Ducati Deel #121 Xmas edition

Hoe is het met iedereen. Ik ben ondertussen bijna met pensioen. De SL staat te verstoffen.
Hier alles ok, en de Mrs en ondergetekende genieten van het leven op onze manier dan....

Ameland verkennen op de fiets.....
E2352F09-C43B-481D-8326-9578882BBC7F.jpeg
 
Nou, heb er helemaal niks mee.

Zal met mijn leeftijd en instelling te maken hebben maar ik ben tevreden met mijn oude meuk, en totaal geen interesse in dat nieuwe spul; StarWars en de ING zijn er blij mee...... _O-

Maar ze moeten ook wat, aandeelhouder Audi wil zijn aankoopbedrag terug verdienen en dus over de nieuwe motoren flink wat marge met dure onderhoud etc.....Dealers worden ook gelijk met ‘verplichte’ aankoop kosten/inrichting/kleding etc opgezadeld.

Ik ben en was nooit interessant; olie filter etc......en mocht hij heel erg stuk gaan dan is het schrootprijs...8-)

Bedenk wel toen jouw motor nieuw op de markt kwam er ook zo over gedacht werd............ (ik ben ook afgehaakt na de 1098 serie, rijd nu een 22 jarige 996)
 
Bedenk wel toen jouw motor nieuw op de markt kwam er ook zo over gedacht werd............ (ik ben ook afgehaakt na de 1098 serie, rijd nu een 22 jarige 996)
Ik had een paar jaar geleden nog een 748 willen kopen, puur om het schitterende model....maar tis over en uit....;)
 
Vorige week is de Ducati 1098 verkocht! Nu heb ik nog wat onderdelen over waar ik graag vanaf wil :) Mocht je dus interesse hebben...

 
Ik ga ervoor na het zien van de eerste onboard filmpjes; de Panigale V2.
Waanzinnig mooi vind ik hem en hij zit echt heel goed voor een superbike (sport) als je 1,83 bent. Ook qua vermogen het ideale compromis voor mij.


 
Nou, de helft van de V4 eigenaren terug naar de nieuwe L2..... :o

Toch weer knap dat di Italianen weer een leuke stukje techniek neerzetten. Om leuk te rijden is 155pk zat kennelijk, beetje electronica erbij en kun je touren op straat...

Iig ben benieuwd naar de volgende impressies op YouTube.

Niet dat ik eentje zal kopen maar gewoon leuk om naar de kijken en luisteren....:]
 
Ik had met een 600 Pantah met gemak mijn rbw kunnen kwijtraken, als de dienstdoende agent wat strikter in de leer was geweest...
Alles (uitgezonderd lichtste categorie) is toch tegenwoordig overkill op de openbare weg :?
 
Ik had met een 600 Pantah met gemak mijn rbw kunnen kwijtraken, als de dienstdoende agent wat strikter in de leer was geweest...
Alles (uitgezonderd lichtste categorie) is toch tegenwoordig overkill op de openbare weg :?
Ik snap het ook niet ,zitten tegenwoordig alweer boven de 200pk met de V4,ik vond mijn Streetfighter 848 al meer dan genoeg
vermogen hebben,ik heb speciaal voor een naked gekozen dan laat je het extreem hard rijden wel uit je hoofd.
En ik kan uit ervaring vertellen als je ooit gesnapt word met boven de 200 dat je de gevolgen niet prettig gaat vinden. 🥵 :)
 
Ja maarrr... het is zo stoer om je dyno-uitdraai met 200+pk aan de bar te laten zien..
 
Ja maarrr... het is zo stoer om je dyno-uitdraai met 200+pk aan de bar te laten zien..
Dat dan weer wel;)
En als je spanning in je leven wil koop dan een snelle motor uit de jaren 70,toen leek 70pk heel wat met een zwabberframe en geen remmen
om over naar huis te schrijven.
 
Is een filmpje op youtube van 44 teeth, verschrikkelijk stel popiejopies trouwens maar dat terzijde, die testen een Pani V4 Speciale met een 916. Zijn er beide unaniem overeens dat de 916 de leukere fiets is op het circuit.
 
Is een filmpje op youtube van 44 teeth, verschrikkelijk stel popiejopies trouwens maar dat terzijde, die testen een Pani V4 Speciale met een 916. Zijn er beide unaniem overeens dat de 916 de leukere fiets is op het circuit.
Dat moge zo zijn maar als ik mocht kiezen werd het niet de 916;)
 
647BED80-DD49-45D0-A8D2-82C996EF848D.jpeg
Was vandaag bij Goedhart, daar stond een van de eerste V2 Panigale’s die worden geleverd (in de werkplaats). Helaas wat transportschade, maar heb er nog wel even op gezeten.
Dit wordt hem, mogelijk morgen krabbel zetten.



Hoeveel mm is die achteras tegenwoordig bij Ducati? I.v.m een padockstand.
 
Is er iemand die een pin voor een fg gubellini Ducati padockstand over heeft
Ik ben opzoek naar de grote variant ( 1098/1199/Diavel )ben nu in het bezit van de kleine variant ,maar daar kan je geen 1299 mee optillen
 
Terug
Bovenaan Onderaan