Ducati Deel #121 Xmas edition

Hehe... hebben we ook weer gehad..😊
This allemaal wel gezellig met de familie erbij en samen eten...
Maar gewone dingen doen is dan ook weer prettig.
Ow ja. . Morgen ff op de motor. Gewoon omdat het kan.. 😄😄😄
 
Hehe... hebben we ook weer gehad..😊
This allemaal wel gezellig met de familie erbij en samen eten...
Maar gewone dingen doen is dan ook weer prettig.
Ow ja. . Morgen ff op de motor. Gewoon omdat het kan.. 😄😄😄

Racefiets (zoals alle andere voorgaande dagen) , morgen de 1000 km van december vol maken :P
 
Zag er aan het begin vd middag dreigend uit, dus helaas niet gereden met de duc.......wel met de mini gestuurd maand was voor de boodschappen en lege kratten inleveren, gaat niet met de duc..... :+
 
Zag er aan het begin vd middag dreigend uit, dus helaas niet gereden met de duc.......wel met de mini gestuurd maand was voor de boodschappen en lege kratten inleveren, gaat niet met de duc..... :+

Tuurlijk wel, kwestie van boodschappenwagen aankoppelen })

ducati-888-sidecar.jpg
 
Racefiets (zoals alle andere voorgaande dagen) , morgen de 1000 km van december vol maken :P
Gisteren 20 km hardlopen, was zo blij om de frisse lucht in te kunnen, mooi weer. Vandaag potje squash en ff op de ijsbaan. Morgen weer naar de ijsbaan, en de sportschool in. :)
 
Zag er aan het begin vd middag dreigend uit, dus helaas niet gereden met de duc.......wel met de mini gestuurd maand was voor de boodschappen en lege kratten inleveren, gaat niet met de duc..... :+

Ik ook niet. . Dus wandelschoenen aan en flinke tippel gemaakt.
Wel besloten volgend jaar weer naar het wdw2016 te gaan.. *O*
 
Zo lag ik eerste-kerstavond onderweg met motor naar meisje bijna op mijn muil bij een op oranje springend licht, begon net hard te regenen, vermoed diesel of biobrandstof, totaal geen grip, ding gleed geheel onder me weg. Kon dus niet anders dan remmen lossen en door oranje, wellicht rood rollen om mezelf te redden.... Nu maar hopen dat de daar staande flitspaal niet geflitst heeft, maar heb gemeente en provincie wel meteen gemeld dat dit speelde. Heb je hier ook best vaak bij rotondes, bruggen enzo, ook van de op frietolie rijdende voertuigen van gemeentewerken zelf B|

(reed op Dammelaan voor de locals)
 
Mazzel Goof.....ik zag gisteren hier op de weg ook een lange bruine spoor.....en nee geen stront.

Ik heb het zelf wel bij een benzinepomp gehad......daar is het vaak een zooitje, dus vandaar het zeer rustig aankomen rijden van mij. Ook een keer gehad dat eea janjoker die me ff voorbij wilde steken voor de pomp, en dat lukte hem uiteraard niet.... :o
 
Mazzel Goof.....ik zag gisteren hier op de weg ook een lange bruine spoor.....en nee geen stront.

Ik heb het zelf wel bij een benzinepomp gehad......daar is het vaak een zooitje, dus vandaar het zeer rustig aankomen rijden van mij. Ook een keer gehad dat eea janjoker die me ff voorbij wilde steken voor de pomp, en dat lukte hem uiteraard niet.... :o
Ja inderdaad mazzel, scheelde helemaal niks zeg maar..... Erna begon het helemaal te plenzen, meisje zei al ''jij bent gek dat je op motor komt'' _O- *:)
 
Laatst bewerkt:
Goede avond :W
Me hier ook maar even melden, alweer een tijdje geleden. Gisteren naar Zwolle geweest, bij Remco het achterwiel van de 851 laten bevrijden van de oude achterbrug. As was goed vastgevreten in de kettingspanners. De lagers van het ding waar het achtertandwiel op gemonteerd is waren stuk, en van 1 van de 2 was de buitenkooi gebroken. Wiellagers begonnen ook slecht te worden, dus ook gelijk vervangen. Remco had nog een verse achterbrug liggen, helemaal compleet. Die dus meegenomen naar Eindhoven en vandaag gemonteerd. Wiel zit er nog niet in, dat komt volgende week (denk ik).
Voordat ik terugreed naar huis nog even bij Alie en Henk aan de koffie gezeten, en tegen half 7 thuisgekomen. Vreemd genoeg geen zin meer om te koken, dus pizza besteld.
Nu bij m'n 8Ropzitdame, zondag weer naar huis.
 
Na toch wel een bewogen jaar met enkele leuke dingen ,maar ook zeker met 1 van de mindere zaken als de vanzelf sprekend lijkende gezondheid.
Na een onverwachte opname met operatief ingrijpen , met daarna een onheilspellende boodschap van de arts dat de ziekte kanker was vastgesteld.
Bewust geworden en wakker geschud ,beseffend dat het ook anders allemaal had kunnen aflopen na de vervolg-onderzoeken en scans in het UMCG die een gunstige uitslag mochten hebben.
Uiteindelijk durf ik voorzichtig te stellen dat ik 'getriomfeerd'heb , redelijk snel weer de draad heb mogen oppakken .
Vrienden en familie die mij vlak na de operatie van nabij hebben meegemaakt waren nadien verbijsterd dat mijn herstel zo voorspoedig heeft mogen plaatsvinden.Denk dat ik ook mezelf heb overtroffen door inzet en mentaliteit, misschien soms groter gehouden dan ik durfde toe te geven. Te snel naar het oordeel van de behandelende artsen heb ik mijn 2e liefde , het racefietsen weer opgepakt , maar ik probeerde te luisteren naar wat het lichaam aangaf wat niet wegneemt dat ik soms de grens te snel overschreed, de afstraffing was er dan vaak wel als gevolg. Toch knaagde er een stukje onzekerheid aan de oppervlakte, hoe - wanneer weet je dat die rot ziekte weg is en blijft.
Half december was er de uitslag van het 1e periodiek onderzoek, een last valt van je af als je goed nieuws mag vernemen.
Toch zal er altijd nog een stukje onzekerheid blijven knagen , aangezien je darmenflora iets anders functioneert en gevoeliger is dan voorheen.
Toch dit jaar af kunnen sluiten met een goed voor uitzicht en gevoel, en met ruim 8.500km op de trapfiets, meer dan met de Duc uiteindelijk.Dank nogmaals voor alle support in dit proces.


Ik wens een ieder dan ook een heel gezond & gelukkig en bovenal sportief



toe
 
Laatst bewerkt:
Het leven is net een neus,je moet eruit halen wat erin zit :)
Ruud hou die lijn vast en geniet :)
 
*:) *:) *:) Van hier uit het hoge Noorden ( :P ) iedereen alvast een Noflik Útein en in Bjûsterbaarlik Sûn 2016 ta Winskje!! *:) *:) *:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan