Ducati Deel #121 Xmas edition

Vanochtend gewoon verlengkabeltje uit raam en hop elektrisch kacheltje in de auto, toen ik klaar was met schijten kon ik mooi wegrijden in een 25gr warme (en ontdooide ) auto *O* *O*
Je zult niet de eerste zijn die zo een autobrand krijgt watje :P
 
Top zo'n hybride auto, vertrektijd instellen en je stapt in een heerlijk ontdooide en verwarmde automobiel...
 
Waar is de tijd gebleven dat je de auto gewoon een half uur stationair laat draaien dan binnen ff gaat schijten en/of de krant gaat lezen. }) :P _O-
 
Kom jij überhaupt met een voertuig op wielen op je werk :?

Kom heel af en toe nog wel eens op kantoor.

En we liggen nog wel eens in de europort.

En die a380 heeft ook wielen.
(Meeste wentelwiek dingen ook)
Maar die taxiën mij alleen

Maar bedoelde meer dat de olie prijs omhoog moet. Dus veel van dat alles gebruiken.
 
Kom heel af en toe nog wel eens op kantoor.

En we liggen nog wel eens in de europort.

En die a380 heeft ook wielen.
(Meeste wentelwiek dingen ook)
Maar die taxiën mij alleen

Maar bedoelde meer dat de olie prijs omhoog moet. Dus veel van dat alles gebruiken.

Snap ik ;)
Voor mij mag het nu ook wel weer omhoog. Ik heb van de week een nieuwe voorraad huisbrandolie besteld.
Het is zo lullig als de prijs daarna nog een eind zakt :+
 
Waar is de tijd gebleven dat je de auto gewoon een half uur stationair laat draaien dan binnen ff gaat schijten en/of de krant gaat lezen. }) :P _O-
je kunt ze ook vergeten uit te zetten. De buren klagen vanzelf over de herrie. Om 4 uur 's morgens. :$
 
Na inruil bij de daeler ook stationair laten lopen, gaat vanzelf uit _O-Lomperik _O- _O-

Het is geen eigenschap, maar symptoom :$

Maar ik kan er ook om lachen. De buren niet. Geen gevoel voor humor, of empathie.
Raar, ik ben meestal zeer emphatisch midden in de nacht.
Vooral wanneer net wakker en nog geen koffie gehad.

Ze zouden me moeten prijzen enkel vanwege het feit dat de buurman na zo'n uitbarsting jegens mij -onbegrijpelijk want hij was al uren wakker en had alle tijd gehad om redenen te verzinnen voor het incident, en had moeten begrijpen dat het niet vanwege hem was- nog in staat was z'n woning op eigen kracht te bereiken.

Maar nee hoor. Niets van dat alles. Onbegrip en verwijt. :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Het is geen eigenschap, maar symptoom :$

Maar ik kan er ook om lachen. De buren niet. Geen gevoel voor humor, of empathie.
Raar, ik ben meestal zeer emphatisch midden in de nacht.
Vooral wanneer net wakker en nog geen koffie gehad.

Ze zouden me moeten prijzen enkel vanwege het feit dat de buurman na zo'n uitbarsting jegens mij -onbegrijpelijk want hij was al uren wakker en had alle tijd gehad om redenen te verzinnen voor het incident, en had moeten begrijpen dat het niet vanwege hem was- nog in staat was z'n woning op eigen kracht te bereiken.

Maar nee hoor. Niets van dat alles. Onbegrip en verwijt. :+ :+ :+

Ow ja echt zo een verschrikking. Mensen die geen rekening houden met de tijd en lawaai.

Had het pas ook. Toen belde de buurman aan om 3 uur in de nacht. De idioot.. hij mag echt zo blij zijn dat ik nog zat te drummen.
 
ik heb ooit een keer mijn motor gestart in de keuken om 3 uur 's nachts... daar waren de buren ook niet blij mee.... waarom ik dat deed weet ik niet meer...
 
ik heb ooit een keer mijn motor gestart in de keuken om 3 uur 's nachts... daar waren de buren ook niet blij mee.... waarom ik dat deed weet ik niet meer...

In de gang lijkt me inderdaad volkomen onlogisch.
Wie doet dat nu niet eens in z'n leven, z'n motor in de keuken starten.
Volslagen normaal en logisch.
 
Ow ja echt zo een verschrikking. Mensen die geen rekening houden met de tijd en lawaai.

Had het pas ook. Toen belde de buurman aan om 3 uur in de nacht. De idioot.. hij mag echt zo blij zijn dat ik nog zat te drummen.

Je hoorde de bel nog. Dan viel het best mee!
 
Waar is de tijd gebleven dat je de auto gewoon een half uur stationair laat draaien dan binnen ff gaat schijten en/of de krant gaat lezen. }) :P _O-
Kan nog steeds, alleen weet je dan zeker dat ie onderweg naar het Oostblok of Noord Afrika is tegen de tijd dat je die lange darm van je leeggebratst hebt.... O-)
 
Laatst bewerkt:
En als ze dan op weg naar Afrika zijn....mis je ineens je minnares/vriendin/vrouw...die hebben ze ....

ach laat maar.....

Fijn wkend :) :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan