Ducati Deel #121 Xmas edition

Oja, een DCR racer heb ik nog steeds niet gevonden, met de 900ss rij je toch steevast achteraan in de bejaardenklasse, dus weet nog niet wat ik ga doen dan....
 
Oja, een DCR racer heb ik nog steeds niet gevonden, met de 900ss rij je toch steevast achteraan in de bejaardenklasse, dus weet nog niet wat ik ga doen dan....
jij rijdt sowieso achteraan...

Hier nog steeds een KTM in de schuur en wat andere Duc-dingen, nog steeds een relatie en er is zelfs uitbreiding op komst!
Verder weinig nieuws..
 
jij rijdt sowieso achteraan...

Hier nog steeds een KTM in de schuur en wat andere Duc-dingen, nog steeds een relatie en er is zelfs uitbreiding op komst!
Verder weinig nieuws..
Leuk, welk ras? Of is 't geen puppy? :/ :+

Congratz!
 
jij rijdt sowieso achteraan...
Inkoppertje, maar zelfs toen ik met de eenpitter door accu-avonturen driekwart ronde later startte kwam ik niet als laatste binnen, met dank aan de meegenomen routekaart vanzelf.... en herinner je ook even de legendarische tweede plaats in de verfoeide regen op supercorsa's, niks geen regenbandjes, had toen zelfs nog tijd koffie te halen bij de baco post :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Ben ik weer! Na 2 motorloos te zijn geweest, en daarvoor een harley te hebben gereden 😶 Nu weer op zoek naar, waarschijnlijk, een ducati. M'n vriendin is ook bezig met haar motorrijbewijs en ik zoek een motor waar we beide op zouden kunnen rijden (dus ook duo)

Nu twijfel ik tussen een 900ss oud model en een 900 monster..Maar is dat wel wat voor een dame van 65 kilo met een fris rijbewijs? 🤔 En is een monster wel geschikt om een passagier mee te nemen? Deze lijkt me wel interessant: http://link.marktplaats.nl/m1039500126
 
Ben ik weer! Na 2 motorloos te zijn geweest, en daarvoor een harley te hebben gereden 😶 Nu weer op zoek naar, waarschijnlijk, een ducati. M'n vriendin is ook bezig met haar motorrijbewijs en ik zoek een motor waar we beide op zouden kunnen rijden (dus ook duo)

Nu twijfel ik tussen een 900ss oud model en een 900 monster..Maar is dat wel wat voor een dame van 65 kilo met een fris rijbewijs? 🤔 En is een monster wel geschikt om een passagier mee te nemen? Deze lijkt me wel interessant: http://link.marktplaats.nl/m1039500126
Halloa :W
Een Monster lijkt me gezien de ontspannen zithouding een prima keuze, mooi fietsje ook. :)
 
Ben ik weer! Na 2 motorloos te zijn geweest, en daarvoor een harley te hebben gereden 😶 Nu weer op zoek naar, waarschijnlijk, een ducati. M'n vriendin is ook bezig met haar motorrijbewijs en ik zoek een motor waar we beide op zouden kunnen rijden (dus ook duo)

Nu twijfel ik tussen een 900ss oud model en een 900 monster..Maar is dat wel wat voor een dame van 65 kilo met een fris rijbewijs? 🤔 En is een monster wel geschikt om een passagier mee te nemen? Deze lijkt me wel interessant: http://link.marktplaats.nl/m1039500126


Heb na het kopen van de 749 mijn monster900 niet weg gedaan, en rij er nog graag op.
Ik ga de 848 inruilen voor waarschijnlijk een 796 of iets in dien aard. :Y O-) *D
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan hoe groot ze is, die kilo's maken niet zoveel uit lijkt me. M'n schoonzusje kijkt nu ook naar een monster 900, die is ong 1.65 en past prima op de mijne. Ik vind t een heerlijke motor, rijdt makkelijk :Y

Wbt de advertentie, ik vind t wat duur voor een 21-jarige motor met 40k op de teller. Maar goed, das aan de koper om te be(t)palen
 
Ben ik weer! Na 2 motorloos te zijn geweest, en daarvoor een harley te hebben gereden 😶 Nu weer op zoek naar, waarschijnlijk, een ducati. M'n vriendin is ook bezig met haar motorrijbewijs en ik zoek een motor waar we beide op zouden kunnen rijden (dus ook duo)

Nu twijfel ik tussen een 900ss oud model en een 900 monster..Maar is dat wel wat voor een dame van 65 kilo met een fris rijbewijs? 🤔 En is een monster wel geschikt om een passagier mee te nemen? Deze lijkt me wel interessant: http://link.marktplaats.nl/m1039500126
Hey man!

Beiden lijken me prima, denk dat zij de monster meer waarderen zal. Maar wat vindt ze zelf? Dat is dan doorslaggevend.
Overigens, wat is er op tegen gewoon beide te kopen?
 
Ligt eraan hoe groot ze is, die kilo's maken niet zoveel uit lijkt me. M'n schoonzusje kijkt nu ook naar een monster 900, die is ong 1.65 en past prima op de mijne. Ik vind t een heerlijke motor, rijdt makkelijk :Y

Wbt de advertentie, ik vind t wat duur voor een 21-jarige motor met 40k op de teller. Maar goed, das aan de koper om te be(t)palen
Boven de 100kg is de achterdemper snel overspannen O-)
 
We konden het toch niet laten... :$ :$

full


Richtingaanwijzers, koplamp met e-keur en legale demper monteren en dan eens kijken wat de TÜV ervan vindt :+
 
Laatst bewerkt:
Zoep, vraagje. Tijd geleden was jij begonnen aan Fit20. Doe je dat nog steeds en wat zijn/waren je ervaringen op langere termijn?


Ja, ik ben 'hooked' eerste half jaar enorme progressie, maar nog steeds... Ben stuk sterker geworden en in combinatie met een andere levenstijl bijna 15 kg kwijtgeraakt....
 
Ligt eraan hoe groot ze is, die kilo's maken niet zoveel uit lijkt me. M'n schoonzusje kijkt nu ook naar een monster 900, die is ong 1.65 en past prima op de mijne. Ik vind t een heerlijke motor, rijdt makkelijk :Y

Wbt de advertentie, ik vind t wat duur voor een 21-jarige motor met 40k op de teller. Maar goed, das aan de koper om te be(t)palen

Wel wat boven het gemiddelde inderdaad. Maar heeft z'n (grote) beurt gehad en het is dicht bij huis. Ze is rond de 68 kilo volgens mij (hoop niet dat ze meeleest haha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan