud is blijkbaar bij de nieuwe nauwelijks nodig
Bij de 950 elke 15000 olie en 30000 kleppen was vorig jaar nog 12 en 24
In de praktijk maakt het weinig uit want de mijne had 8500 km al de derde verversing
 
Dealer hier zegt dat de betrouwbaarheid nu echt wel ok is, als je tenminste niet probeert te rekken tot die kmstanden.
 
Eerst eens goed kijken hoe je Ducati(zonder e) schrijft _O- . Wat is nu je vraag? Is een EVO 848 met 24Kkm op de teller, ziet er best goed uit. Als ze de bon kunnen overleggen van die beurt die ze noemt, why not?
Ziet er zeker goed uit vandaar mijn vraag hier. Wil eigenlijk weten waar je op moet letten bij zo'n fiets. Als ik zo kijk op internet is deze best wel uniek zoals aangegeven maar als er regelmatig (bekende) storingen zijn wordt het een ander verhaal.
 
Lijkt me een nette fiets, al vind ik em persoonlijk nogal smaakgevoelig.
Daarnaast, een Ducati kan je kwa betrouwbaarheid gewoon niet vergelijken met welke japanner dan ook.
Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal neer op onderhoud, daar staat of valt alles mee.
Ik moet wel bekennen, mijn 848 gaf in de eerste 1500km die ik er mee reed meer problemen dan mn Gsx-R Srad in dezelfde hoeveelheid kilometers, maar ja, das ook een Ferrari met een Suzuki alto vergelijken he :+
Welke problemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan