Ducati Deel #121 Xmas edition

full


:W

weet niet of een zachte winter het wachten verzacht of dubbel zuur maakt.....

iedereen alvast fijne kerstdagen, een goede start en veel veilige kilometers in 2016!!

:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
komen hier ook nog mensen uit Groningen?
ik organiseer een "Nieuw seizoens rit; Motor-Forum Groningen"
dus als mensen willen komen stuur even een privé bericht met je e-mail adres!
 
Present



Gister nog blokkie op het rode ding gedaan, zot warm voor de tijd vh jaar
 
Toppie Repsol :) :) :) :)

Hier in het hoofd al afscheid nemen van huidige baan aangezien ik vrijwel zeker aanbod binnenhengel van nieuwe werkgever.

Keuzes maken, maar voel nu steeds meer voor nieuwe kans ipv doormodderen op huidige stek waar ik weliswaar meer zekerheid heb indien ze je de deur uit willen schoppen (iets met sociaal plan bij reorganisatie)

Oh ja.....
Allemaal een knallend 2016!!!!! :W :W :W :W *:) *:) *:) *:) *:)
 
Gisteravond in onderhandeling (en so sure as't maar kan) over ander (huur) huis , woon nu alleen in een kast van gezinswoning met 5- slp-kamers.
Kan per 2-4-2016 naar kleiner/gezelliger/ouder net gemoderniseerd huis (2slk) aan het water vlakbij centrum/haven ( daar waar de roots liggen zeg maar) 8-) *O*
(4x vanaf mei 2013 verhuizen }) )
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond in onderhandeling (en so sure as't maar kan) over ander (huur) huis , woon nu alleen in een kast van gezinswoning met 5- slp-kamers.
Kan per 2-4-2016 naar kleiner/gezelliger/ouder net gemoderniseerd huis (2slk) aan het water vlakbij centrum/haven ( daar waar de roots liggen zeg maar) 8-) *O*
(4x vanaf mei 2013 verhuizen }) )
Klinkt goed man, Makkum Harbour??
 
Gisteravond in onderhandeling (en so sure as't maar kan) over ander (huur) huis , woon nu alleen in een kast van gezinswoning met 5- slp-kamers.
Kan per 2-4-2016 naar kleiner/gezelliger/ouder net gemoderniseerd huis (2slk) aan het water vlakbij centrum/haven ( daar waar de roots liggen zeg maar) 8-) *O*
(4x vanaf mei 2013 verhuizen }) )

Ik benijd je niet. Mijn 'record' is 4x in 6 maanden :r
Waren wel studentenkamers, maar toch...

Hopelijk vind je nu dan een lekkere stek om wat langer van te genieten ;)
 
Laatst bewerkt:
720.jpg

Niet van mij, maar van de reeds overleden Pim, hij zou het graag willen dat ik de DCR erop rijdt! Dus dat ga ik doen!
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond in onderhandeling (en so sure as't maar kan) over ander (huur) huis , woon nu alleen in een kast van gezinswoning met 5- slp-kamers.
Kan per 2-4-2016 naar kleiner/gezelliger/ouder net gemoderniseerd huis (2slk) aan het water vlakbij centrum/haven ( daar waar de roots liggen zeg maar) 8-) *O*
(4x vanaf mei 2013 verhuizen }) )

Wanneer je huis bij je leven past, is het een vergroten van je geluk.
Jij verhoogt het in etappes! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan