Ducati Deel #121 Xmas edition

Dready

MF'er
17 jan 2006
93
0
42
Amstelveen
Vervang eerst die 2 kleine relaistjes onder het zitje; Ecu en brandstofpomp.....of nieuwe accu plaatsen of bedrading op corrosie beoordelen of

Oude benzine of slechte benzine getankt?
de brandstofpomp doet het prima, als hij loopt rijdt hij prima. Accu is volgens mij goed, ik zal hem even doormeten vanavond. bedrading ook niet gecorrodeerd. Hij slaat uiteindelijk wel aan, maar je hoort gewoon dat de startmotor er veel moeite mee heeft.
Ik weet niet wat mijn ECU ermee te maken heeft en mn injectierelais ook niet. hij loopt verder als een zonnetje.

en nee, geen oude benzine ofzo.

kuncing

MF veteraan
2 mei 2004
8.861
169
Töddenland
Ducs staan over het algemeen niet bekend als de beste starters. Een accu die iets minder wordt, kan al problemen veroorzaken. Ook wat slechtere contacten kunnen ervoor zorgen dat er niet niet voldoende stroom naar de startmotor gaat.

• Like
Waarderingen: Dready

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
30.667
477
Enschede
Bezoek site
Er is dan maar één oplossing: nieuwe set (dikkere) startcircuit bekabeling. Ervaring van mij is dat de startmotor met een druk op de startknop zonder aarzeling vrolijk ronddraait!

Slechte accu: tijdens het starten ECU kan hoogstens te weinig spanning krijgen waardoor vreemde effecten ontstaan.....slecht schakelende ecu relais geeft ook dezelfde effect zoals ik ervaren heb.

• Like
Waarderingen: Dready

Dready

MF'er
17 jan 2006
93
0
42
Amstelveen
Er is dan maar één oplossing: nieuwe set (dikkere) startcircuit bekabeling. Ervaring van mij is dat de startmotor met een druk op de startknop zonder aarzeling vrolijk ronddraait!

Slechte accu: tijdens het starten ECU kan hoogstens te weinig spanning krijgen waardoor vreemde effecten ontstaan.....slecht schakelende ecu relais geeft ook dezelfde effect zoals ik ervaren heb.
ok ik ga ermee aan de slag.. maar het is volgens jullie sowieso niet de startmotor?