Ducati Deel #121 Xmas edition

hallo mensen . effen een vraagje aangaande de rebound demping van een panigale base .mijn voorvork wil de uitgaande slag ( rebound) heel slecht dempen , met de stelschroef voledig ingedraaid dempt hij de uitgaande slag maar een fractie van wat hij zou moeten doen . ik heb ditzelfde getest met een nieuwe paigale 1299 base in de showroom van de dealer , en die heeft het ook . hij dempt zo weinig dat mij op het circuit door andere rijders alsook een veringsboer werd ontraden de baan op te gaan . iemand anders dit probleem ook ? want mij dealer komt niet verder dan 'tja , de meeste mensen die naar het circuit gaan kopen ohlins '
 
gvd , dus dit is een bekend probleem , potentieel levensgevaarlijk en Ducati heeft er schijt aan . ze zouden juridisch aangepakt moeten worden , dit lijkt nergens op .
 
Zou het een beetje droog geweest zijn is Assen?
Of is het weer volgens traditie gegaan...... -O- :X
 
Laatst bewerkt:
1k0.jpg
1k0.jpg

540.jpg

Helaas 20 seconde penalty door een valse start, daardoor geclassificeerd als 8e.
 
Heb me ook kostelijk vermaakt op DCR, de volledig standaard 900 (#192) deed het nog niet eens zo heel verkeerd op toerbandjes, was toch alweer twee jaar terug dat ik voor het laatst op circuit reed, de motor is al snel na dcr naar een nieuwe eigenaar gegaan, die heeft er het hele weekend op lopen azen en geilen,..... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan