Ducati Deel #121 Xmas edition

Het enige wat ik ooit kreeg in m'n racetijd was wat bekers, plaquette en bloemen.
Ow...en wat podiumtijd:+
Heb nog nooit een racetijd meegemaakt, daarom heb ik mijn kuipdelen nog heel…. _O- ….en ook altijd de verwachte commentaren op mijn banden en kneesliders.
 
Wel es mogen zoene... wel ff trg. Was daar 27 ??
Screenshot_20230522_125237_Drive.jpg
 
Mannen,

Triest nieuws, Duc900 is gisteren tijdens een trip met vrienden op zijn Multistrada verongelukt in Duitsland……

Ik kende hem van dit forum en van de geweldige DCR weekendjes, waar hij altijd in was voor grappen en grollen en het racen nooit te serieus nam. We hebben nog een actieve appgroep waar Dick altijd zijn steentje bijdroeg. Helaas is hij in het DCR weekend overleden.

De DCR is nooit meer hetzelfde…

RIP Duc900
Bah. Ik kende hem ook nog van de DCR. Zijn uitvalbeurt omdat z'n grips niet goed vast zaten betekende dat ik in ieder geval geen laatste ben geworden in mijn eerste DCR ooit.

Sterkte aan zijn familie.
 
Ben hier heel lang niet meer geweest. Rij dit jaar geen DCR maar heb wel een weer een racer gekocht.
Reden van afwezigheid hier is teceel
Social- things, Facebook, Motor forum, ducati forum, apps, etc. En kinderen die tijd vreten….

App is makkelijker bij te houden, maar vind het wel leuk te zien dat het MF forum nog steeds actief is, met een paar bekenden!
Volgens mij zag ik je in het voorbijgaan nog lopen gisteren of eergisteren.

Volgend jaar wel weer DCR?
 
DCR 2023 was erg geslaagd. De TT organisatie kan nog wat leren qua programmering (de ene klasse had de opwarmronde nog niet afgerond of de volgende kwam alweer de baan op)! Begrijp wel dat dit niet echt gaat qua tv-programmeringseisen, maar toch. Ook erg gevarieerde klassen die ik heb gezien vandaag, tof.

Dat was op zaterdag wel anders. Voor kwalificatie 1 heb ik 10 minuten in de vooropstelling gestaan. Dus toen voor kwalificatie twee achter vanaf de paddock vertrokken rond de tijd dat de kwali moest beginnen en uiteindelijk alsnog een kwartier staan wachten.

Op zondag was het wel een stuk beter geregeld. (Maar alsnog te lang in de vooropstelling gestaan door de zenuwen :+ )
 
Maar ook weer gereden Thoran? Nog op de 748 of 848? Rij je nog veel?
Ik ben 4 jaar niet op het circuit geweest, maar afgelopen winter de 748 in onderdelen verkocht en een 1098 terug gekocht. Nu langzaamaan aan het wennen. Tot nog toe elke sessie m'n PR met ongeveer een seconde verbeterd, dus gaat wel lekker.
 
Ik ben 4 jaar niet op het circuit geweest, maar afgelopen winter de 748 in onderdelen verkocht en een 1098 terug gekocht. Nu langzaamaan aan het wennen. Tot nog toe elke sessie m'n PR met ongeveer een seconde verbeterd, dus gaat wel lekker.
Hoe zat t met je licentie ? Ik
Heb in 2019 voor t laatst de clubrace gereden. En denk er volgend jaar bij te zijn met een 848evo
 
Voor wie FB heeft:

Valt mij alleen erg tegen dat ze zeggen dat het met race uitlaat is, terwijl dat het de standaard/orginele uitlaat is.
De race uitlaat ziet er zo uit;
ee533a0e80c5017b8706b695ff322cec--ducati-desmo-cool-bikes.jpg

mini-d1620rr20N gp7.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan