Ducati Deel #121 Xmas edition

Begrijp dat Viva Italia al geweest is, ik gebruik geen Facebook meer....

Origineel, hoor :P

Ben zelf overigens ook geen fan van FB, het is een leuke manier om af en toe contact te houden met en foto's te laten zien aan mensen die je anders zelden zou spreken, maar het is wel een allesoverheersend medium geworden :r
Mag best wel een beetje minder...
 
Laatst bewerkt:
Begrijp dat Viva Italia al geweest is, ik gebruik geen Facebook meer....
Klopt...ducati’s races komen er weer aan dus je hebt nog een herkansing..... ;)

Ik blijf tav evenementen kritisch mbt afstand en hoogte entree... :o.....En doorslaggevend blijft altijd het weer, en bij nattigheid is bij mij het gewoon een nogo.
 
Origineel, hoor :P

Ben zelf overigens ook geen fan van FB, het is een leuke manier om af en toe contact te houden met en foto's te laten zien aan mensen die je anders zelden zou spreken, maar het is wel een allesoverheersend medium geworden :r
Mag best wel een beetje minder...

Voorheen zaten we dag en nacht hier, de verversingsfactor van de topics is hier verschoven van één per 3 dagen naar één per twee jaar?
 
Klopt, maar toch vind ik een forum minder opdringerig.
FB gooit je dood met 'ken je die en die', 'jantje heeft *vul maar in* gedaan', 'klaartje heeft # nieuwe foto's, wat vind je ervan'.
Aangevuld met bullshitreclame tussen de berichten door.
Bijna of je tv zit te kijken :r
(Denk ik :$ , ik kijk inmiddels al zo'n 12 jaar geen tv meer )
 
Klopt, maar toch vind ik een forum minder opdringerig.
FB gooit je dood met 'ken je die en die', 'jantje heeft *vul maar in* gedaan', 'klaartje heeft # nieuwe foto's, wat vind je ervan'.
Aangevuld met bullshitreclame tussen de berichten door.
Bijna of je tv zit te kijken :r
(Denk ik :$ , ik kijk inmiddels al zo'n 12 jaar geen tv meer )


JA, andere tijden, het moet steeds sneller en steeds meer
 
FB vind ik zich vlot en actueel...want de meesten zitten erop. De rest skip ik, net als hier sommige topic# hier.... ;)

Net als gisteren avond: een oproep van een motorrijder uit noord-Holland die hier in Twente graag in de omgeving voor hem fraaie weggetjes wilde rijden. Uiteindelijk de rit afgesloten met een kopje koffie hier in de omgeving...en een dankjewel....
 
Heeft iemand hier wellicht interesse in een unieke Ducati fiets?
Ik ga verhuizen en straks op de fiets naar mijn werk, daar is deze net wat te sportief voor (ben gene 18 meer).

Het is een originele Ducati Panigale, gemaakt door Bianchi, gekocht bij Rein Veenendaal in Veenendaal (ook ducatist), vermoedelijk zijn er maar 2 van in Nederland, want ik kon er destijds alleen maar bij Rein Veenendaal 1 aanschaffen, hij had er al 1 verkocht.

Bij interesse graag een PB'tje.

full
 
Heeft iemand hier wellicht interesse in een unieke Ducati fiets?
Ik ga verhuizen en straks op de fiets naar mijn werk, daar is deze net wat te sportief voor (ben gene 18 meer).

Het is een originele Ducati Panigale, gemaakt door Bianchi, gekocht bij Rein Veenendaal in Veenendaal (ook ducatist), vermoedelijk zijn er maar 2 van in Nederland, want ik kon er destijds alleen maar bij Rein Veenendaal 1 aanschaffen, hij had er al 1 verkocht.

Bij interesse graag een PB'tje.

[afbeelding]

Mooie fiets!
Kan je voor degene die intresse hebben er meer over vertellen?
Prijs, frame maat, fabricaat en types van spullen die er op zitten?
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets!
Kan je voor degene die intresse hebben er meer over vertellen?
Prijs, frame maat, fabricaat en types van spullen die er op zitten?

Het fabricaat is Bianchi, in opdracht van Ducati (zijn geen opgeplakte stickers o.i.d.), afgewerkt met een 8-speed Shimano Alfine naaf en Alfine schijfremmen. De maat weet ik zo niet, ik ben 1.80 en pas er prima op, denk alleen niet dat je veel langer moet zijn.
Vraagprijs is 1000 euro.
 
Stond ook op de website van viva-italia.nl en zelfs op doc-nl.org ;)

Hoe is het verder met Foggy ?
Tsja, te laat gezien allemaal dus (erg) jammer. Dit jaar sla ik DCR even over, in die zin dat ik er niet rijdt maar misschien wel ff dagje ga kijken, Ducje staat sinds vorige onaangeroerd op de heftafel, al met al gewoon te druk met andere zaken en zo.

Verder met mij (en de vriendin) gewoon wel goed, dus we mopperen niet zeg maar *D .

Hoe'st met verder met de clan hier? :?
 
Origineel, hoor :P

Ben zelf overigens ook geen fan van FB, het is een leuke manier om af en toe contact te houden met en foto's te laten zien aan mensen die je anders zelden zou spreken, maar het is wel een allesoverheersend medium geworden :r
Mag best wel een beetje minder...
Nou ik deed er sowieso vrijwel niets mee, maar moet er verder ook verdomd weinig van hebben dat derden evt met mijn internetgegevens aan de haal gaan = dus exit... :W
 
Nou ik deed er sowieso vrijwel niets mee, maar moet er verder ook verdomd weinig van hebben dat derden evt met mijn internetgegevens aan de haal gaan = dus exit... :W

dat kun je redelijk goed oplossen met een coockieblocker.

Dit deel van de clan gaat lekker hoor, druk, druk, zaterdag en zondag druk voor de club bij de Ducati VIP parking tijdens WSBK
 
Heeft iemand hier wellicht interesse in een unieke Ducati fiets?
Ik ga verhuizen en straks op de fiets naar mijn werk, daar is deze net wat te sportief voor (ben gene 18 meer).

Het is een originele Ducati Panigale, gemaakt door Bianchi, gekocht bij Rein Veenendaal in Veenendaal (ook ducatist), vermoedelijk zijn er maar 2 van in Nederland, want ik kon er destijds alleen maar bij Rein Veenendaal 1 aanschaffen, hij had er al 1 verkocht.

Bij interesse graag een PB'tje.

[afbeelding]

Ik denk ik laat hem ff zien op een verjaardag met een heleboel fanatieke fietsliefhebbers. Die zeggen echter dat je hem van de verkeerde kant hebt gefotografeerd, die willen de onderdelen aan de andere kant zien _O-
 
Tsja, te laat gezien allemaal dus (erg) jammer. Dit jaar sla ik DCR even over, in die zin dat ik er niet rijdt maar misschien wel ff dagje ga kijken, Ducje staat sinds vorige onaangeroerd op de heftafel, al met al gewoon te druk met andere zaken en zo.

Verder met mij (en de vriendin) gewoon wel goed, dus we mopperen niet zeg maar *D .

Hoe'st met verder met de clan hier? :?

Prima hier, vorige week m'n licentie opnieuw gehaald zodat ik weer mee kan doen met de DCR. Beste tijd die ik neergezet heb met de ouwe 748 is een 1:59.550 :]

Binnenkort maar eens een nieuw kleurtje op de kuipen maken en dan ben ik er weer kloar veur. *D
 
Klopt, maar toch vind ik een forum minder opdringerig.
FB gooit je dood met 'ken je die en die', 'jantje heeft *vul maar in* gedaan', 'klaartje heeft # nieuwe foto's, wat vind je ervan'.
Aangevuld met bullshitreclame tussen de berichten door.
Bijna of je tv zit te kijken :r
(Denk ik :$ , ik kijk inmiddels al zo'n 12 jaar geen tv meer )

Aristoteles zei het al: een mens kan maar een beperkt aantal vrienden hebben. Want hoe zou je je moeten voelen wanneer een vriend bij je komt en vertelt over de geboorte van zijn zoon terwijl een andere vriend in tranen vertelt over de dood van zijn vader? Een dove is gezegend in de zin niet het geblaat van zovelen te moeten doorstaan en een blinde mag zich gelukkig prijzen niet te hoeven zien wat we hier allemaal ooit eens gepost hebben, zalig is de onwetende en de dwazen die zich aan het Almachtige Facebook verbinden veronderstellen dat al het vorenstaande op hen geen toepassing heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ha collega's,
Heb het idee om dit jaar voor het eerst naar de WDW te gaan tijdens mijn vakantie in Italie. Er is een mogelijkheid om proefritten uit te voeren op nieuwe modellen, etc. Is het jullie bekend of men daar ook motorkledij beschikbaar/te huur heeft? Ik zal daar namelijk niet op de motor aanwezig zijn.
Thanks!
 
Geen idee, maar met de hitte daar kun je best in de kortebroek/t-shirt rijden

40 jaar deden we toen ook al....... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan