Ducati Deel #121 Xmas edition

Nee nog niet :N
misschien wel helemaal niks :]

Hoe weet jij dit so soon??? :/ STRF-topic??


nog een racefiets of mtb?
 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet :N
misschien wel helemaal niks :]

Hoe weet jij dit so soon??? :/ STRF-topic??


nog een racefiets of mtb?
Shiney is de reïncarnatie van Jezus, wist je dat nog niet? O-)

Ducatisme is genetisch bepaald, alhoewel niet vanaf bloedlijn; het lijkt op een genmutatie die ergens in de eerste levensjaren plaatsvindt en soms erg lang latent is. Daarom kwalificeer jij ten allen tijde hier; met of zonder bezit van een Duc *:)
 
Shiney is de reïncarnatie van Jezus, wist je dat nog niet? O-)

Ducatisme is genetisch bepaald, alhoewel niet vanaf bloedlijn; het lijkt op een genmutatie die ergens in de eerste levensjaren plaatsvindt en soms erg lang latent is. Daarom kwalificeer jij ten allen tijde hier; met of zonder bezit van een Duc *:)

zat eerder te denken dat er weer een duc bij hem komt, eerder dan ie denkt..... :]
 
Shiney is de reïncarnatie van Jezus, wist je dat nog niet? O-)

Ducatisme is genetisch bepaald, alhoewel niet vanaf bloedlijn; het lijkt op een genmutatie die ergens in de eerste levensjaren plaatsvindt en soms erg lang latent is. Daarom kwalificeer jij ten allen tijde hier; met of zonder bezit van een Duc *:)
_O- _O- :}
 
Maarreh voorlopig geen motorweer hè, spul van mij staat ook mooi in ruste in de garage, Duc mooi onder hoes, andere ding staat er rijklaar gepoetst voor maar dat heeft nu ook maar weinig zin eerst...
 
Nee nog niet :N
misschien wel helemaal niks :]

Hoe weet jij dit so soon??? :/ STRF-topic??


nog een racefiets of mtb?
Een Multi 1200 is wel wat voor jou, heerlijke bike *D

Ik kijk idd geregeld bij JerryT, heeft vaak bijzondere projecten. :Y
 
Laatst bewerkt:
Shiney is de reïncarnatie van Jezus, wist je dat nog niet? O-)

Ducatisme is genetisch bepaald, alhoewel niet vanaf bloedlijn; het lijkt op een genmutatie die ergens in de eerste levensjaren plaatsvindt en soms erg lang latent is. Daarom kwalificeer jij ten allen tijde hier; met of zonder bezit van een Duc *:)
_O- :')
 
Klopt, die Mon@tje hoort zichzelf wel erg graag pratentypen geloof ik.... :X

Jazeker! En ik waardeer jouw typsels ook altijd! Zou het erger vinden me niet aan jouw oordeel onderworpen te zien dan niet meer in vrijheid wat onzin uit te kramen. Of je het nu wilt of niet, wij vormen een duo. Ik zeg wat en jij zegt daar wat oordelends over. Bij de muppets hadden ze ook zo'n duo. Maar het verschil is dat ik nog lang niet oud ben!

Btw: ik ben van plan een blog te gaan schrijven. Om wat dingen te maken en te publiceren die niet echt passend te maken zijn voor hier of Doc. :Y
 
Laatst bewerkt:
Vrijdagavond toch ff neuzen in Assen bij een kleinschalig motorbeurs(je).
Was eigenlijk wel een motorrit toe, maar zal nog wel een poos geduld moeten hebben.. B|
 
mijn brommertje
full
 
Jazeker! En ik waardeer jouw typsels ook altijd! Zou het erger vinden me niet aan jouw oordeel onderworpen te zien dan niet meer in vrijheid wat onzin uit te kramen. Of je het nu wilt of niet, wij vormen een duo. Ik zeg wat en jij zegt daar wat oordelends over. Bij de muppets hadden ze ook zo'n duo. Maar het verschil is dat ik nog lang niet oud ben!

Btw: ik ben van plan een blog te gaan schrijven. Om wat dingen te maken en te publiceren die niet echt passend te maken zijn voor hier of Doc. :Y
Ben benieuwd naar je blog At :Y ik vind het altijd wel leuk/interessant wat je zoal neer weet te plempen ;)
 
Met zilver had ik hem dan weer mooier gevonden,,,,,, Brommers blijven voorlopig wel ff in de schuur, sneeuwzooi en veelsteveel zout




vanmiddag schaatsen ff onder, heb ze hier vanmorgen alweer op de polder streken zien zetten....... :-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan