Ducati Deel #121 Xmas edition

Er zitten nu champion rg4hc bougies in. Dit zijn bougies met ontstoringsdopjes vast aan de pitten zelf.
De ngk cr9e heefr dit niet. Zitten er ook niet bij..lekker dan.
Gezien de penbobine moet het gewoon erin gaan. De stift gaat in de bobine zn wikkeldraad zo te zien. Kan iemand dat beamen??


Iemand??
 
Monoposto op biposto frame kan perfect normaal, volgens mij kan alles blijven zitten.

Biposto heeft wel stalen frame, dus een kenner kijkt daar zo door.
 
weet iemand hoe groot de sleufbanen zijn in de nokkenastandwielen? Die zit met 3 torxjes vast en een schijf. dat is om je nokkenas te klokken tov je tandwiel vanweg oa je distributie te spannen. Ik kan nergens een foto vinden ervan.
 
Bekijk bijlage 1474679

Nog een foto voor de liefhebbers.
Er is me beloofd dat de batterij wordt opgeladen en ik dan mag komen testrijden.

Ik denk niet dat ik m koop, ik weeg dit af tegen een gele 996, was destijds mijn eerste duc ervaring... En weet niet of ik r de tijd en moeite wil insteken om m perfect te krijgen.

Het is wel het juiste model, 2004 met full carbon kuipen. Nieuw origineel zadel, remhendel, koppelingsdeksel, hugger en afdekkapje in de kopkuip, kuipen herstellen, spuiten en correct monteren, riemen en vorkkeringen en niet gerulde bandjes, en je hebt n hele mooie.
Vraag mij af of dit wel een r is. Belangrijkste verschil met de gewone is naast de vering namelijk ook een hogere tank! Dat heeft deze volgens mij niet
 
Iets hoger en iets breder, moet je hem eigenlijk naast een normale zetten om goed te beoordelen.
De carbon kuipdelen zijn trouwens ook een niet onbelangrijk verschil.
 
Vraag mij af of dit wel een r is. Belangrijkste verschil met de gewone is naast de vering namelijk ook een hogere tank! Dat heeft deze volgens mij niet
Het verschil in tank zie je niet op het zicht. Papieren en andere delen zijn gewoon in orde hoor, chassisnr wordt nagekeken.
Frame, subframe, brug, wielen, vering, koppen, kuipen, remmen, vorkkronen, stuurdemper, alles is anders. Ik heb de details gecontroleerd (eigenlijk is er bijna niets écht gelijk aan de S, zoals ik al zei), dit is een originele R ;)
 
Het verschil in tank zie je niet op het zicht. Papieren en andere delen zijn gewoon in orde hoor, chassisnr wordt nagekeken.
Frame, subframe, brug, wielen, vering, koppen, kuipen, remmen, vorkkronen, stuurdemper, alles is anders. Ik heb de details gecontroleerd (eigenlijk is er bijna niets écht gelijk aan de S, zoals ik al zei), dit is een originele R ;)
Even ter info: de tank is idd hoger maar je herkent hem direct aan ontluchtings boutje linksvoor op de tank. Groet Avm
15847339851082101564250.jpg
 
Jouw foto is geen R? Losse tank gekocht?

Bedankt voor de tip, ik herinner me die nipple niet. Chassis nr is gecheckt en ok.
Edit: Tank is inderdaad niet origineel. Als je weet waar je kijkt is het zeer duidelijk in de foto's van de zijkant (hoogte bij het balhoofd).
Ik laat m finaal staan.
 
Laatst bewerkt:
Jouw foto is geen R? Losse tank gekocht?

Bedankt voor de tip, ik herinner me die nipple niet. Chassis nr is gecheckt en ok.
Edit: Tank is inderdaad niet origineel. Als je weet waar je kijkt is het zeer duidelijk in de foto's van de zijkant (hoogte bij het balhoofd).
Ik laat m finaal staan.
Nee klopt. Ik heb een gewone 999 uit 2006 met een tank van een 749 r. Ideaal voor lange tourritten 😊
 
Er zitten nu champion rg4hc bougies in. Dit zijn bougies met ontstoringsdopjes vast aan de pitten zelf.
De ngk cr9e heefr dit niet. Zitten er ook niet bij..lekker dan.
Gezien de penbobine moet het gewoon erin gaan. De stift gaat in de bobine zn wikkeldraad zo te zien. Kan iemand dat beamen??


Iemand??
Ontstoringsdopjes?,een CR9E is al ontstoort dat zit in de bougie,dat betekent de R(resistor) in CR.
Je bedoeld die schroefdopjes voor bepaalde kappen,ja dan moet je losse dopjes zien te regelen.
Je kan niet 2 verschillende bougies in 1 kap stoppen,een kap is maar geschikt voor 1 soort aansluiting,
met of zonder dop op de bougie,een automaterialenzaak zal ze ook wel hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan