Ducati Deel #121 Xmas edition

Heritage_Mod_A1962-78_Scrambler_08_634x357_634x357.jpg


17985099234_82d4a7a365_c.jpg


cw1116-2017-ducati-scrambler-desert-sled-gallery-image-06.jpg
 
Leeuwarden- De politie heeft maandagmiddag een 46 jarige man aangehouden voor het dreigen met een mes bij winkelcentrum Bilgaardpassage.

De verdachte had diverse vleeswaren gestolen en bij het aanspreken van de verdachte, na het passeren van de kassa, trok de verdacht een mes. Hij bedreigde het personeel en ging er gelijk vandoor op een fiets.

De Leeuwarder had al voor alle filialen in Leeuwarden van de betreffende supermarkt een winkelverbod, geldig tot 17 februari, vanwege eerdere diefstallen.
Door een goede omschrijving van de verdachte( rode jas met op rug 'Foggy") zag de politie de man fietsen. Na een achtervolging kon de verdachte van zijn fiets worden geduwd en aangehouden worden. De verdachte, een 46-jarige inwoner van Leeuwarden, werd aangehouden. Het mes waarmee hij had gedreigd werd niet aangetroffen.

}) }) O-) :?

Ach, zelfde dag liep ik weer vrij rond :P _O-
 
mein herz brent.... zou wel grappig zijn als appie dan weer terug keert naar de 2 cilinder superbike. Wel dan weer erg benieuwd waar ze mee komen, het gonsde al jaren natuurlijk dat ze een v4 zouden maken en met gigi in de gelederen hebben ze natuurlijk ook wel een v4 god als werknemer. Dus zal vast een mooi ding worden.
Persoonlijk vind ik de keuze diversiteit in motor type dan wel weer erg mooi 2/4 in lijn/v4 cilinder en de crosplane maken het sbk wel erg aantrekkelijk.
 
Lekker geschaatst afgelopen periode, vaarten was niets maar de poldergebieden des te mooier.... Helaas vandaag weer echte dooi.
 
Schaatsen kunnen weer in het vet; motor is na de 'winterbeurt' vandaag thuis afgeleverd....2017 mag nu van mij weer warmer worden... :]
 
De Sport zal niet veel van stal komen dit jaar.
Dit jaar gaan we eens gummen met een Husky supermotard zowel op de weg als circuit :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan