Hier alles ok, en de Mrs en ondergetekende genieten van het leven op onze manier dan....Hoe is het met iedereen. Ik ben ondertussen bijna met pensioen. De SL staat te verstoffen.
Ameland verkennen op de fiets.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier alles ok, en de Mrs en ondergetekende genieten van het leven op onze manier dan....Hoe is het met iedereen. Ik ben ondertussen bijna met pensioen. De SL staat te verstoffen.
Nou, heb er helemaal niks mee.
Zal met mijn leeftijd en instelling te maken hebben maar ik ben tevreden met mijn oude meuk, en totaal geen interesse in dat nieuwe spul; StarWars en de ING zijn er blij mee......
Maar ze moeten ook wat, aandeelhouder Audi wil zijn aankoopbedrag terug verdienen en dus over de nieuwe motoren flink wat marge met dure onderhoud etc.....Dealers worden ook gelijk met ‘verplichte’ aankoop kosten/inrichting/kleding etc opgezadeld.
Ik ben en was nooit interessant; olie filter etc......en mocht hij heel erg stuk gaan dan is het schrootprijs...
Ik had een paar jaar geleden nog een 748 willen kopen, puur om het schitterende model....maar tis over en uit....Bedenk wel toen jouw motor nieuw op de markt kwam er ook zo over gedacht werd............ (ik ben ook afgehaakt na de 1098 serie, rijd nu een 22 jarige 996)
748 is er ook niet met trapondersteuning..Ik had een paar jaar geleden nog een 748 willen kopen, puur om het schitterende model....maar tis over en uit....
Voor mijn leeftijd nog snel genoeg.....748 is er ook niet met trapondersteuning..
Ik snap het ook niet ,zitten tegenwoordig alweer boven de 200pk met de V4,ik vond mijn Streetfighter 848 al meer dan genoegIk had met een 600 Pantah met gemak mijn rbw kunnen kwijtraken, als de dienstdoende agent wat strikter in de leer was geweest...
Alles (uitgezonderd lichtste categorie) is toch tegenwoordig overkill op de openbare weg
En de meeste straatrijders gebruiken zelfs dat zelden,een 900SS had al meer dan voldoende vermogen.Zoals Toine (crashing biggel) ooit zei, 100pk is voor ons amateurs meer dan genoeg.....
Dat dan weer welJa maarrr... het is zo stoer om je dyno-uitdraai met 200+pk aan de bar te laten zien..
Dat moge zo zijn maar als ik mocht kiezen werd het niet de 916Is een filmpje op youtube van 44 teeth, verschrikkelijk stel popiejopies trouwens maar dat terzijde, die testen een Pani V4 Speciale met een 916. Zijn er beide unaniem overeens dat de 916 de leukere fiets is op het circuit.
Dat moge zo zijn maar als ik mocht kiezen werd het niet de 916
Dat dan weer welCultuurbarbaar.
Ik ben iig met m'n 749S pakken sneller dan met m'n 173 pk superduke. Op mooie baantjes krijg ik met dat ding gewoon schrik voor m'n leven.Zoals Toine (crashing biggel) ooit zei, 100pk is voor ons amateurs meer dan genoeg.....