Ducati Deel #121 Xmas edition

Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.

full


Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.

Stuur even een pb als je interesse hebt (ik zal af en toe even hier kijken).
 
Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.

[afbeelding]

Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.

Stuur even een pb als je interesse hebt (ik zal af en toe even hier kijken).
Wel zonde maar voor de juiste prijs is alles te koop nietwaar.... ;)
 
Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.

[afbeelding]

Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.

Stuur even een pb als je interesse hebt (ik zal af en toe even hier kijken).

Dan heb je toch niet goed genoeg gezocht ik had er in een paar seconden zoeken al 10 te koop gevonden in Duitsland :P ;)
Maar ze zijn inderdaad zeldzaam.
 
Laatst bewerkt:
Wel zonde maar voor de juiste prijs is alles te koop nietwaar.... ;)

Ik heb goed nagedacht over m'n leven en ben tot veel conclusies gekomen. Dit heeft geresulteerd in een totaal andere manier van denken en leven. Dit leidt er toe dat ik allerhande bezit aan het verkopen ben, eenvoudigweg omdat het niet bijdraagt aan m'n leven, het staat er allemaal maar en het heeft geen enkel nut. Vermogen wil ik benutten om m'n leven te verbeteren en dat betekent dat overbodig bezit verkocht wordt om plaats te maken voor renderend vermogen.

Ik heb geen bezwaar om te werken voor m'n inkomen, maar vind erg het vervelend als ik dat zelf moet doen. Dat houdt me namelijk ernstig af van volledige vrijheid en onafhankelijkheid.
 
Dan heb je toch niet goed genoeg gezocht ik had er in een paar seconden zoeken al 10 te koop gevonden in Duitsland :P ;)
Maar ze zijn inderdaad zeldzaam.

Zal nog eens kijken. Wat ik gezien heb is over het algemeen niet origineel, compleet of goed. Zie ook wel wat al jaren op de markt is. Ik heb er niet veel haast mee, maar wel dingen in gang gezet.
 
Zal nog eens kijken. Wat ik gezien heb is over het algemeen niet origineel, compleet of goed. Zie ook wel wat al jaren op de markt is. Ik heb er niet veel haast mee, maar wel dingen in gang gezet.

Ach, is het belangrijk? In Nederland zijn ze zeker zeldzaam,dus te koop zetten en afwachten
of er een liefhebber voor te vinden is.
Ik heb gekeken op Mobile.de
Bij Startwin staat er ook 1 te koop, https://www.voorraadmodule.nl/s1c5b...00/details/16771455/ducati-900-ss-superlight/
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goed nagedacht over m'n leven en ben tot veel conclusies gekomen. Dit heeft geresulteerd in een totaal andere manier van denken en leven. Dit leidt er toe dat ik allerhande bezit aan het verkopen ben, eenvoudigweg omdat het niet bijdraagt aan m'n leven, het staat er allemaal maar en het heeft geen enkel nut. Vermogen wil ik benutten om m'n leven te verbeteren en dat betekent dat overbodig bezit verkocht wordt om plaats te maken voor renderend vermogen.

Ik heb geen bezwaar om te werken voor m'n inkomen, maar vind erg het vervelend als ik dat zelf moet doen. Dat houdt me namelijk ernstig af van volledige vrijheid en onafhankelijkheid.

Je bent de all new and improved MONA lees ik wel _O-
 
Je bent de all new and improved MONA lees ik wel _O-

Het is welhaast mythisch - eens in de zoveel jaar brand ik op en herrezen uit de as, als herboren herover ik de wereld, in het heden gericht naar de toekomst, het goede uit het verleden herinnerende en het slechte overpeinzende. Vooralsnog geen aanschouwen van Charon, die met z'n rug naar de toekomst de Styx overroeit, de reiziger beziend met diens verleden op de achtergrond, neen, zelfveroorzaakt zelfontbrandend zelfherstellend met als enige doel terugkeer naar de zon, wetende terwijl in de lucht zwevende het verlaten aardoppervlak overziend, begrijpende dat als ik mezelf niet bedrieg ik bedrogen kan worden, dat de zon te fel is om aan te koesteren, doch de poging het altijd waard blijft. Beter eens in de zon verbleven dan nog langer gevangen de schaduwen aanschouwd.

(om zelfinzicht maar eens te verbinden aan de basis van de cultuur, ironisch, amateuristisch en niet origineel geleend van de oudheid en wonderbaarlijke vertalingen)
 
Laatst bewerkt:
Ben het zowaar met je eens ouwe O-) :Y _O- _O-

Degene die de waarde van de woorden niet ziet, heeft er ook niks aan. Dat zal voor de overgrote meerderheid van de mensen opgaan.

Ik vind het zeer vermakelijk de discussie op gang te brengen en het is uiteindelijk ook een liefelijk stukje proza, daar waar het materialisme hoogtij viert, mensen van spullen lijken te houden, terwijl die spullen hen geen enkele vorm van geluk kunnen brengen die van werkelijke waarde kan zijn.

Mensen rennen achter geld aan dat voor hen op de loop gaat, en het beetje dat ze vangen gebruiken ze om spullen te kopen die hen motiveren nog harder te lopen achter dat geld aan, dat nog harder van hen vandaan gaat vluchten.

Mijn woorden hebben geen waarde voor degenen die ze achteloos verwerpen, geen waarde voor degenen die ze al kennen, geen waarde voor degenen die ze niet begrijpen en geen waarde voor degenen die materieel geluk nastreven.
 
Normaal lees ik alleen mee en post ik eigenlijk niet zo veel. Maar nu heb ik een probleem en ik hoop hier wat informatie en kennis te kunnen inwinnen..

Ik heb een 996 met een open koppeling , nu was ik gister aan het rijden en hij wilde niet meer koppelen en hij begon te bokken en sloeg af.

Nou nou alles nagekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat de veren van de koppeling tegen de deksel (open deksel) aan liepen en zich al een groef je erin hadden gedraaid.

Als ik dus koppe drukt die de plaat iets naar buiten maar hij lijkt niet terug te veren , handmatig kan ik de plat met veren terug duwen en dan lijkt die wel vrij te kunnen lopen.

Nou heb ik hem niet meer gestart daarna , is het nu een kwestie van de veren aandraaien? Of is er iets anders aan de hand ? En zoja moeten die veren met een bepaald moment aangedraaid worden of is dit niet nodig?
 
Ben je broer van Rienk uit Utopia
Degene die de waarde van de woorden niet ziet, heeft er ook niks aan. Dat zal voor de overgrote meerderheid van de mensen opgaan.

Ik vind het zeer vermakelijk de discussie op gang te brengen en het is uiteindelijk ook een liefelijk stukje proza, daar waar het materialisme hoogtij viert, mensen van spullen lijken te houden, terwijl die spullen hen geen enkele vorm van geluk kunnen brengen die van werkelijke waarde kan zijn.

Mensen rennen achter geld aan dat voor hen op de loop gaat, en het beetje dat ze vangen gebruiken ze om spullen te kopen die hen motiveren nog harder te lopen achter dat geld aan, dat nog harder van hen vandaan gaat vluchten.

Mijn woorden hebben geen waarde voor degenen die ze achteloos verwerpen, geen waarde voor degenen die ze al kennen, geen waarde voor degenen die ze niet begrijpen en geen waarde voor degenen die materieel geluk nastreven.
 
Normaal lees ik alleen mee en post ik eigenlijk niet zo veel. Maar nu heb ik een probleem en ik hoop hier wat informatie en kennis te kunnen inwinnen..

Ik heb een 996 met een open koppeling , nu was ik gister aan het rijden en hij wilde niet meer koppelen en hij begon te bokken en sloeg af.

Nou nou alles nagekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat de veren van de koppeling tegen de deksel (open deksel) aan liepen en zich al een groef je erin hadden gedraaid.

Als ik dus koppe drukt die de plaat iets naar buiten maar hij lijkt niet terug te veren , handmatig kan ik de plat met veren terug duwen en dan lijkt die wel vrij te kunnen lopen.

Nou heb ik hem niet meer gestart daarna , is het nu een kwestie van de veren aandraaien? Of is er iets anders aan de hand ? En zoja moeten die veren met een bepaald moment aangedraaid worden of is dit niet nodig?

Dat aanlopen was niet toen je de deksel monteerde?

Slecht koppelen lijkt mij een probleem met de koppeling zelf, de koppelingspen of de lagers in het blok waar deze doorheen loopt.
Zit er speling op de koppeling?
 
Terug
Bovenaan Onderaan